Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ Twan
Wat ruiterlijk dat je toegeeft dat je verloren hebt. Echt grote klasse. Jammer dat we er gewoon ouderwets schijt aan hebben, en je hele bende accounts permabannen. Denk dat ik in een fanatieke bui morgen ook nog even alle reclametopics opschoon voor je.
Wacht nog maar even met bannen kunnen we hem nog even fucken
Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
Ik denk dat ik hier maar luchtig naar ga kijken want het heeft blijkbaar geen zin om te laten weten dat ik dit niet ben.
Zelf ben ik altijd heel erg van vertrouwen maar goed.
Misschien moet ik gaan nadenken over een bodynet kleine piemol korting en die korting bij laten betalen aan mij door twan27.
Ik denk dat ik hier maar luchtig naar ga kijken want het heeft blijkbaar geen zin om te laten weten dat ik dit niet ben.
Zelf ben ik altijd heel erg van vertrouwen maar goed.
Misschien moet ik gaan nadenken over een bodynet kleine piemol korting en die korting bij laten betalen aan mij door twan27.
Hoe luchtig jij ergens naar kijkt, moet je helemaal zelf weten Niels/twan/immortal/nogeentje. Maar hier is het om 0000 afgelopen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment