kleine piemels

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou ik heb al genoeg gezien nu, ga wel een ander forum zoeken...

Comment

• Originally posted by Peter72 View Post
      Nou ik heb al genoeg gezien nu, ga wel een ander forum zoeken...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Zeg FM dat kun je toch niet meteen zo openlijk stellen, stuur dan een mod hier een pm over.

Comment

• nu heb ik peter72 weggejaagd........godverkut.

srry peter72

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
            Zeg FM dat kun je toch niet meteen zo openlijk stellen, stuur dan een mod hier een pm over.
            ja dat is ook nogal zeer dom van mij.

Comment

• excuses aangeboden op zijn profiel

Comment

• Wat een gehaat man. Dit topic slaat echt nergens op. Beetje rellen zoals wij zelf ook wel is hebben gedaan moet best kunnen. Maar dit is gewoon puur schelden en poging tot elkaar zo ver mogelijk de grond in trappen. Gaat echt nergens over. Beetje triest vind ik. Maar goed, dat is mijn mening.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Hoi ik ben Edwin en ik zie dat er een hoop gelult wordt over niels twan en imortal.
                  Een ding wil ik even zeggen dat is dat niels en twan niet de zelfde persoon zijn en imortal ook niet.
                  Twan en imortal zijn de zelfde mensen en werken bij het zelfde bedrijf als ik en niels.
                  Twan is een rare gast die het leuk vind mensen af te zeiken, Niels is een goeie gozer.
                  Laten we geen misverstanden de wereld in helpen toch mensen
                  groet Edwin

Comment

• ik ben in de war.

Comment

• twan immortel niels en jij werken op hetzelfde bedrijf en twan en immortel zijn dezelfde mensen en jij en niels niet, of heb ik het fout?

Comment

• Nee man ik ben iemand anders check mijn ip maar als je wil. Ik wou alleen maar even melden dat die Twan een rare gozer is.
                        groet Edwin

Comment

• Niels is geen goeie gast en z'n supplementen zuigen balzak.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by eddie1305 View Post
                            Nee man ik ben iemand anders check mijn ip maar als je wil. Ik wou alleen maar even melden dat die Twan een rare gozer is.
                            groet Edwin
                            nog steeds inde war.
                            hoef je IP nie, ik geloof je op je woord

Comment

• Originally posted by eddie1305 View Post
                              Hoi ik ben Edwin en ik zie dat er een hoop gelult wordt over niels twan en imortal.
                              Een ding wil ik even zeggen dat is dat niels en twan niet de zelfde persoon zijn en imortal ook niet.
                              Twan en imortal zijn de zelfde mensen en werken bij het zelfde bedrijf als ik en niels.
                              Twan is een rare gast die het leuk vind mensen af te zeiken, Niels is een goeie gozer.
                              Laten we geen misverstanden de wereld in helpen toch mensen
                              groet Edwin
                              euhh...verwarrend...
                              liesje lere lotje lope langs de lange linde laan??

twan is niet niels maar niels is wel immortal en immortal is twan?? en samen heten jullie edwin ,zoiets??
                              uut grunn!

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                                Niels is geen goeie gast en z'n supplementen zuigen balzak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X