Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals ik al zei ik zou het in dit geval ook nooit aanraden. In deze context slaat het idd nergens op maar het is gewoon wel een wondermiddel voor je strength en conditioning. Klaar. Maar wil mdejonge toch bedanken voor zijn inhoudelijke bijdrage. Papegaai.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar denk nu even anders. Gosah wil een keer een wedstrijdje doen. Nog nooit in de ring gestaan dus zal een beginners partij draaien. Wat heeft het voor zin om dan te kuren?
Tuurlijk gebeurt het in de ufc maar daar hebben we het over de grote jongens. Die hebben een trainingskamp waar bij snel herstel wenselijk is.
Dus voor Gosah is het onzin en in de top geen onzin maar zou het eigenlijk niet nodig moeten zijn
Hahaha, hoe komt je erbij dat ik nog geen wedstrijden heb gedaan? Ik doe al ruim 2 jaar wedstijden?
Niet bekend met dat team. Ja dat geloof ik graag. Zijn je resultaten dan zo beroerd? Doe je trainer en je team een plezier en doe t niet. T slaat nergens op
Niet bekend met dat team. Ja dat geloof ik graag. Zijn je resultaten dan zo beroerd? Doe je trainer en je team een plezier en doe t niet. T slaat nergens op
En gelukkig zijn er aardig wat gasten in jouw team die een elleboog blessure hebben gehad en er aan geopereerd zijn.
Anders zouden je trainers gelijk weten wie je bent natuurlijk.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment