Originally posted by rain
View Post
Dirty bulk
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Dat gaat voor mij-gedeeltelijk -wel op ja.
Niet dat mijn 'normale' eten niet lekker is, maar ik zou wel 3 x p.w lekker willen snacken 's avonds hoor.
Of iedere dag een zak chips of wat koeken opeten 's avonds.
In ieder geval meer eten dan ik normaal doe tijdens een cursus.
Als je dat dan beperkt tot 1 dag in de week bv, is het toch prima.
Dat is dan echt geen overdreven autistisch eetgedrag ofzo.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostDat gaat voor mij-gedeeltelijk -wel op ja.
Niet dat mijn 'normale' eten niet lekker is, maar ik zou wel 3 x p.w lekker willen snacken 's avonds hoor.
Of iedere dag een zak chips of wat koeken opeten 's avonds.
In ieder geval meer eten dan ik normaal doe tijdens een cursus.
Als je dat dan beperkt tot 1 dag in de week bv, is het toch prima.
Dat is dan echt geen overdreven autistisch eetgedrag ofzo.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Mijn definitie voor een 'cheatday' is simpelweg het niet persé hoeven houden aan de gestelde kaders. Als ik van te voren weet dat ik meer kcal tot me zal nemen probeer ik er uiteraard rekening mee te houden door gewoon die dag minder te eten.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Ik heb aardig wat ervaring met bulken en het werkt wat mij betreft prima. Begin met 500Kcal extra en bouw dit over de loop van 7-10 dgn op naar 1000Kcal extra. Ga niet direct naar die 1000 want mijn ervaring is dat je lichaam dat meestal gewoon niet aan kan.
wat je kan doen is bv niet 1 banaan eten per dag, maar opbouwen naar 4-5 (ik haalde iedere dag 1 kg). favoriet van mij was ook 2 witte (vanwege de motiliteit boterhammen met pindakaas+honing+banaan, algelang de dikte van je pindakaas goed voor 500-600Kcal.
Als je problemen heb met calorien eten gebruik dan shakes, liefst MRPs, maar weightgainers met een lage DE is ook prima.
Wel 1 advies, hou de spiegel in de gaten!!! Bepaal voor jezelf hoeveel vetter je wordt (bulken gaat nu eenmaal altijd gepaard met spier- +vet winst) en je bent zelf degene die bepaald hoever je het wil laten komen. Vergeet niet dat wanneer je weer "gewoon" gaat eten de extra gewonnen spiermassa zorgt voor een hogere basisstofwisseling wat de vetverbranding vergemakkelijkt maar ieder pondje vet is een pondje wat weer weg moetAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostWel 1 advies, hou de spiegel in de gaten!!! Bepaal voor jezelf hoeveel vetter je wordt (bulken gaat nu eenmaal altijd gepaard met spier- +vet winst) en je bent zelf degene die bepaald hoever je het wil laten komen. Vergeet niet dat wanneer je weer "gewoon" gaat eten de extra gewonnen spiermassa zorgt voor een hogere basisstofwisseling wat de vetverbranding vergemakkelijkt maar ieder pondje vet is een pondje wat weer weg moetVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment