kleine piemels

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ niels....volgens mij ben je gewoon pissed off omdat veel van ons je zaten af te zeiken in je supplementen topics.
    en heb je daarom wat alter ego's tot leven geroepen in de WAAN dat het wat brengt....
    slechts een theorie....maar wel erg plausibel no??
    uut grunn!

Comment

• Mind is everything.

Comment

• Jullie hebben nog 1.5 uur om te zieken
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Stay on-topic Asleie.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• dacht dat het serieus over trainen, voeding ging
            gaat ook nergens over dit haha

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
              Stay on-topic Asleie.
              Waar ging dit topic eigenlijk over.... oh ja kleine piemels.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                Kennemer Gasthuis locatie zuid
                @ niels: werken jullie hier?
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by niels789 View Post
                  Beste medeleden(ik straks door dit kutgeintje van een collega niet meer).
                  Ik ga jullie vertellen hoe het zit.
                  Op het bedrijf waar ik ook werk staat een centrale pc.
                  Ik log hier af en toe in om mijn reclames online te zetten.
                  Een collega heeft dus een account aangemaakt en is de boel gaan sarren wat hij dus in het dagelijks leven ook doet.(aandachtstrekje denk ik).
                  iedereen die dus bij ons binnen komt lopen kan op deze pc aan het werk gaan.
                  Ik ben vanaf 2007 lid van bodynet en absoluut het type niet om mensen af te zeiken of iets in die geest.
                  Ik betreur het ook dat ik hiervoor wordt afgerekend en mijn bedrijf hierdoor schade lijdt.
                  Het enige wat ik kan mede delen is dat ik hier goed ziek van ben en hoop dat de administrators zo oplettend zijn dat ik dit echt niet ben.
                  Twan27 heeft zich al aangegeven zag ik en zal morgen nog met hem in gesprek gaan hierover.
                  bedankt iig en nog veel plezier op dit forum
                  vr.gr.Niels

Klinkt mischien raar maar zo als hij het hier zegt geloof ik hem wel eigenlijk.
                  Mischien kunnen de mods alle account van dat ip verwijderen behalve Niels ?
                  Is ook best wel zielig eigenlijk.
                  Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by Rob-1984 View Post
                    Klinkt mischien raar maar zo als hij het hier zegt geloof ik hem wel eigenlijk.
                    Mischien kunnen de mods alle account van dat ip verwijderen behalve Niels ?
                    Is ook best wel zielig eigenlijk.
                    Niet zo zwichten op praatjes , oplichters zijn goed in misleiden en emoties losmaken bij anderen, ik wil niet zeggen dat Niels een oplichter is maar als de mods hier goede aanwijzingen en bewijzen voor hebben moeten ze doen wat ze willen doen.

Comment

• Beetje late reactie of wa?
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Wat NIels zegt is de waarheid mensen.
                        En dat kan ik bevestigen. gr edwin

Comment

• Originally posted by eddie1305 View Post
                          Dat kan ik ook wel uitleggen hoor wij hebben 1 pc op de zaak die wij allemaal gebruiken.
                          gr edwin

BAM BAM BAM!!!!!
                          ik heb meerdere berichtne gezien die "niels & Twan" tegelijkertijd gepost hebben... op precies dezelfde tijd, dus weinig 1 computer. Weet niet of iemand dat al gezegd heeft want ik heb tot dit bericht nog niet verder gelezen...

Maar "opeens" deed Twan poeslief toen Niels kwam slijmen over z'n website.

Comment

• (ehm, pagina 25 + 26) gewoon om het lulverhaaltje nog dieper te laten gaan

Comment

• om die tijden zijn wij allang weer thuis wij werken niet 24/7 hoor

Comment

• de zelfede tijden klopt maar allebei op een ander ip adres

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X