een grote bak brinta... wat moet ik daar onder verstaan
Oxymetholone onder 18 info gevraagd
Collapse
X
-
Originally posted by Lagpzy View PostRainman ik heb nog geen echt voedingschema ik neem in de ochtend altijd een grote bak brinta (een normale portie brinta van 250ml halfvolle melk en 40g brinta is 255 kcal. laten we zeggen dat jouw grote bak brinta 400 kcal is) en op school meestal brood met pindakaas en hagelslag (6 snee? waarvan 3 pindakaas 3 hagelslag? = 900 kcal?) als ik thuis kom eet ik weer een bak noodles of cruesli (400?) dan eet ik rond 6uur wat de pot schaft (500 a 600 kcal?) en na het trainen eet ik ook weer brood brinta of noodles (400?) ik eet niet veel aan groentes enzo maar ik eet wel veel van wat ik eet
Probeer dit een maandje uit. Als je gestaag sterker wordt en je gewicht neemt toe, dan gaat het goed. Gebeurt dit niet, voeg je nog een halve liter halfvolle melk toe en probeer je het nogmaals een maandje.
Trial error stijl.Last edited by dynobet; 23-10-2013, 20:34.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostJe eet te weinig kcal (je behoefte zou rond de 2700 moeten liggen, en je eet ook ongeveer rond de 2700 kcal). Je eet daarbij erg weinig eiwitten. Je mag zeker nog 3 hele eieren en een bak van 500g magere naturel kwark bovenop wat je nu al eet eten. Met een 70g extra eiwitten en ongeveer 500 kcal extra zou je in principe moeten groeien ICM goede training.
Probeer dit een maandje uit. Als je gestaag sterker wordt en je gewicht neemt toe, dan gaat het goed. Gebeurt dit niet, voeg je nog een halve liter halfvolle melk toe en probeer je het nogmaals een maandje.
Trial error stijl.
Ieder ander ook voor de informatie over het kuren
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment