Slechtste fabels met betrekking tot fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha prachtig, zitten wel een paar pareltjes tussen.

Met squatten mogen je knieën niet voorbij je tenen komen!

Comment

Ochtendcardio op lege maag :')
      "Ik ben ecto dus ik kan niet aankomen."
      Leg extensions met de tenen naar buiten voor de druppel op je benen.
      Wijde pullups voor de v-shape.
      Ik doe een gok

Comment

wide grip lat pulldowns voor rugbreedte
        rows voor dikte

alle been oefeningen doen voor dikkere quads, behalve normaal squatten
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Pren View Post
          Leg extensions met de tenen naar buiten voor de druppel op he benen
          Toevallig dat je dit aanhaalt.
          Ik heb pas nog een leuke emailwisseling met Gymz op Dbb.
          De discussie ging over tenen naar binnen draaien legextensions voor meer focus op de quads.
          Volgens hem is dat inderdaad onzin, maar zou het nog enigszins logisch zijn als je je tenen naar buiten laat wijzen tijdens legextensions.

Al is hij sowieso een groot tegenstander van open keten legextensions.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hahaha ik weet ook zeker dat er een paar bro's mee zitten te lezen tussen die paar honderd gastbezoeker die denken "wtf!! is dat állemaal niet waar dan?!"
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by rain View Post
              Toevallig dat je dit aanhaalt.
              Ik heb pas nog een leuke emailwisseling met Gymz op Dbb.
              De discussie ging over tenen naar binnen draaien legextensions voor meer focus op de quads.
              Volgens hem is dat inderdaad onzin, maar zou het nog enigszins logisch zijn als je je tenen naar buiten laat wijzen tijdens legextensions.

Al is hij sowieso een groot tegenstander van open keten legextensions.
              Daarvan is al lang bewezen dat het niet mogelijk is
              Ik doe een gok

Comment

allebei van een collega op het werk:
                brood zijn dikmakers
                jij eet altijd pasta, pindakaas en noten. dat jij niet moddervet wordt...

Comment

Aardappel is zetmeel, zetmeel is dikmaker!

Comment

Van sl5x5 word je buff
                    Fitnessgekkies kunnen fotos plaatsen zonder 100 tags
                    je moet benen trainen
                    5 dagen per week trainen is beter dan 4 leer per week trainen
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocerino

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                        Ik hoef mijn benen niet te trainen, want ik voetbal al 3x in de week.
                        Vind dat persoonlijk juist echt onzin. Ken zat jongens die eigenlijk nooit benen trainen in de gym alleen upperbody en er bij voetballen. Zijn nooit buff genoeg van boven dat het er scheef uit ziet en als hun niks geven om dikkere benen joh prima toch... Vooral niet je benen trainen omdat dat 'moet' van alle jongens die een beetje mee posten op fora en zich somehow helemaal de boy voelen omdat zij hun benen wél trainen.

Andere mensen, andere doelen. Live and let live
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                          Vind dat persoonlijk juist echt onzin. Ken zat jongens die eigenlijk nooit benen trainen in de gym alleen upperbody en er bij voetballen. Zijn nooit buff genoeg van boven dat het er scheef uit ziet en als hun niks geven om dikkere benen joh prima toch... Vooral niet je benen trainen omdat dat 'moet' van alle jongens die een beetje mee posten op fora en zich somehow helemaal de boy voelen omdat zij hun benen wél trainen.

Andere mensen, andere doelen. Live and let live
                          Mijn sqaut is meer dan verdubbelt. Mijn benen, hoewel zeker harder en compacter, niet zoveel gebeurt. Denk dat het ook met je startpunt te maken heeft en ik had al relatief flinke poten (mss niet voor bb principes). Mensen die haten op balsporten hebben het of nooit gedaan of zijn er slecht in over het algemeen Dus, mee eens. Ook altij mooi dat mensen hier denigrerend reageren op iemand als C Ronaldo zijn fysiek. De man rijdt in de biologische versie van een Bugati Veyron maar kennelijk is het lachwekkend in de ogen van Jan en Klaas van het forum haha. De man van 1 miljard zal inderdaad niemand kunnen vinden die hem in een squatrack kan zetten
                          Last edited by pescatore; 26-04-2015, 05:13.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Benen trainen doe je niet alleen om 'big wheels'te krijgen he.
                            Er zijn nog wel meer voordelen te bedenken.
                            Al kan je die voordelen ook behalen door aparte oefeningen uiteraard.

Ik heb btw wel een vermoeden dat C Ronaldo ook regelmatig squat eigenlijk,
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Benen trainen doe je niet alleen om 'big wheels'te krijgen he.
                              Er zijn nog wel meer voordelen te bedenken.
                              Al kan je die voordelen ook behalen door aparte oefeningen uiteraard.

Ik heb btw wel een vermoeden dat C Ronaldo ook regelmatig squat eigenlijk,
                              Zeker doen deze squats. Zag laatst nog een foto's waarop hij split squats deed
                              In between obsessed periods

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                                Deze mag jij toch eens gaan uitleggen. Wanneer jij een dag meer in de week ga trainen en je rust komt er niet mee in de knoop dan ga je daarna toch sneller vooruit? Feit is wel dat het herstel bij meer trainen bij veel mensen wel in de knoop komen.

Ik doe nu bijvoorbeeld Phat wat 5 dagen in de week is en daarmee geef ik mijn lichaam toch echt wel meer stimulans dan een 4 daagse UB/LB.
                                Haha kom jij weer aan met een serieuze reactie xD

De zin erboven: Je traint zeker elke dag?

Daarmee doel ik op dat hoe meer je traint hoe meer je groeit, alsof er geen maximum aan zit. Je doet nu alsof in deze uitspraak mee verwerkt zit hoe iemands rust en voeding is. Maar ik heb het overduidelijk over een gemiddelde leek die denkt dat als je 7x per week 3 uur per dag traint dat je dan mega groot wordt.

Of je moet arnold zijn en 70% van het jaar aan de AAS zitten, maar goed je moet zo een reactie niet te serieus nemen kerel. De meeste interpreteren het als: Ik train tering veel, ik eet niks en dan word ik vast groot. En dat is een fabel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X