KUUR voor MMA wedstijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KUUR voor MMA wedstijden

Hoi hoi iedereen,

Ik zou graag een keer willen kuren. De meeste mensen hier hebben als doel spiemassa krijgen. In mijn situatie wil ik dus steker, sneller en vooral agressiever worden voor aankomende mma wedstrijden.

Nou is er een ding waar ik bang voor ben.. Ik heb in mn linker elleboog kraakbeen beschadiging. Ben hiervoor een tijd geleden voor geopereerd. Het is bij lange na niet zoals het was, soms moet ik een training skippen omdat ik te veel pijn heb.

Kan het gebruik van AAS dit verergeren??

Zo niet, wat voor kuur rade jullie me aan? Gewoon test?

Stop nou eens met trollen. Het is leuk geweest.
    Ik doe een gok

Comment

Wtf is trollen?

Comment

Kuren ivm mma wedstrijden. Ik hoop dat je een geintje maakt zo niet dan moet je jezelf afvragen of je wel lekker bent! Gewoon trainen en wedstrijden draaien. Als je niet goed genoeg bent krijgt je toch wel een portie klappen of je nou wel of niet kuurt
        Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
          Kuren ivm mma wedstrijden. Ik hoop dat je een geintje maakt zo niet dan moet je jezelf afvragen of je wel lekker bent! Gewoon trainen en wedstrijden draaien. Als je niet goed genoeg bent krijgt je toch wel een portie klappen of je nou wel of niet kuurt
          Buiten dat t een troll is, is dit natuurlijk echt een complete onzin reactie.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Volgens mij heeft Flabbert zelf altijd MMA gedaan, dus die weet wel wat die zegt
            In between obsessed periods

Comment

iig iets wat je niet te zwaar maakt en goed is voor je uithouding's vermogen.
              Bold= uithouding, beetje test= agressie, en somatropine erbij=toppie.....

Comment

Hoezo? Wil je zeggen dat je door kuren je techniek beter word dan?
                Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                  Volgens mij heeft Flabbert zelf altijd MMA gedaan, dus die weet wel wat die zegt
                  Waarom denk je dat het een groot probleem in alle grote mma bonden? Omdat het nutteloos is? Zelf nadenken is ook een kunst he, je kan harder trainen, vaker trainen, veel beter herstellen, makkelijker massa aanzetten, meer kracht krijgen. Wil het niet adviseren maar dat het geen zin heeft is echt lachwekkend.

Comment

Hoezo? Wil je zeggen dat je door kuren je techniek beter word dan?
                    Kill jij bent echt een downie sorry

Comment

Denkje dat mesnen in k1 en mma voor de grap aas gebruiken?

Comment

Waarom denk je dat het een groot probleem in alle grote mma bonden? Omdat het nutteloos is? Zelf nadenken is ook een kunst he, je kan harder trainen, vaker trainen, veel beter herstellen, makkelijker massa aanzetten, meer kracht krijgen. Wil het niet adviseren maar dat het geen zin heeft is echt lachwekkend.
                        Ben ik het helemaal mee eens. Maar denk nu even anders. Gosah wil een keer een wedstrijdje doen. Nog nooit in de ring gestaan dus zal een beginners partij draaien. Wat heeft het voor zin om dan te kuren?

Tuurlijk gebeurt het in de ufc maar daar hebben we het over de grote jongens. Die hebben een trainingskamp waar bij snel herstel wenselijk is.

Dus voor Gosah is het onzin en in de top geen onzin maar zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn
                        Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by gosah View Post
                          Kill jij bent echt een downie sorry
                          Ga jij eerst maar eens in de kooi/ring staan zonder je pamper vol te schijten en noem me daarnaar maar een downie. Snotneus
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Dat geld dan voor elke amateur bbr ook...
                            En heb alantwoord gegeven

Comment

Ben ik het helemaal mee eens. Maar denk nu even anders. Gosah wil een keer een wedstrijdje doen. Nog nooit in de ring gestaan dus zal een beginners partij draaien. Wat heeft het voor zin om dan te kuren?

Tuurlijk gebeurt het in de ufc maar daar hebben we het over de grote jongens. Die hebben een trainingskamp waar bij snel herstel wenselijk is.

Dus voor Gosah is het onzin en in de top geen onzin maar zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn
                              Zoals ik al zei ik zou het in dit geval ook nooit aanraden. In deze context slaat het idd nergens op maar het is gewoon wel een wondermiddel voor je strength en conditioning. Klaar. Maar wil mdejonge toch bedanken voor zijn inhoudelijke bijdrage. Papegaai.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X