welkom knulletje?
Even voorstellen
Collapse
X
-
ff groter
Hoi ik ben weer even thuis na n tripje op zee.. Ik was 10-01 begonnen met n waslijst aan materiaal (voor n half jaar) dus nog 4,5 maanden te gaan. was begonnen met 108kg en 14%bf, heb mij net bij thuiskomst gewogen. Weeg nu 123,5kg dus mag niet mopperen.. Ik heb mn bf niet gemeten, heef ook niet zo veel zin nu, denk ik want er zit zeker wel vocht bij...
Comment
-
ff groter
Ben weer terug van mn reisje naar Indonesia (Jakarta) ondanks de grote hitte daar ben ik maar 1,5kg afgevallen. Maar had in het hotel n giga sportschool van Golden Gim, dus was n meevaller.. Ik heb de site wel erg gemist hoor.. Ik weeg nu 126kg en dat blijft heel goed zitten, zoals ik al zei.. Ook ga ik nog zo,n kuurtje doen als ik al gedaan heb.. Was er toch n dikke 20 kilo mee opgeschoten, maar dat zullen de jaren (28jaar) training ook wel mee te maken hebben.. En ik had dan ook al jaren niets meer gebruikt.. Groetjes Knulletje.. Of knul hehehe....
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postleuk om weer wat van je te horen
lijkt me leuk om foto's van je te zien! ik ben bijna de helft van jou gewicht
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-