afslanken met McDonalds, IIFYM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Vraagt niemand zich af was de man voor die tijd at? Als hij gewoon simpelweg nog meer (troep) at, dan is het niet meer dan logisch dat hij afvalt. En met de prijs van de Mac lijkt het me aannemelijk dat hij zich niet dagelijks meerdere keren vol ging eten

Een gewoon een simpel schema doet ook wonderen voor iemand die net begint met op zijn voeding letten. Maar in een wedstrijdvoorbereiding heb je daar niet genoeg aan.
    Is allemaal maar net hoe ver je wilt gaan, wat je van jezelf verwacht, hoe je lichaam werkt, ect.
    Jawel dat zeg ik in de eerste post, hij vrat veel teveel
    mac donalds betaalde zijn menus
    en hij at 2000 kcal per dag

Comment

Dat is voor mij minder Kcals dan 1 Mac maaltijd per dag, lekker realistisch in verhouding tot regulier voedingsgedrag van mensen. Probleem van die maaltijden is dat je er snel weer honger van krijgt en dat je dus gaat overeten. Heerlijk onderzoek weer, dat zoiets gepubliceerd wordt.....

Comment

Vandaag 1 bigtasty en triple cheeseburger jwt.

Maareh, wat is de bijzonderheid? Ik kan ook afvallen op elke dag KFC/chinees/patat/broodjes poep. Iedereen?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Dat is voor mij minder Kcals dan 1 Mac maaltijd per dag, lekker realistisch in verhouding tot regulier voedingsgedrag van mensen. Probleem van die maaltijden is dat je er snel weer honger van krijgt en dat je dus gaat overeten. Heerlijk onderzoek weer, dat zoiets gepubliceerd wordt.....
          Sponsored by Mc Donalds.

Wederom een slimme marketingstunt.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

als ik bij de mac eet en dat is geen 2x per jaar . word ik zo hyper als de pest achteraf .

de supp markt zou er goed op kunnen inspelen . een MCjack3d ofzo
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Gewicht verliezen is voor iemand die te te veel vetmassa heeft het belangrijkste wat deze persoon kan doen om de gezondheid te verbeteren (cholesterol waarden, lipiden [profiel, bloeddruk, etc).

Dus zelfs als je voornamelijk fastfood met relatief veel suikers en transvetten eet, zal je lipidenprofiel, bloeddruk en cholesterol verbeteren (zolang je maar onder behoefte eet en gewicht verliest).

Iemand die dus veel te dik is en er qua gezondheid slecht aan toe is, kan makkelijk gezondheidswinst behalen. Zelfs met mcdonalds. Zolang er maar niet boven behoefte wordt gegeten. De winst qua gezondheid kan nog een heel stuk groter zijn als de voeding ook beter / gezonder is.

Als we echter gaan kijken naar aankomen in gewicht...dan is het juist extra belangrijk om gezond voer te eten. Vaak komen mensen in een bulk ook flink aan vetmassa (wat op zichzelf al slecht is voor de gezondheid). Door veel junkfood te eten stapelt dit effect zich op. 1. Je komt meer aan in vetmassa, wat voor je gezondheid weer slecht is. 2. de voeding op zichzelf (suikers, transvetten, simpele koolhydraten) hebben een negatief effect op de gezondheid.

Boven behoefte eten ICM voornamelijk rotzooi eten is desastreus voor je gezondheid.
              Last edited by dynobet; 04-01-2014, 23:20.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Mooie post dyno

Comment

Voor de leken te laten zien dat kwantiteit altijd over heerst over kwaliteit op het gebied van gewicht verliezen is het best een mooi onderzoek. Ons vertellen ze niks nieuws. Maar het gross van de mensen out there denkt nog steeds dat je van snoepen, gebak en mcdonalds dik wordt en minder van te veel eten.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

idd kev, hoor heel vaak "ik eet vrijwel enkel gezond, maar val niets af'. Ze denken dat gezond eten automatisch betekent dat je gewicht verliest en als je ongezond eet dat je dik wordt.

Dan krijg je mensen die denken dat je onbeperkt noten kan eten of olijfolie kan gebruiken, omdat het gezond is en daar niet van kan aankomen.

Leuke anekdote: Eten met de zus van mijn vriendin en haar spaanse vriend. gaan ze voor mij en me vriendin koken. Ik twijfelde omdat ik aan het cutten was en liever zelf kookte. Nee maak je geen zorgen wij koken altijd heel mager. we gebruiken nauwelijks vet en eten heel gezond. Ze zijn klaar met koken en opeens is mijn literfles olijfolie 1/3de leeg (gekookt voor 4 man).

