Trainen van benen heeft...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen van benen heeft...

positieve invloed op ontwikkeling van andere spieren van het lichaam? Klopt deze stelling? Ik heb dit ooit eens gelezen op dit forum en ik vraag me af of dit waar is. Helaas kan ik de post niet meer vinden op het forum.
    konuşma!, yap!

Ten dele waar, want het betreft hier vooral 'het zwaar trainen van de benen d.m.v. squats en aanverwante oefeningen'. Buiten dat: alleen sterke benen kunnen al die weelde dragen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Maakt mij niet uit of het wetenschappelijk klopt. Ik geloof erin en daarom train ik mijn benen elke week plichtsgetrouw!!!

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

klopt

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Buiten dat: alleen sterke benen kunnen al die weelde dragen.
          Daar heb je gelijk in
          konuşma!, yap!

Comment

Originally posted by Aghran View Post
            Maakt mij niet uit of het wetenschappelijk klopt. Ik geloof erin en daarom train ik mijn benen elke week plichtsgetrouw!!!

Goed bezig, bij mij schiet het er nog al vaak bij in. Mede omdat ik ook elke week aan spinning doe, wat ook goed is voor de beenspieren. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de wetenschappelijke beredenering.
            konuşma!, yap!

Comment

2x squaten per week is een must.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de wetenschappelijke beredenering
              De hormonale respons tijdens zware sets squats is veel groter dan bij zware sets bicep curl

Comment

Inderdaad dit is een van de belangrijkste compounds wat heel wat groeihormonen in je lichaam stimuleerd.. En hierdoor groeit/herstelt derest dus ook sneller. De spierpijn in je benen is zelfs verslavend imo

Comment

Als je ervan uitgaat, dat je lichaam evenwicht zoekt, ook in je spieropbouw.. dan kan je ervan uitgaan, dat als jij je benen zelf stimuleert om te groeien, je lichaam die energie dus in andere delen van je lichaam kan zetten.
                  Je ziet het dan ongeveer zo:

bv. in je lichaam zijn 5 spieren op je benen na(kga ze nu ff niet tellen, geen zin.)
                  ik geef even een getal aan spiermassa

Spier1: 10
                  Spier2: 12
                  Spier3: 10
                  Spier4: 13
                  Spier5: 8
                  Benen: 3

Je lichaam maakt hiervan dan:

Alle spieren 9.3333, natuurlijk ALS deze theorie opgaat dan gaat dat nooit zo precies maar ok. Verder, ALs je je benen dus zou trainen:

Spier1: 10
                  Spier2: 12
                  Spier3: 10
                  Spier4: 13
                  Spier5: 8
                  Benen: 11

Alle spieren 10.7 = Meer spiermassa voor AL je spieren
                  Ik weet niet of dit opgaat, en ook niet in hoeverre, en ook niet of er ooit onderzoek naar gedaan is. Maar als je hierin geloofd, heb je een goede motivatie, om je benen te trainen.
                  Kern van waarheid zou der best eens in kunnen zitten, agz je lichaam ook vet verspreid. Waarom kracht dan niet, agz je fitnessed heeft elk deel van je lichaam het nodig^^.

grtz
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Wat zeg jij allemaal Dav

Comment

ik snap nix van wat je zegt dav...

anyway je benen zijn de grootste spieren van je lichaam en er kan ook het meeste massa in , dus het is zeker positief als je die ook lekker hard zou trainen
                      If you can't eat or fuck it , just piss on it !

Comment

Ik verzin ook maar wat om het begrip evenwicht duidelijk te maken
                        Ik kan het niet echt anders uitleggen, en kweet ook niet of het waar is wat ik zeg Maargoed er moet meer onderzoek naar dit soort dingen gedaan worden..
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

goed bezig dav.

grote benen zijn gruwelijk...

Comment

Ok, ik weet wat ik eens wat meer aandacht ga geven . Op dit moment groei ik nog steeds, maar als het sneller kan, is dat nooit verkeerd natuurlijk
                            konuşma!, yap!

Comment

Originally posted by punani View Post

grote benen zijn gruwelijk...
                              dat vind ik nu ook ja
                              Sinds ik echt serieus squat enzo, vind ik de beentraining echt tof .
                              Benen moet je ook wel trainen...ook groot bovenlichaam op stokjes lijkt natuurlijk niet....
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X