Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Voel jij je aangevallen? Ik drink af en toe zelf ook wel eens een biertje, niks mis mee. Alleen komt het bij jou over alsof je MOET drinken wanneer anderen het ook doen. Met andere woorden, het komt als een soort verplichting over.
En dat komt ook in deze post naar voren. Je MOET per se meer dan 3 biertjes drinken omdat je ervan uit gaat dat je anders ongezellig bent. Het is dan een soort van afhankelijkheid, alsof anderen en niet jij zelf de baas bent over jezelf. En het geeft ook te denken dat je een feest niet meer leuk vindt als je niet flink kunt zuipen.
Dat is gewoon een observatie. Wat je vaak ziet wanneer groepen aan het zuipen zijn is dat ze elkaar een beetje opjutten om maar meer te drinken. Echt lekker is het niet meer op den duur, maar het gaat maar door. Niamand kan mij wijs maken dat het nog lekker smaakt. En het beste bewijs daarvan is dat een hoop van die flessen bier nog voor 1/4 deel of meer gevuld zijn aan het eind van de avond.
ja sorry voor de reactie maar voelde me inderdaad nogal aangevallen. Je hebt gelijk, er is geen drank nodig om een leuke avond te hebben maar een katalyserend effect heeft het wel! . De 3 bier scenario is trouwens maar een voorbeeld. Maar de reactie met de foto's kwam een beetje over of het in jouw oogpunt raar is dat je aan snacks en alcohol zit in het weekend, zo vatte ik het tenminste op. Het laatste waar ik zin in heb vandaag is 'internetbeef', waar nooit iemand wat aan heeft. Maar in ieder geval bedankt voor de reacties en gelukkig weet ik dat de community er wel voor me is wanneer ik vragen heb!
We zijn allemaal 18 geweest, maar als ik voor mezelf spreek had ik achteraf gezien juist op dat moment iets meer in de sportschool en iets minder in de kroeg door moeten brengen Denk dat dat voor meer mensen geldt.
Dus de reacties die je krijgt zijn zeker niet aanvallend bedoelt. Ik reageer in ieder geval uit persoonlijke ervaring.
En ook ik drink nog bijna ieder weekend, en soms ook zonder beperking. Vanaf januari besloten om eens 3 maanden niet te drinken en te bekijken wat het effect is op mijn lichaam. Kan uiteraard alleen maar positief zijn, maar wil het graag eens ondervinden.
Ik ga nu 2 a 3 keer per week naar de gym. is het handig om een schema kwa krachttraining te nemen of meer richting de cardio?
Dan heb ik nog een antwoord voor je:
Als jij 3 keer vast kunt houden kan je eens kijken naar een fullbody of stronglift 5x5 schema. Ideaal schema om te starten waar je zeker in het begin goede progressie mee kunt behalen.
Mits je niet teveel bier drinkt en durum eet GEINTJE NATUURLIJK!
Als jij 3 keer vast kunt houden kan je eens kijken naar een fullbody of stronglift 5x5 schema. Ideaal schema om te starten waar je zeker in het begin goede progressie mee kunt behalen.
Mits je niet teveel bier drinkt en durum eet GEINTJE NATUURLIJK!
Ik ga nu 2 a 3 keer per week naar de gym. is het handig om een schema kwa krachttraining te nemen of meer richting de cardio?
Krachttraining uiteraard. En wat cardio erbij is altijd goed voor je conditie. Maar zoals eerder gezegd heeft het ook te maken met wat jij zelf leuk vindt.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Krachttraining uiteraard. En wat cardio erbij is altijd goed voor je conditie. Maar zoals eerder gezegd heeft het ook te maken met wat jij zelf leuk vindt.
Dan nog een vraagje,
Hoeveel rust neem ik tussen de sets, want straks neem ik te weinig en ben ik binnen 45 minuten de sportschool uit omdat ik klaar ben
Dan nog een vraagje,
Hoeveel rust neem ik tussen de sets, want straks neem ik te weinig en ben ik binnen 45 minuten de sportschool uit omdat ik klaar ben
Over die rust hoef jij je in het begin geen zorgen te maken en het maakt ook niet uit als je binnen 45 minuten al klaar bent. De volgende set kun je gewoon doen zodra je voelt dat je het aankunt. Naarmate de gewichten omhoog gaan zal de rusttijd vanzelf toenemen en daardoor ook de totale duur van een sessie.
Tegen die tijd kan het wel handig zijn om de rusttijd bij te houden.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
raar advies ... gewoon een dag zuipen en de dag erna minder eten .... zie niet in welke functie dit heeft je bent de dagen erna juist extra voeding nodig voor het herstel ... maar ja .
Voor je motivatie ... ga trainen met vrienden die je oppeppen en meenemen als een x geen zin hebt .
zorg voor Variatie in je training ga niet maanden lang hetzelfde schema doen .... En probeer van een fullbody schema eens naar een splitschema te wisselen ...
Informeer jezelf op het internet ... ga op youtube motivatie filmpjes kijken , zoek filmpjes op waar je dingen van kan leren. Als je het echt wil is het een stuk makkelijker als je je omringd me spullen en mensen van de sport waar je, je voor wilt geven.
Over je love handles
Het licht een beetje aan je lichaamstype of jij die snack en dat biertje wel of niet kan hebben ( i.v.m je love handles). Hou er ook rekening mee dat een 6pack hebben niet altijd voor iedereen een even gezond vet percentage betekent ... Ik heb bijvoorbeeld pas blokken vanaf de 8 % ... hou ik die 8 % me hele leven vast dan heb ik een grote kans dat ik ervandoor gaat met een knal ..... (hart aanval).
Voor mezelf om gezond te blijven zit ik standaard op de 12 a 13 % en dan ben ik ook in het bezit van een klein buikje .... en ik drink niet eens ...
kort gezegd ... zorg ervoor dat het gezond blijft .. Een sixpack is niet voor iedereen het hele jaar door weggelegd .
En jij zoekt meer "goedkeuring" om lekker door te kunnen tanken op feestjes. Als je het zonder drank niet leuk hebt is het toch meer je eigen probleem. Alcohol draagt gewoon niet bij aan je training. Sterker nog: het is zelfs slecht voor je spieren, daar zijn onweerlegbare onderzoeken naar geweest. Daarnaast zijn het lege KCAL ofwel je hebt er niets aan (geen KH, eiwitten of vetten) terwijl je er wel van aankomt. Dus zuipen en trainen? Kan best, maar verwacht geen goede resultaten.
Dus óf je bouwt gezuip in in je eetschema (wat overigens belachelijk is), of je blijft lekker thuis . Dat zijn blijkbaar voor jou de keuzes. En qua eten; er zijn zoveel gezonde lekkere dingen dat is gewoon een kwestie van meer moeite erin steken.
Dit is precies zoals ik er ook in sta. Als ik op stap ga, dan ga ik op stap. Punt. Of ik ga niet. Dus ik heb een probleem?
raar advies ... gewoon een dag zuipen en de dag erna minder eten .... zie niet in welke functie dit heeft je bent de dagen erna juist extra voeding nodig voor het herstel ... maar ja .
Voor je motivatie ... ga trainen met vrienden die je oppeppen en meenemen als een x geen zin hebt .
zorg voor Variatie in je training ga niet maanden lang hetzelfde schema doen .... En probeer van een fullbody schema eens naar een splitschema te wisselen ...
Informeer jezelf op het internet ... ga op youtube motivatie filmpjes kijken , zoek filmpjes op waar je dingen van kan leren. Als je het echt wil is het een stuk makkelijker als je je omringd me spullen en mensen van de sport waar je, je voor wilt geven.
Over je love handles
Het licht een beetje aan je lichaamstype of jij die snack en dat biertje wel of niet kan hebben ( i.v.m je love handles). Hou er ook rekening mee dat een 6pack hebben niet altijd voor iedereen een even gezond vet percentage betekent ... Ik heb bijvoorbeeld pas blokken vanaf de 8 % ... hou ik die 8 % me hele leven vast dan heb ik een grote kans dat ik ervandoor gaat met een knal ..... (hart aanval).
Voor mezelf om gezond te blijven zit ik standaard op de 12 a 13 % en dan ben ik ook in het bezit van een klein buikje .... en ik drink niet eens ...
kort gezegd ... zorg ervoor dat het gezond blijft .. Een sixpack is niet voor iedereen het hele jaar door weggelegd .
Wat vind je er raar aan dan?
Als je bijvoorbeeld bier drinkt pak je toch 100kcal per biertje. drink je 5 biertje heb je dus +500kcal. Als je diezelfde dag 3000 hebt gegeten kom je uit op 3500 op die dag.
Je eet de dag erna gewoon 2500 om het gemiddeld gezien gelijk te trekken ( 6000 over 2 dagen.)
Dit is dan even simpel als je gemiddeld 3000kcal per dag mag eten.
Dit is wat ik ongeveer doe en werkt voor mij prima.
Dit is precies zoals ik er ook in sta. Als ik op stap ga, dan ga ik op stap. Punt. Of ik ga niet. Dus ik heb een probleem?
Dat weet ik niet Ik kan niet opmaken of jij met minder dan een aantal biertjes zielig in een hoekje gaat zitten zoals TS omschrijft. Daar was mijn reactie op gebaseerd. Hoezo, voel je je aangesproken?
Dat weet ik niet Ik kan niet opmaken of jij met minder dan een aantal biertjes zielig in een hoekje gaat zitten zoals TS omschrijft. Daar was mijn reactie op gebaseerd. Hoezo, voel je je aangesproken?
Ja. (bij deze extra tekens omdat BN mijn reactie bestaande uit 3 tekens niet accepteert)
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment