wat doen jullie tegen dipjes?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen jullie tegen dipjes?

hebben jullie ook van die momenten dat je er geen zin meer in hebt en denkt dat het allemaal zinloos is omdat je na al zo'n lange tijd geen resultaat ziet? of dat je denkt om te stoppen omdat je je denkt dat je er gewoon geen aanleg voor hebt. of waar doe je het allemaal voor. wat dan ook wat doen jullie tegen dipjes? ik zit nu zelf in een dipje

Hmmmm

I just shut up and train!

Comment

Aan kleine dipjes doe ik niks. Gewoon niet mauwen en trainen, gaat vanzelf weer beter.

Een flinke dip komt meestal doordat je lichtelijk overtraind bent, of misschien zit je geestelijk niet helemaal lekker in je vel. Dan neem ik gewoon wat extra rustdagen of ik doe wat rustiger aan.
      een nieuw schema kan ook helpen om weer lekker motivatie te krijgen.
      Bezoek ook eens het forum.

Comment

Ik heb mij er al jaren geleden bij neergelegen dat ik niet veel verder meer zou kunnen komen.
        Mijn natuurlijke grens heb ik al zo'n 15 jaar geleden bereikt, sinds die tijd stel ik mijzelf af en toe een doel waar ik naar toe ga trainen.

Drie jaar geleden stond bv mijn bank al jaren stil op een top van 1*117 kg.
        Ik heb er toen een jaar voor uitgetrokken om alles op alles te zetten om dit toch te gaan verbreken.
        Ik wist dmv op mijzelf aangepaste schema's en een gewichtstoename van 7 kilo toch mijn record naar 1*130 kg te brengen
        Dit staat nu ook al weer drie jaar stil, dus ik kom niet meer verder.

Ditzelfde heb ik gedaan bij het deadliften, van 170 naar 180 kg, en bij het squatten, van 142,5 naar 160 kg.
        De rek is er nu echt uit, het zal heel moeilijk worden om nog grenzen te verleggen, dus ben ik nu aan het cutten, al vanaf juni vorig jaar.
        Ik doe het heel langzaam, dit om zoveel mogelijk spiermassa te behouden.

Dit wil ik eigenlijk aan je vertellen, je moet doelen stellen om de motivatie te behouden als je in een dip zit, dit heeft voor mij in ieder geval altijd goed gewerkt.
        Veel succes.
        Brear.

Comment

Wat extra rustdagen in mijn geval..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zat vorige week nog in een dipje, zegt iemand net op dat moment "train je niet meer".

Gaat allemaal vanzelf over, gewoon lekker door blijven knallen.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Zou daar wel een beetje mee uitkijken want als je perongelijk wat overtraint bent wordt het alleen maar erger.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Is zeker zo, maar ik zat niet in een dipje dat ik niet meer wilde, ik zat in een dipje dat ik dacht ik heb geen spieren waar doe ik het voor.

Ogen zijn weer open.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

in een dip zou ik lekker rustig aan doen alle touwtjes een beetje los laten en 1 a 2 x in de week alles trainen lichtjes en niet te lang
                  dan heb je kans dat de zin weer terug komt
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by FlyingDot
                    hebben jullie ook van die momenten dat je er geen zin meer in hebt en denkt dat het allemaal zinloos is omdat je na al zo'n lange tijd geen resultaat ziet?

Dit heb ik ongeveer 90% van de tijd wel

of dat je denkt om te stoppen omdat je je denkt dat je er gewoon geen aanleg voor hebt.

Dat ik er geen aanleg voor heb kwam ik al snel achter. Stoppen denk ik ook regelmatig over, maar wat dan? Als ik niet train ben ik nog minder tevreden.

of waar doe je het allemaal voor. wat dan ook wat doen jullie tegen dipjes? ik zit nu zelf in een dipje
                    Je doet er niks aan. Dingen als bb video's kijken, boeken lezen over trainen, voeding, enz. Het helpt tijdelijk, tot je in de spiegel kijkt en denkt wtf dit lijkt echt nergens op.

Je moet het accepteren en doorgaan met de moed der wanhoop.
                    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Wat bij helpt is mijn progressiefoto's bekijken. Je kunt bv een foto waar je het best op staat en een foto waar je pas begon naast mekaar ophangen. Boven je bed ofzo. Dan kijk je er er toch zowieso enkele keren per dag naar.

Comment

ijs eten.. haha...

als ik echt in een dipje zit trai ik iets minder hard of blijf ik een dagje thuis.

Comment

motiveer jezelf dit kan door van alles als fitness magazines tot weet ik veel wat.

Persoonlijk is mijn lijfspreuk: zeiken is voor watjes doe wat er gedaan moet worden, doe dit zo goed als je kunt en wees blij met wat je hier aan over houdt. Is je resultaat niet goed genoeg dan ligt het aan slechts 1 iemand en dat ben jezelf.

Ik wil niet zeggen dan ik nooit zeik (wel bijna nooit ) maar zodra ik loop te miepen denk ik hieraan en houd ik mn bek.

Comment

oh en als je geen zin hebt om te trainen wil een lekkere 2 a 300 mg caffeine of een lekkere snack ephedra wel is helpen

Comment

Ik heb de laatste weken ook een dip, veel te druk met alles , geen zin meer om te trainen, maar dan sleep ik mezelf tot in de sportschool en wanneer ik die eerste dumbell aangeraakt heb dan ben ik weer uit die dip en knal ik er weer alles uit.

Een dag of misschien een week rust kan ook wonderen doen, met niks rekening houden, gewoon eten ,dingen doen waar je zin in hebt

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X