Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil eigenlijk wel gaan. Maar mijn BF is te hoog en kracht nog te laag en ik ben te oud hahaha,. Maar het is toch voor de fun he??
Kan ik nog meedoen?? Misschien dat iemand mijn deadlift wat kan verbeteren en ik keer voor de 110 kg kan gaan? Ik zit nu al tijdje op 100
Is er wel genoeg ruimte? Als we daar met tig man komen dan zijjn er nooit genoeg dumbells en barbells
Ik wil eigenlijk wel gaan. Maar mijn BF is te hoog en kracht nog te laag en ik ben te oud hahaha,. Maar het is toch voor de fun he??
Kan ik nog meedoen?? Misschien dat iemand mijn deadlift wat kan verbeteren en ik keer voor de 110 kg kan gaan? Ik zit nu al tijdje op 100
Is er wel genoeg ruimte? Als we daar met tig man komen dan zijjn er nooit genoeg dumbells en barbells
Gewoon komen. We zijn allemaal geen arnold schwarzeneggers he. Het is vooral voor de fun. De sportschool daar is groot genoeg dus qua ruimte zit het wel goed
Ok ok. Dan kom ik wel.
Ik train mee maar eet niet mee.
Als iemand uit brabant komt en ook alleen wil mee trainen dan kan hij of zij met mij meerijden
Leuk man! En hoe je fysiek is of je krachtstats maken geen hol uit joh, zoals gus al zegt het is voor de fun, en om van elkaar te leren, ik heb zelf al een half jaar geen ijzer aangeraakt.
En de gym is/was groot genoeg, zijn meerde benches/barbells een rack en een kooi, dumbells van 1 tot 80kg, dus er is zat!
Leuk man lekker veel leden.
Bilo maak je niet druk het gaat om elkaar te leren kennen etc niet wie er het beste uitziet.
Kunnen we ook eens doen maar dan nodigen we maarten en kev iig niet uit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment