kleine piemels

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Twan
    Die aanstormende Darwin award heb je echt alleen te danken aan je eigen gedrag. Dus ik zal daar niet rouwig om zijn. Om 0000 gaat dit topic dicht, en hoop voor je dat het gespam dan ook stopt. Als dat echter niet gebeurd, zal ik er geen nacht minder om slapen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ok dom van me meer kan ik niet zeggen exuses voor mijn grote bek
      Maar laat het dan nu stoppen gaat al 29 paginas over bullshit

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
        Niels ik heb bewijs (screenshot) dat jij hier wel iets mee te maken hebt.
        dus niet gaan ontkennen mannetje.

post eens
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• @ Twan
          Ik laat niks stoppen. Over een paar uur gooi ik het topic dicht, maar verder niks. En je houding helpt trouwens niet.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by twan27 View Post
            Ok dom van me meer kan ik niet zeggen exuses voor mijn grote bek
            Maar laat het dan nu stoppen gaat al 29 paginas over bullshit
            En Niels en die andere gasten dan, brengen die ook excuses? Hoef je trouwens niet voor uit te loggen, mag je ook zo even doen hoor.

Comment

• screeeeeeeeeeeeeens
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• I like this topic :P

Eerst even trainen en dan kom ik wel weer even kijken :P
                Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Nou jullie denken maar wat jullie willen ik ken jullie niet
                  Ja ben een eikel geweest kom hier maar ook niet meer.

Comment

• nu dat deuntje bij een grote fail,
                    mwah mwah mwaaaaaaah
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Hey Twan,

neuken?
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• wenen, wenen, twan kan het nie aan, geef hem nog een koekske

Is Belgisch
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• te grappig!!
                          DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

• screen screen screen

screen screen screen

screen screen screen

screen screen screen

screen screen screen

screen screen screen

Het volk wil het zien!

Comment

• Originally posted by twan27 View Post
                              Nou jullie denken maar wat jullie willen ik ken jullie niet
                              Ja ben een eikel geweest kom hier maar ook niet meer.

Gozer wat ben jij zielig zeg grow some balls!
                              Eerst een beetje lopen fucken en het forum belachelijk maken vervolgens ga je beetje gaan lopen janken omdat je het verkloot hebt.
                              Denk maar niet dat iemand medelijden met je heeft!
                              27jaar ik zeg goed bezig pfffff
                              Mind is everything.

Comment

• Ik heb net te horen gekregen dat ik geen gebruik meer mag maken van deze site, dat vind ik erg jammer!
                                Heb hier helemaal niks mee te maken!
                                Bedankt voor degene die dit voor mij mogelijk heeft gemaakt!
                                Morgen ga ik iig verder met mijn onderzoek en gaan er misshien koppen rollen.
                                Bedankt voor alles iig wat BN mij de afgelopen jaren heeft gegeven!
                                Ik ben hier bedroefd over en zeer teleur gestelt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X