Ik zeg: jullie zouden toch niet super vettig koken? Dit wil ik echt niet eten. Zei: Nee is heel mager. Ik: waar is dan al die olie die voorheen in die fles zat? Zei: Ja maar dat zijn onverzadigde vetten. Die zijn gezond en slaat je lichaam niet op. Wij gebruiken zo min mogelijk verzadigde vetten die je lichaam opslaat en waar je dik van wordt. IK: ok.....
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Zelfde verhaal als met fruit, dat is ook gezond, dus daar wordt je toch niet dik van?

Ook een voorbeeld: Collega van mijn vrouw eet zich helemaal scheel aan fruit want wil afvallen, heeft al meermaals de uitleg gekregen van mijn vrouw dat al die suikers niet bevorderlijk zijn als je af wilt vallen en dat het toch echt caloriën zijn die ze binnenwerkt. Maar schijnbaar tellen "gezonde" caloriën niet......

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Ik doe dit al een maand . Vandaag denk geen mac, maar die triple.cheesburger is zo verleidelijk <3. Dus een turkse pizza voor nu.

IIFYM crew reporting in.

40+ kilo down since last year reporting in.
                        Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Deze jongeman heeft sinds dat hij aan het bulken is een ritueel..direct na de training 3 hamburgers eten. Ik eet rond de 3500/4000kcal per dag en op trainingsdagen dus iets junk ertussen. Ik doe het voor het vlees en snelle carbs ^^. Opzicht is de verhouding in een hamburger ideaal, maar zijn de koolhydraten zo leeg als een suikerklontje...rest van mijn voeding compenseert alle verloren mineralen.

Ik groei er iig goed op en neem niets anders, alleen direct na training droge hamburgers dus.
                          There are no pacts between lions and men!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                            Gewicht verliezen is voor iemand die te te veel vetmassa heeft het belangrijkste wat deze persoon kan doen om de gezondheid te verbeteren (cholesterol waarden, lipiden [profiel, bloeddruk, etc).

Dus zelfs als je voornamelijk fastfood met relatief veel suikers en transvetten eet, zal je lipidenprofiel, bloeddruk en cholesterol verbeteren (zolang je maar onder behoefte eet en gewicht verliest).

Iemand die dus veel te dik is en er qua gezondheid slecht aan toe is, kan makkelijk gezondheidswinst behalen. Zelfs met mcdonalds. Zolang er maar niet boven behoefte wordt gegeten. De winst qua gezondheid kan nog een heel stuk groter zijn als de voeding ook beter / gezonder is.

Als we echter gaan kijken naar aankomen in gewicht...dan is het juist extra belangrijk om gezond voer te eten. Vaak komen mensen in een bulk ook flink aan vetmassa (wat op zichzelf al slecht is voor de gezondheid). Door veel junkfood te eten stapelt dit effect zich op. 1. Je komt meer aan in vetmassa, wat voor je gezondheid weer slecht is. 2. de voeding op zichzelf (suikers, transvetten, simpele koolhydraten) hebben een negatief effect op de gezondheid.

Boven behoefte eten ICM voornamelijk rotzooi eten is desastreus voor je gezondheid.
                            dus geen hamburgers meer?
                            There are no pacts between lions and men!

Comment

Topic gaat de goede kant op.

Er staan een paar mooie posts tussen van onze gewaardeerde leden !

Grappig inderdaad, men leeft in de veronderstelling dat men niet kan aankomen van gezond voedsel. Rijst, kip en olijfolie zouden volgens sommige zowat onbeperkt geconsumeerd kunnen worden. Het is het geval dat zij snel genoeg hebben van dit soort eten, sneller verzadigd raken en dus minder kcal consumeren dan wanneer zij junk zouden eten en op die manier krijgen ze een kcal tekort. Ze vallen af en prijzen het gezonde voedsel als "afval" voedsel. Terwijl ze simpelweg minder kcal eten aan schoon voer.

Wijzelf weten natuurlijk wel beter, want er zijn genoeg mensen hier die proberen spiermassa aan te komen op rijst, kip, olijfolie etc. En zij gainen vaak toch ook altijd wel iets vet vanwege het kcal overschot.
                              Last edited by Iron Mind; 05-01-2014, 09:56.
                              "Straight outta gym"

Comment

Mensen zijn al snel geneigd om het te lezen zoals ze willen lezen. Mijn pa zou serieus denken dat hij met de Mac dan kan diëten, simpelweg omdat hij vaak leest wat hij wil lezen.
                                Denk dat wij hier allemaal wel beter weten.
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X