Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb een vriendin die ze ook laten weg lazeren heeft en zegt ook dat het behoorlijk pijn doet, als ik die van mij moet laten weg lazeren, dan ben ik een paar jaar bezig denk ik.
Ik heb een vriendin die ze ook laten weg lazeren heeft en zegt ook dat het behoorlijk pijn doet, als ik die van mij moet laten weg lazeren, dan ben ik een paar jaar bezig denk ik.
Grtz
Bij mij waren ze ongeveer met 25 behandelingen klaar. En het waren eigenlijk niet zo veel het probleem was echter dat ikzelf ook had geprikt en natuurlijk veel te diep .
2 kees zie je nu helemaal niets meer van de tatto.. vraag me af of het dan de huid niet lelijk gaat worden
Daar zie je niks meer van. Alleen wat witte plekjes .Dat komt omdat ik daar zelf inkt heb geprikt en de laser dieper moest . Het duurde overgens wel erg lang voor de lichaams eigen pigment herstelt was. Ik heb ongeveer 25 behandelingen gehad en zeker 3000 gulden ( 15 jaar geleden) Ik denk dat de technieken nu beter zijn , maar ook duurder.
Ik had op beide armen tatoo 's Mijn vrouw ergerde zich aan de tatoo's en omdat ik 1 a 2 x per jaar naar Korea gaat , een land waar ze als iemand met tatoo's als crimineel zien (algemeen gesproken) Heeft mij toen besluiten om ze weg te laten halen. Het was een pijnlijke proces om dat weg te laseren. Een tatoo laten zetten doet minder pijn.
Grt.
Bedankt voor je antwoord Kees, om deze redenen kan ik mij voorstellen dat je ze hebt laten verwijderen, vooral ook wat je schrijft over Korea.
Er zijn heel veel mensen die later spijt krijgen van hun tatoo's, ook vanwege hun werk enzo.
Zelf zou ik de mijne nooit laten verwijderen, maar dat staat hier verder helemaal los van natuurlijk.
Groet;
Brear.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment