kleine piemels

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    FM kap eens met die onzin.

Eddie = niels, zelfde schrijfstijl, zelfde grammaticafouten
    No problemo niels, ik geloof wel dat jij twan niet bent en dat twan IMMORTAL is.
    Kut voor jou, grappig voor hun
    en peter72 dan ?

Comment

• Die kan me aan me reet roesten.
      Groeten

Comment

• Geen idee wie peter72 is.

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
          Jij bent helemaal geen nederlander, je bent limgurger.

Die begrijp ik niet, bedoel je limburger ofzo? Ben ik namelijk ook niet.

Comment

• ik ga tv kijken.
            ik hoop dat me hallucinaties morgen weg zijn, zonder immortel niels twan edwin en al die andere mafkeze

Comment

• Originally posted by eddie1305 View Post
              Geen idee wie peter72 is.
              Geen van de eerder genoemde iig.
              ik ben gewoon ik, soloartiest...

Comment

• Ik hoop het ook want het gaat nergens over.

Comment

• Niels, je mag wel uitleggen hoe het komt dat jij en twan op hetzelfde IP zaten.
                  Groeten

Comment

• Dat kan ik ook wel uitleggen hoor wij hebben 1 pc op de zaak die wij allemaal gebruiken.
                    gr edwin

Comment

• Originally posted by eddie1305 View Post
                      Dat kan ik ook wel uitleggen hoor wij hebben 1 pc op de zaak die wij allemaal gebruiken.
                      gr edwin
                      welke zaak als ik vragen mag?

Comment

• Ja hoor goede grap, op je werk om de beurt op dezelfde pc.
                        Groeten

Comment

• Wil iedereen die godverkut zegt even doekoe overmaken naar mij?

Bedankt.
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Trouwens als Lukas dit allemaal goed gaat lezen, gaat ie spacen
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Beste medeleden(ik straks door dit kutgeintje van een collega niet meer).
                              Ik ga jullie vertellen hoe het zit.
                              Op het bedrijf waar ik ook werk staat een centrale pc.
                              Ik log hier af en toe in om mijn reclames online te zetten.
                              Een collega heeft dus een account aangemaakt en is de boel gaan sarren wat hij dus in het dagelijks leven ook doet.(aandachtstrekje denk ik).
                              iedereen die dus bij ons binnen komt lopen kan op deze pc aan het werk gaan.
                              Ik ben vanaf 2007 lid van bodynet en absoluut het type niet om mensen af te zeiken of iets in die geest.
                              Ik betreur het ook dat ik hiervoor wordt afgerekend en mijn bedrijf hierdoor schade lijdt.
                              Het enige wat ik kan mede delen is dat ik hier goed ziek van ben en hoop dat de administrators zo oplettend zijn dat ik dit echt niet ben.
                              Twan27 heeft zich al aangegeven zag ik en zal morgen nog met hem in gesprek gaan hierover.
                              bedankt iig en nog veel plezier op dit forum
                              vr.gr.Niels

Comment

• http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X