hallo iedereen ik ben ricardo :)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik sluit me volledig bij Inferno aan. Zelf heb ik op de manier zoals hij beschrijft, meerdere keren voor een prikkie 1e klas anabolen gekocht!
    (Wil je straks wel even posten wat je hebt van de Etos + pics? dan kunnen we kijken welke merken er nu in de omloop zijn, en of deze van zuivere kwaliteit zijn!)

Natuurlijk hoef je niet te eten voor een kuur... pfff, wat is dat nou weer voor onzin.. Het beste is doen wat je zelf wilt!

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Ik sluit me volledig bij Inferno aan. Zelf heb ik op de manier zoals hij beschrijft, meerdere keren voor een prikkie 1e klas anabolen gekocht!
      (Wil je straks wel even posten wat je hebt van de Etos + pics? dan kunnen we kijken welke merken er nu in de omloop zijn, en of deze van zuivere kwaliteit zijn!)

Natuurlijk hoef je niet te eten voor een kuur... pfff, wat is dat nou weer voor onzin.. Het beste is doen wat je zelf wilt!

Nou het eerste deel ben ik het zeker mee eens.. maar je moet wel eten voor je kuur.. heel veel kcals is wel belangrijk.. De chickenburgers van McDonalds zijn easy cals.. Frikandellen.. 13gram eiwitten per stuk..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Nou het eerste deel ben ik het zeker mee eens.. maar je moet wel eten voor je kuur.. heel veel kcals is wel belangrijk.. De chickenburgers van McDonalds zijn easy cals.. Frikandellen.. 13gram eiwitten per stuk..
        Dan zou ik eerder whey shakes met brinta en wat olijfolie gaan nemen.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
          Dan zou ik eerder whey shakes met brinta en wat olijfolie gaan nemen.
          Minimaal 4-5 op een dag..

Comment

Wat een clown, je vader en heel die anderen meuk van die familie van jou hebben dus het verstand van een suikerklontje. En naast dat goos, wat doe je hier eigenlijk? grote praat hebben, en niets van mensen aantrekken maar wel advies willen. Dan heb ik het nog niet eens over dat je wil beginnen met roids, en niet eens een voedingsschema op kan stellen.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Wat een clown, je vader en heel die anderen meuk van die familie van jou hebben dus het verstand van een suikerklontje. En naast dat goos, wat doe je hier eigenlijk? grote praat hebben, en niets van mensen aantrekken maar wel advies willen. Dan heb ik het nog niet eens over dat je wil beginnen met roids, en niet eens een voedingsschema op kan stellen.

Hey man, kallem an deze gast is echt hardcore.. beetje respect.. hijs 2.08 en hij verandert jou zo in een pakje boter!

Comment

Welkom..

En suc6 met datgene wat je ooit wilt bereiken..

Comment

Hoi welkom op bodynet

Comment

Kunnen we deze adviezen omtrent kuren niet in een stickey plaatsen? Kwestie dat ik ze makkelijk terug vind, wanneer ik wil beginnen kuren.
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by ricardo1991 View Post
                      nou misschien niet maar toch ga ik kuren zoals ik heb vermeld
                      ik heb zelf 1 coach en die zegt dat je niet veel hoeft te eten maar wel genoeg en om de 2 uur dus als iemand langer dan 32 ervaring heeft mag die gene tegen mij komen praten
                      wtf??
                      I'm not special, but not the same as you.
                      Because I do things you will never do.
                      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

hey iedereen bedankt voor jullie reacties ben even in overleg gegaan met mijn vader en mijn vader zegt dat ik dat spul bij kruidvat en etos niet mag halen dus wordt zoeken naar 1 alternative optie ik heb hier en daar wel wat sites gevonden maar of ze te vertrouwen zijn dat weet ik zelf niet

ik zal volgende week 1 eetschema opstellen zoals iedereen zegt veel eten en veel trainen heeft iemand nog ervaring met bestellen van anabolen online? zo ja laat hem mij even weten via pm ofzo ohja en hier nog 1 foto van mezelf whoehoe (A) ps ik train al 1,6 jaar en waarvan 8 maanden serieus

Comment

Trolllollololooooooooool

Comment

ik heb ook weight gainers en creatine en whey shakes in huis staan en dan nog eens methoxy pro en testomax

ik zie zelf wel dat ik al best wat gegroeid ben in de laatste paar maanden maar dat komt weer door mijn coach en omdat ik meer durf te tillen met die persoon met wie ik nu elke 2 dagen samen train maar ik zie aan iedereen dat eten toch het belangrijkste en nogmaals excuses voor mijn gedrag in de eerdere posts :P was namelijk net wakker ahahah (A)

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Trolllollololooooooooool
                              zoals in eerdere posts staat vermeld ik ben 2.08 dus ik groei niet zo snel

Comment

Originally posted by ricardo1991 View Post
                                zoals in eerdere posts staat vermeld ik ben 2.08 dus ik groei niet zo snel
                                Jah nou dan moet je die slikkers in huis halen jong.. Gewoon mixen met wat je nu al hebt. Ik zal even een mooi kuurschema voor je opstellen

week 1-12 Dianabol @ 60 mg p/d
                                week 1-12 Winstrol @ 80mg p/d
                                week 1-4 Anavar @ 100mg p/d
                                week 5-16 Oxy @ 150mg p/d
                                week 1-16 Microgynon 50 @ 1 tab p/d (is om een mooie volle borst te krijgen)

nakuur is niet nodig met slikkers.

Veel eten.. maakt niet uit wat.. alles naarbinnen prakken..

Pak zware gewichten.. die je normaal eigenlijk niet zou kunnen tillen.. maar gaat dan wel goed met deze kuur.. let niet teveel op uitvoering maar dat jet het gewicht omhoog krijgt is belangrijker..
                                Last edited by Cidious; 16-08-2011, 18:03.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X