positieve invloed op ontwikkeling van andere spieren van het lichaam? Klopt deze stelling? Ik heb dit ooit eens gelezen op dit forum en ik vraag me af of dit waar is. Helaas kan ik de post niet meer vinden op het forum.
Trainen van benen heeft...
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Aghran View PostMaakt mij niet uit of het wetenschappelijk klopt. Ik geloof erin en daarom train ik mijn benen elke week plichtsgetrouw!!!
Goed bezig, bij mij schiet het er nog al vaak bij in. Mede omdat ik ook elke week aan spinning doe, wat ook goed is voor de beenspieren. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de wetenschappelijke beredenering.konuşma!, yap!
Comment
-
Als je ervan uitgaat, dat je lichaam evenwicht zoekt, ook in je spieropbouw.. dan kan je ervan uitgaan, dat als jij je benen zelf stimuleert om te groeien, je lichaam die energie dus in andere delen van je lichaam kan zetten.
Je ziet het dan ongeveer zo:
bv. in je lichaam zijn 5 spieren op je benen na(kga ze nu ff niet tellen, geen zin.)
ik geef even een getal aan spiermassa
Spier1: 10
Spier2: 12
Spier3: 10
Spier4: 13
Spier5: 8
Benen: 3
Je lichaam maakt hiervan dan:
Alle spieren 9.3333, natuurlijk ALS deze theorie opgaat dan gaat dat nooit zo precies maar ok. Verder, ALs je je benen dus zou trainen:
Spier1: 10
Spier2: 12
Spier3: 10
Spier4: 13
Spier5: 8
Benen: 11
Alle spieren 10.7 = Meer spiermassa voor AL je spieren
Ik weet niet of dit opgaat, en ook niet in hoeverre, en ook niet of er ooit onderzoek naar gedaan is. Maar als je hierin geloofd, heb je een goede motivatie, om je benen te trainen.
Kern van waarheid zou der best eens in kunnen zitten, agz je lichaam ook vet verspreid. Waarom kracht dan niet, agz je fitnessed heeft elk deel van je lichaam het nodig^^.
grtzVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Ik verzin ook maar wat om het begrip evenwicht duidelijk te maken
Ik kan het niet echt anders uitleggen, en kweet ook niet of het waar is wat ik zeg Maargoed er moet meer onderzoek naar dit soort dingen gedaan worden..VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment