Oma op tv!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    Ik heb gehoord van iemand die door haar getraind wordt dat er geen kcals of grammen geteld worden. Het gaat meer van 'ik zie dat jij wel 5 tartaartjes en 2 koolvisjes moet eten'. Ik ken haar en haar werkwijze niet maar vind dit wel merkwaardig. Als ik lees dat anderen ook zoiets zeggen dan neem ik aan dat er een kern van waarheid in zit

Pre-contest doen dat er wel meer. Kijken hoe iemand eruit ziet en vervolgens bepalen wat en hoeveel iemand moet eten.
    Mind is everything.

Comment

Dr is niemand die haar als trainer serieus neemt verder in de bb-wereld hoor

Alsof het zoveel uitmaakt hoe roelly trainde, gaat om welke hoeveelheden er in gaan en hoe hij moet zorgen dat ie er goed bij staat op een wedstrijd dmv vochtafdrijving en dergelijke, en dat wist ze toch wel vaak te verneuken.
      265sq/240bench/250dl

Comment

Originally posted by resike View Post
        Pre-contest doen dat er wel meer. Kijken hoe iemand eruit ziet en vervolgens bepalen wat en hoeveel iemand moet eten.
        Wist ik niet. Is dat niet een beetje gevaarlijk? Lijkt mij dat je zo gauw dingen verkeerd doet. Misschien dat roelly daarom ook ineens zo hoog is geëindigd om de olympia
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Die mensen weten vaak ook wel hoeveel kcal iets is, zijn er zat die het zo doen. Maar obiviously weet iedereen op bodynet het beter

Comment

Originally posted by resike View Post
            Is dat niet omdat je toch ergens moet beginnen? Dat ze vanaf daar steeds aanpassen aan de hand van hoe het lijf erop reageert?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Maar obiviously weet iedereen op bodynet het beter
              Volgens mij zegt of suggereert niemand dat.

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Is dat niet omdat je toch ergens moet beginnen? Dat ze vanaf daar steeds aanpassen aan de hand van hoe het lijf erop reageert?
              Ik ben geen coach of trainer maar volgens mij doen de ze dat niet pre-contest. Meeste kennen denk ik hun lichaam wel. En oefenen bepaalde dingen/stoffen tussen door. Zodat ze pre-contest wel wat richt lijnen hebben. Als er dan iets niet goed gaat, dan pas dingen gaan aanpassen.
              Mind is everything.

Comment

zijn er genoeg dat dat zo doen.
                wakker worden in de spiegel kijken en carbs bepalen voor die dag.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by IRONy12 View Post
                  Dr is niemand die haar als trainer serieus neemt verder in de bb-wereld hoor

Alsof het zoveel uitmaakt hoe roelly trainde, gaat om welke hoeveelheden er in gaan en hoe hij moet zorgen dat ie er goed bij staat op een wedstrijd dmv vochtafdrijving en dergelijke, en dat wist ze toch wel vaak te verneuken.
                  Denk dat dit ongeveer wel de kern is. Al vind ik dat er niets mis is met concrete adviezen, advies waarbij je grammen overlegd kan ervoor zorgen dat iemand weer de verkeerde voedingsmiddelen neemt. 10gram meer of minder maakt ook niet het verschil op de lange termijn. Goed eten moet vooral vol te houden zijn.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Erg goed om te zien dat onze sport (positieve) aandacht krijgt.

Niets mis mee.

Verder blijft Roelly een baas en oma heeft zichzelf ook wel bewezen.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                      Erg goed om te zien dat onze sport (positieve) aandacht krijgt.

Niets mis mee.

Verder blijft Roelly een baas en oma heeft zichzelf ook wel bewezen.
                      Amen!
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Kerel die mij traint zegt me welk gewicht ik moet pakken en daarna hoeveel reps ik red meestal klopt het aardig.
                        das imo geen natte vinger werk das kunst.
                        ik geloof niet dat pros met een voedingsschemawerken dat zo nauw luisterd.

Maar goed iedereen heeft hier alles van horen zeggen..deze vrouw is een uithangbordvoor bb...snap dat zwartmaken op niks af niet zo.
                        Ze werken helemaal niet met een voeding schema, kijk hoe ze erbij staan als er geen wedstrijden zijn.
                        90% van de pro's vreten tot ze erbij neervallen, daar kan hier geen bulkschema tegenop.
                        Boven de 30% bf is geen uitzondering.
                        Maar wij zijn ook geen pro's.

Over Oma kan ik kort zijn, er zijn er velen die over haar zeiken.
                        Maar het is wel zo, dat: de rij wachtenden die onder haar vleugels willen zitten langer is dan welke straat ook.
                        Hoe bekender je word, hoe meer gaat men van je lullen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X