Deze mama stelt zich ook even voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt vaak veel meer dan je denkt, als je het maar genoeg wilt.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Onderschat nooit een goed Fck it moment...angsten worden overwonnen en je doelen zijn weer een stapje dichterbij.
      Jammer dat ik nog niet weet of manlief elke avond weg is voor zijn eigen plezier (waarschijnlijk als je om 6.00 uur al werkt)....zal ook vast veels te confronterend zijn geweest.

*aanname modus uit*

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
        Denk t ook. Verhuist naar t sonja bakker forum
        Is natuurlijk ook confronterend om te moeten lezen dat je t echt zelf moet doen.
        Wat heerlijk "vals".

Comment

hahaha
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Laag hoor :P
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen

Comment

Originally posted by dikkie dik View Post
                klopt want het moet wel passen bij mij en me gezin.

Ik werk in de thuiszorg en ga dus echt niet bij mijn clienten op de wc eten.

De meeste wel.

Ik was vanmorgen om 6 uur al op ;-) maar hier zijn dan echt geen sportscholen open en ik kan mijn 3 kids niet alleen laten(mijn man is dan al werken)

De kinderen mee nemen naar de sportschool is geen oplossing voor mij de jongste is 3 jaar
                Man is om 6 uur werken en ook bijna elke avonden van huis?
                Tijd voor een nieuwe relatie waarbij de man ook eens voor de kids zorgt savonds en jij kan afvallen! ?

Comment

hahaha straks hebben wij er ff voor gezorgd dat haar hele leven op zn kop staat
                  Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Welnee, die was na het eerste tegengas al verdwenen, denk ik.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by ProJustice View Post
                      Man is om 6 uur werken en ook bijna elke avonden van huis?
                      Tijd voor een nieuwe relatie waarbij de man ook eens voor de kids zorgt savonds en jij kan afvallen! ?
                      Feminist Dat kan toch niet joh whaha

Comment

Deze mama stelt zich ook even AAN!
                        Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Ik heb ook 2 kids.. 1,5 en 6.
                          Op eigen houtje 32 kilo afgevallen door sport (thuis tussendoor en als kids slapen) en anders eten.
                          Nu bezig met krachttraining, ook thuis.
                          kwartiertje eerder opstaan en 15 min touwtje springen enz. Enz
                          waar een wil is is een weg!!

Comment

een topic van 2 jaar geleden.... jij bent goed bezig Leentje.
                            Of dat voor deze topic starter ook zo is is voor ons geheel onduidelijk
                            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Meeste mensen geven op als iets zwaar wordt/is

daarom worden wij aanbeden als goden
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Whaha ik moet nog een beetje inkomen hier niet op de datum gelet
                                ik heb het ook vaak genoeg te snel opgegeven hoor soms moet die knop gewoon even goed omgaan.
                                Nu wil ik niet meer terug.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X