KUUR voor MMA wedstijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Zoals ik al zei ik zou het in dit geval ook nooit aanraden. In deze context slaat het idd nergens op maar het is gewoon wel een wondermiddel voor je strength en conditioning. Klaar. Maar wil mdejonge toch bedanken voor zijn inhoudelijke bijdrage. Papegaai.
    Papegaai nog wel, volgens mij praatte ik niemand na, dus dan wordt dat moeilijk.
    En het was inderdaad niet inhoudelijk, excuses daarvoor Google-boy
    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
      Papegaai nog wel, volgens mij praatte ik niemand na, dus dan wordt dat moeilijk.
      En het was inderdaad niet inhoudelijk, excuses daarvoor Google-boy
      Kan gebeuren. Excuses aanvaard.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gelukkig.
        Welterusten BN. Genoeg slapen is belangrijk..
        In between obsessed periods

Comment

Geen probleem googleboy.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Test, Anavar, eq, masteron, Halo?
            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
              Test, Anavar, eq, masteron, Halo?
              Heb zelf (cage fight) wedstrijden gedraaid en de laatste nog op mn 50ste.
              Halo is leuk voor tijdens de game (agressie), niet om mee te kuren hoor...

Zoals ik al eerder zei: beetje test voor agressie, Bold (equipoise) voor uithoudingsvermogen.. En evt Somatropine om dit alles vast te kunnen houden.. Is geen must, maar wel lekkahh.
              Simpel en doeltreffend.

Teveel meuk maakt je alleen maar log (vocht) en traag.

Maar lees net in ander topic dat het probleem in de voeding zat, dus is kuren niet aan de orde..
              Mja, das geheel mijn mening.

Comment

Haha wat heb jij in godsnaam niet gedaan knul

Comment

Kon je weten Kwieb, heb er al eens over geschreven....
                  Ook eens in n topic over agressie tijdens kuren.... En dat het ook heel fout kan gaan in t verkeer, wilde er toen 1 doodslaan om niets... Man had ook nog kindjes bij hem..
                  En n keer op straat, dat ik er 1 van de geldvragers (overval) op straat tijdens shoppen door de winkelruit naar binnen smeet, de rest ging op de loop... En dat n oude kreupele man werd geschopt tijdens voorbij lopen, en ik de dader zn arm eruit draaide, bleef net aan n paar draadjes (spiertjes) hangen, en ik ook nog zn poot (waar hij mee schopte) wilde hebben. Hield n vriend me nog van tegen door aan me te gaan hangen...
                  Weet je t weer?

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Ook eens in n topic over agressie tijdens kuren.... En dat het ook heel fout kan gaan in t verkeer, wilde er toen 1 doodslaan om niets... Man had ook nog kindjes bij hem..
                    En n keer op straat, dat ik er 1 van de geldvragers (overval) op straat tijdens shoppen door de winkelruit naar binnen smeet, de rest ging op de loop... En dat n oude kreupele man werd geschopt tijdens voorbij lopen, en ik de dader zn arm eruit draaide, bleef net aan n paar draadjes (spiertjes) hangen, en ik ook nog zn poot (waar hij mee schopte) wilde hebben. Hield n vriend me nog van tegen door aan me te gaan hangen...
                    Weet je t weer?
                    Is dit topic nog ter inzage?
                    Still in a learning process!

Comment

Ik denk dat je t wel kunt vinden onder 1 van mn andere inlognamen, Knulletje of lummeltje...
                      Ben t allemaal zelf, met andere locatie (offshore) of laptop dat ik m inlog niet meer wist (te lang van huis)...
                      Heb ervoor ook mn excuses aangeboden aan de mods...
                      Kwam soms thuis en wist niet eens meer hoe mn laptop werkte of t forum...

Comment

Ik denk dat je t wel kunt vinden onder 1 van mn andere inlognamen, Knulletje of lummeltje...
                        Ben t allemaal zelf, met andere locatie (offshore) of laptop dat ik m inlog niet meer wist (te lang van huis)...
                        Heb ervoor ook mn excuses aangeboden aan de mods...
                        Kwam soms thuis en wist niet eens meer hoe mn laptop werkte of t forum...
                        Ik zit nu ''opnieuw pfff.'' te lezen, je herstel topic na de dubbele hernia. Erg interessant. ik zal dalijk eens kijken op knulletje of lummeltje. Thanks!
                        Still in a learning process!

Comment

Originally posted by iTzPapi View Post
                          Ik zit nu ''opnieuw pfff.'' te lezen, je herstel topic na de dubbele hernia. Erg interessant. ik zal dalijk eens kijken op knulletje of lummeltje. Thanks!
                          Ik denk dat jij op zoek bent naar dit topic:

http://forum.bodynet.nl/anabolen/548...aan-kuren.html

Comment

Weet je t weer?

Sow Ruud, heftig hoor. Dat laatste vind ik dan wel weer mooi dat je zo'n zielig persoon aanpakt. Oude (kreupele) mensen wat aan doen vind ik zo ontzettend laf.

Comment

Doet me denken aan een groen mannetje

Comment

Allemaal leuk en aardig, maar niet de bedoeling geweest.
                                Is geplaatst hoofdzakelijk voor bescherming van jezelf, je kunt dingen gaan doen die je echt niet wil.
                                Vooral bij de wat heftigere middelen.
                                Nadeel wat er bij mij dan ook nog aan zit, dat het uit den treuren is getraind (aanvallen/verdedigen)
                                Heb n paar jaar boksen gedaan, waarvan de trainer zei dat ik toch maar beter kon stoppen omdat ik mn sparringspartner zelfs verrot wilde slaan. Hij zei Ruud het is een edele sport, en niet om iemand dood te slaan.
                                Daarvoor had ik jaren aan judo gedaan (Zwart 2e dan) maar vond het toch meer een lesbische aangelegenheid (soort dansen met sterren).
                                Toen het boksen niet zou worden ben ik op Teakwondo gegaan om toch maar lenig te blijven met mn lompe lijf, alwaar ik ook 2e dan heb behaald.. En les ben gaan geven in verdediging voor vrouwen, zodat die ook 's avonds over straat konden zonder gezeik. Geen bijzondere technieken, maar gewoon hoe ze zo snel mogelijk iemand uit konden schakelen, bij ongewenst contact, en hoe uit wat vervelende grepen konden komen (eigenlijk veredeld straat-vechten).
                                Dat is allemaal leuk gegaan en ik heb heel wat tijgertjes weten te helpen daarin.
                                In het begin vonden ze me wel wat ruw, en wilden ze liever in n hoekje gaan zitten huilen... Maar ik zei dan ook steevast, luister meiske: op straat zal/kan je dit ook gebeuren en kun je niet even tussendoor zeggen dat het wat ruuwtjes is... Het is voor je eigen bestwil!
                                Vecht als een tijger gvd, en wees gemeen! Trap me desnoods voor mn kloten maar doe iets...
                                Is allemaal goed gekomen met ze hoor... Tijgertjes zijn het nu, en n flinke vent die deze aanpakt.
                                Later ben ik er ook freefight bij gaan doen en ook weer anderen daar in gaan helpen.....

Wat is hier het nadeel van zou je zeggen?
                                Ik ben van mezelf een rustig persoon, maar wel een opgeleide (en doortrapte) vechtmachine.
                                Ga je door het lint is dat het nadeel, want desnoods trek je iemand zn arm eruit en sla je hem met het bloederige deel ook nog verrot...
                                Geloof me of niet, dat mag je helemaal zelf bepalen en ik zal er geen nacht minder om slapen.
                                Maar net als met tren en nog wat middelen die toch best wel op je koppie werken, zeg ik pas op wat je doet... Gaat het mis is het ook echt mis. De gevolgen ervan merk je pas later, die zullen je op het moment aan je reet roesten..
                                Zoals ik al zeg, ook ik ben van nature best een rustig persoon, tot het bloed gaat koken en je kippenvel op je rug krijgt.. Dan is er geen houden meer aan en zijn opeens alle remmen weg.

En vergeet ook niet dat je met de extra kracht die je hebt door bepaalde middelen ook je klappen iets harder aankomen dan die van je tegenstander, ook al heb je dat zelf niet door..
                                Je hebt door het trainen al een giga slagkracht, en dan nog het extra gewicht wat je er achteraan gooit...... Dan gaat een koppie of borstkas echt wel van deuken...

jus my 2cents.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X