yo beste forum mensen...
voor wie ut wat boeit, best wel een tijdje geleden dat ik de laatste tijd wat gepost heb, geen kabel meer en heel weinig tijd maar anyways effe over training...
ik weet dat de meeste mensen hier "traditioneel" bodybuilden...
bulken workouts van n uur enzo. dus heb ik n grappig verhaaltje
na een korte break van trainen ben ik gestart met een nieuw schema namelijk het volgende :
workout 1
Dips
Legpress
rest 7 days
Workout 2
Closegrip palm up pulldowns
Deadlifts
waarbij ik binnen 2 maanden 3 kilo zwaarder ben geworden en kwa kracht ben ik nog meer vooruitgegaan, toen ik begon kon ik 4 dips ( ja lach maar )en nu doe ik 20!
en ik weet heel zeker dat het geen vet is wat ik aanzet of op zn minst minimaal want mijn dieet bestaat uit 2800 kcal.
( weeg 78 met bf 10 )
:P later Rodg
voor wie ut wat boeit, best wel een tijdje geleden dat ik de laatste tijd wat gepost heb, geen kabel meer en heel weinig tijd maar anyways effe over training...
ik weet dat de meeste mensen hier "traditioneel" bodybuilden...
bulken workouts van n uur enzo. dus heb ik n grappig verhaaltje
na een korte break van trainen ben ik gestart met een nieuw schema namelijk het volgende :
workout 1
Dips
Legpress
rest 7 days
Workout 2
Closegrip palm up pulldowns
Deadlifts
waarbij ik binnen 2 maanden 3 kilo zwaarder ben geworden en kwa kracht ben ik nog meer vooruitgegaan, toen ik begon kon ik 4 dips ( ja lach maar )en nu doe ik 20!
en ik weet heel zeker dat het geen vet is wat ik aanzet of op zn minst minimaal want mijn dieet bestaat uit 2800 kcal.
( weeg 78 met bf 10 )
:P later Rodg
Comment