Grappig verhaaltje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grappig verhaaltje

yo beste forum mensen...
    voor wie ut wat boeit, best wel een tijdje geleden dat ik de laatste tijd wat gepost heb, geen kabel meer en heel weinig tijd maar anyways effe over training...

ik weet dat de meeste mensen hier "traditioneel" bodybuilden...
    bulken workouts van n uur enzo. dus heb ik n grappig verhaaltje

na een korte break van trainen ben ik gestart met een nieuw schema namelijk het volgende :

workout 1
    Dips
    Legpress

rest 7 days

Workout 2
    Closegrip palm up pulldowns
    Deadlifts

waarbij ik binnen 2 maanden 3 kilo zwaarder ben geworden en kwa kracht ben ik nog meer vooruitgegaan, toen ik begon kon ik 4 dips ( ja lach maar )en nu doe ik 20!

en ik weet heel zeker dat het geen vet is wat ik aanzet of op zn minst minimaal want mijn dieet bestaat uit 2800 kcal.
    ( weeg 78 met bf 10 )

:P later Rodg
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Ik weet niet of ik het schema goed begrijp maar kan me niet voorstellen dat iemand daar op kan groeien eerlijk gezegd
    Als het voor jou werkt prima maar een heleboel spiergroepen worden niet tot nauwelijks getraind zo.

Welkom terug overigens

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd welkom terug

hoe oud ben je ??

als je jong ben en redelijk zwaar werk ben gaan doen kan je lichaam dat als training zien
      Who's the Chef

Comment

thanks hoop dat ik dit keer wat vaker op het forum kan posten lees wel altijd stiekem onder de baas zn tijd zoveel als k lezen kan :P

maar over het schema het is een HIT/HD schema waarbij
        tot 100% effort ( failure ) gegaan word en daarna vaak nog negatives worden toegevoegt of zelfs negatives only

ik zal dit schema ook alleen maar gebruiken om een betere basis op te bouwen. wat misschien ook nog belangrijk is om te melden was net zo snel :P na dat ik 1 setje gedaan heb moet ik cker 5 minuten bijkomen :P en het werkt bijna alle hoofdgroepen van spieren met absoluut minimale "inroad" naar de recovery"

het lijkt erg weinig maar het zet je toch aan het denken..
        laters

Comment

Als het werkt helemaal prima toch?

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zo is het
            zou voor mij denk niet werken
            Who's the Chef

Comment

ben 22 trouwens en been.. denk voor jou misschien niet maar er zijn ook HIT schemas met hogere volume maar ik ben ook nog niet gevorderd al zijn er gevorderde mensen die goed uitzien (tegen de 100 kilo) en die volgene de super consolidation routine met maar 1 oefening per workout :P mja

ik herstel heel slecht vandaar dat dit ideaal voor mij is :P
              later

Comment

Denk dat het zeker kan werken. Het zijn allemaal compound movements en je traint allemaal grote spiergroepen.

Het is wel laag volume maar zolang je de spier maximaal belast kan je zeker groeien.

Op andere fora zie ik soms wel eens topics met "mijn borst groeit niet, wat moet ik doen!" Dan blijkt vaak dat er veel teveel oefeningen gedaan worden. Gewoon intensief trainen en niet extreem veel sets. Voor rug en benen moet je wel veel sets doen imo.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Niet mijn ding...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Rodg @ Okt. 27 2005,20:14)]HIT/HD schema waarbij
                    tot 100% effort ( failure ) gegaan word en daarna vaak nog negatives worden toegevoegt of zelfs negatives only

werkt bijna alle hoofdgroepen van spieren met absoluut minimale "inroad" naar de recovery"
                    Kan je het een beetje uitleggen wat dat allemaal betekent want ik snap der geen reet van wat je nou allemaal zegt hoor!
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

intresant zeker he marcotje
                      hahaha

snel gymen en weer naar huis haha goed man
                      Who's the Chef

Comment

oke ter uitleg 100% effort is gewoon trainen tot failure waarin het maken van een volgende complete rep onmogelijk is hoe hard je ook probeerd, er is wel een verschil tussen mental failure (dus dat je kop je gek maakt op te kappen) en 100% failure dus bij dit schema is het belangrijk dat je ook echt 100% effort bereikt.

over inroad.... zoals je weet groei je niet in de sportschool maar erbuiten als je aan het herstellen bent, en hoe meer sets etc je doet tes te meer dat je lichaam herstellen moet ( heel logisch ) en met dit schema word er dus zo min mogelijk "inroad"gemaakt waardoor het herstel proces snel zijn gang kan gaan. ik heb nu niet veel tijd moet helaas zo gaan en het komt hiet helemaal duidelijk over zie ik net maar ik zal strax wel een stukje uitgebreider posten

laters

Comment

tis wel een manier vantrainen die je absolute niet door beginners kan laten doen
                          zeer blesure gevoelig
                          kzou het daarom alleen al niet doen
                          Who's the Chef

Comment

nou dit is eigelijk een beginners routine been.
                            het soort trainen is super veilig maar alleen sommige oefeningen zijn niet te doen tenzei je een spotter hebt.

voor het beginnen met deze routine is wel een break in routine aan te raaie ja.

laters

Comment

een beginner kan je niet voor 100% belasten dat gaat niet goed
                              en is lichamelijk niet kapabel genoeg
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X