Tommy de Bruijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waar gaat dit over? ik verwijs jullie naar viva.nl/forum om daar verder te gaan lijkt mij meer passend.
    Een dag niet getraind...

Comment

Welkom tommy!
      What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Dank je.

@akito. In Kurenpolder was ik helaas niet aanwezig afgelopen jaar. Jammer want dat is een leuke wedstrijd altijd.

Comment

Zomersticky.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lol voorzitter van de highlandgames wordt weggepest op bn. Goed werk.
            welkom tommy

Comment

Vreemde topic. Jammer dat we (de echte) Tommy hier niet meer gaan zien.
              Highlandgamers zijn toch de moderne oerman - en neem dat maar als compliment.
              Kan me voorstellen dat er wat brute power in zit!

Comment

Ik kan me wel voorstellen dat meneer zich druk maakt. Zoekresultaat 8 .

https://www.google.nl/#q=tommy+de+bruijn+scorpions

Of je nu Vlaamse reus was of niet. Zakelijk gezien zal het je niet goed doen.
                Mind is everything.

Comment

Toch leuk om enkel positieve reacties hier te lezen. Mijn hart ligt in de sport en zal de Highlandgames blijven promoten. Net zoals bb en Strongman wat ik een warm hart toedraag. Ik laat me niet door enkele zwartkijkers doen. Het is zoals het is. Er zullen er blijven die ik nooit van de waarheid kan overtuigen. Zakelijk schaadt het me niet. Mijn klanten weten wie ik ben net zoals mijn personeel.

ps Vlaamse reus was een naam die Wout Zijlstra mijn goede vriend me altijd gaf op de games tijdens het spreakeren. Ik had er een hekel aan want ik heb een Nederlands paspoort. Dus mocht ik ooit me ergens kenbaar maken dan was het zeker nooit met die naam..

Comment

Wat is je lievelings onderdeel v/d highland games? Ik vind dat tossen (weet niet of dat de correcte naam is ) echt geweldig om te zien

Comment

De caber toss noemen we dat. Mooi onderdeel. Dat is een zwaar onderdeel. Dan komen de sterke jongens eruit. Net zoals de Weight for height. Dat doe ik graag. Daar zat/zit ik bij de topper wereldwijd ook. Met 5,35m met 25kg als PR. Maar hangt ook veel van het model gewicht af. Dit seizoen nog geen 5m gehaald. Pieter Karst Bouma onze NK is hier ook top in. Maar slaagt ook makkelijk 160kg voor deadlift 300+..

Comment

Ojaa nu je het zegt vind ik dat ook wel tof indd (ben best een leek op highland games gebied met 2 bezochte wedstrijdjes ) Heb sowieso het idee dat echt rauwe press kracht belangrijk is bij de meeste highland onderdelen, nu je hier toch bent zou je misschien een korte omschrijving kunnen geven hoe jij buiten het wedstrijdseizoen die echte rauwe press kracht traint? Zit daar echt een vorm van periodiseren in of zijn het gewoon strongman circuits zeg maar die je afdraait?

Comment

Het is een combinatie van Strongman en powerliften zoals wij voorbereiden. Voornamelijk. Snatch, powercleans, deadliften, jumpshrugs.. Maar vooral explosief trainen.. Veel corestrenght.. Dat in combinatie met snelheid.. En extra lichaamsgewicht is handig maar je moet je omslagpunt met snelheidsverlies niet overschrijden..

Comment

Waarom is dat soort krachtspot zo populair in het noorden eigenlijk in verhouding? Komt dat doordat er een cultuur is ontstaan na succes bij Sterkste man van Nl met (toen was ik heel klein) Tsjalling vd Bosch en dat soort mannen?
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Goede vraag.. Ik denk dat je het al aanhaalt. Hij en Wout Zijlstra hebben de HG hier geïntroduceerd en ik denk dat door die oorsprong het daar is blijven hangen.. Maar ook in Duitsland en Frankrijk is het vandaag de dag erg populair..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X