"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kan denk ik niet meer..
    ik ga de 16e uit met me klas -.-
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Dus??
      De 17 ben je er gewoon pussy

Comment

• altijd smoesjes haha
        e stats
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik wil eigenlijk wel gaan. Maar mijn BF is te hoog en kracht nog te laag en ik ben te oud hahaha,. Maar het is toch voor de fun he??
          Kan ik nog meedoen
          ?? Misschien dat iemand mijn deadlift wat kan verbeteren en ik keer voor de 110 kg kan gaan? Ik zit nu al tijdje op 100
          Is er wel genoeg ruimte
          ? Als we daar met tig man komen dan zijjn er nooit genoeg dumbells en barbells
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
            Ik wil eigenlijk wel gaan. Maar mijn BF is te hoog en kracht nog te laag en ik ben te oud hahaha,. Maar het is toch voor de fun he??
            Kan ik nog meedoen
            ?? Misschien dat iemand mijn deadlift wat kan verbeteren en ik keer voor de 110 kg kan gaan? Ik zit nu al tijdje op 100
            Is er wel genoeg ruimte
            ? Als we daar met tig man komen dan zijjn er nooit genoeg dumbells en barbells
            Gewoon komen. We zijn allemaal geen arnold schwarzeneggers he. Het is vooral voor de fun. De sportschool daar is groot genoeg dus qua ruimte zit het wel goed
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ok ok. Dan kom ik wel.
              Ik train mee maar eet niet mee.

Als iemand uit brabant komt en ook alleen wil mee trainen dan kan hij of zij met mij meerijden
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Ja ik kom uit Harlingen quibus

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                  Ok ok. Dan kom ik wel.
                  Ik train mee maar eet niet mee.

Als iemand uit brabant komt en ook alleen wil mee trainen dan kan hij of zij met mij meerijden
                  Leuk man! En hoe je fysiek is of je krachtstats maken geen hol uit joh, zoals gus al zegt het is voor de fun, en om van elkaar te leren, ik heb zelf al een half jaar geen ijzer aangeraakt.

En de gym is/was groot genoeg, zijn meerde benches/barbells een rack en een kooi, dumbells van 1 tot 80kg, dus er is zat!

Comment

• nog steeds aanwezig samen met Lis.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                      altijd smoesjes haha
                      e stats
                      Ahah true story :P.

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                        nog steeds aanwezig samen met Lis.
                        Je kan dit keer met mij meerijden, is bijna zeker dat ik ook gewoon ga.

Comment

• Leuk man lekker veel leden.
                          Bilo maak je niet druk het gaat om elkaar te leren kennen etc niet wie er het beste uitziet.
                          Kunnen we ook eens doen maar dan nodigen we maarten en kev iig niet uit

Comment

• Geen zorgen, forever bulking hier.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik zie er ook niet uit maar ja jullie moeten toch ergens tegen afsteken.
                              Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Speciaal voor quibus:

Fotografie cursus - gratis online basiscursus fotografie site
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X