Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
en heeft dat miltair ook je beetje geholpen om wat meer gains te krijgen of heb je dit alemaal van het fitnese?
Zoals Guusd inderdaad al zegt, op het moment dat je op bivak bent slaap je vrijwel niet, eet je alleen maar suikers en de minimaal benodigde calorieen om inzetbaar te blijven. Plus een portie stress erboven op, hard werken.... Levert mij een gewichtsverlies van voornamelijk spier op van 4/5 kg in een week. Heel zuur!!!!
Zoals Guusd inderdaad al zegt, op het moment dat je op bivak bent slaap je vrijwel niet, eet je alleen maar suikers en de minimaal benodigde calorieen om inzetbaar te blijven. Plus een portie stress erboven op, hard werken.... Levert mij een gewichtsverlies van voornamelijk spier op van 4/5 kg in een week. Heel zuur!!!!
Eerder glycogeen en daardoor veel vocht. 1 g Glycogeen zorgt voor 3 g water. Eiwitverbranding loopt zo hard nog niet, zeker niet bij slechts relatief korte tekorten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Eerder glycogeen en daardoor veel vocht. 1 g Glycogeen zorgt voor 3 g water. Eiwitverbranding loopt zo hard nog niet, zeker niet bij slechts relatief korte tekorten.
Ik praat niet uit theorietische kennis maar uit ervaring he bro
Ook niet verkeerd maar loopt wel een beetje achter.
Ja moet heel eerlijk zeggen dat ik benen altijd heb getraind dmv voetbal, en heb van mezelf vrij stevige benen. Alleen ik pas nu al geen broeken meer die zowel mijn bij mijn taille past (32) als bij mijn bovenbenen... Gewoon regularfit heb ik het dan over..Dat is wel een nadeel
Ik praat niet uit theorietische kennis maar uit ervaring he bro
Ervaring is geen meetlat waarlangs je verlies van spier dan wel vet dan wel vocht of glycogeen kunt leggen. Als je een week ziek bent, verlies je ook zoiets. Dat is voornamelijk vocht. Zo ook met bivak. Je spant je meer in, maar eet ook meer dan wanneer je niets eet.
Laat ik het zo zeggen, na hoeveel tijd heb je je oude gewicht weer terug?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Valt best mee hoor, ik moet met het wijdste model m'n taille nog maximaal in laten nemen en dan nog trek ik lussen met mijn riem. Heb nog 1 maat te gaan voordat het maatwerk wordt. Kortom; gewoon trainen die handel!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment