Waar gaat dit over? ik verwijs jullie naar viva.nl/forum om daar verder te gaan lijkt mij meer passend.
Tommy de Bruijn
Collapse
X
-
Ik kan me wel voorstellen dat meneer zich druk maakt. Zoekresultaat 8 .
https://www.google.nl/#q=tommy+de+bruijn+scorpions
Of je nu Vlaamse reus was of niet. Zakelijk gezien zal het je niet goed doen.Mind is everything.
Comment
-
Toch leuk om enkel positieve reacties hier te lezen. Mijn hart ligt in de sport en zal de Highlandgames blijven promoten. Net zoals bb en Strongman wat ik een warm hart toedraag. Ik laat me niet door enkele zwartkijkers doen. Het is zoals het is. Er zullen er blijven die ik nooit van de waarheid kan overtuigen. Zakelijk schaadt het me niet. Mijn klanten weten wie ik ben net zoals mijn personeel.
ps Vlaamse reus was een naam die Wout Zijlstra mijn goede vriend me altijd gaf op de games tijdens het spreakeren. Ik had er een hekel aan want ik heb een Nederlands paspoort. Dus mocht ik ooit me ergens kenbaar maken dan was het zeker nooit met die naam..
Comment
-
De caber toss noemen we dat. Mooi onderdeel. Dat is een zwaar onderdeel. Dan komen de sterke jongens eruit. Net zoals de Weight for height. Dat doe ik graag. Daar zat/zit ik bij de topper wereldwijd ook. Met 5,35m met 25kg als PR. Maar hangt ook veel van het model gewicht af. Dit seizoen nog geen 5m gehaald. Pieter Karst Bouma onze NK is hier ook top in. Maar slaagt ook makkelijk 160kg voor deadlift 300+..
Comment
-
Ojaa nu je het zegt vind ik dat ook wel tof indd (ben best een leek op highland games gebied met 2 bezochte wedstrijdjes ) Heb sowieso het idee dat echt rauwe press kracht belangrijk is bij de meeste highland onderdelen, nu je hier toch bent zou je misschien een korte omschrijving kunnen geven hoe jij buiten het wedstrijdseizoen die echte rauwe press kracht traint? Zit daar echt een vorm van periodiseren in of zijn het gewoon strongman circuits zeg maar die je afdraait?
Comment
-
Het is een combinatie van Strongman en powerliften zoals wij voorbereiden. Voornamelijk. Snatch, powercleans, deadliften, jumpshrugs.. Maar vooral explosief trainen.. Veel corestrenght.. Dat in combinatie met snelheid.. En extra lichaamsgewicht is handig maar je moet je omslagpunt met snelheidsverlies niet overschrijden..
Comment
-
Waarom is dat soort krachtspot zo populair in het noorden eigenlijk in verhouding? Komt dat doordat er een cultuur is ontstaan na succes bij Sterkste man van Nl met (toen was ik heel klein) Tsjalling vd Bosch en dat soort mannen?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment