Nieuweling opzoek naar goed advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Dan is het niet zijn onderhoud.

No shit sherlock, valt het kwartje Hey fijne dag verder. Klaar.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      No shit sherlock, valt het kwartje Hey fijne dag verder. Klaar.
      Alweer boos jongen als iemand het met je oneens is?

Praat dan niet zoveel poepjes
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Nee niet iemand. Jij Jou hele manier van doen staat mij niet aan. Daar wil ik het echt bij laten. Negeerlijst doei

Comment

Nee niet iemand. Jij Jou hele manier van doen staat mij niet aan. Daar wil ik het echt bij laten. Negeerlijst doei
          Laat je het er nu alweer bij? Klaar. Doei. Dejavu?

Is ook beter dan kan ik je onzin in het vervolg ontkrachten zonder dat oeverloze geëmmer van je. Of ga je dan weer van het forum af als een drammend kind?
          Last edited by pescatore; 16-04-2015, 17:58.

Comment

Hmm. je staat op mijn negeerlijst en ik kan nog gewoon zien dat je post. Jammer. Werkt dus niet zoals ik had gehoopt.
            Ik snap niet dat je door blijft gaan met beledigende uitingen richting mij als ik al 3x aangeef dat ik het hier bij wil laten. Nogmaals, ik wil het hier bij laten... Ik wou graag TS op weg helpen, niet met jou gaan lopen kibbelen om nutteloze dingetjes. Het gaat mij er niet om dat jij het niet eens bent met mij, ik heb wel vaker een meningsverschil met iemand. Het gaat mij om jou houding, je maakt het gewoon erg persoonlijk. Ik hou daar niet van. En het blijven uitdagen...niet zo mijn dingetje. Goed, ik heb gezegd wat ik wou zeggen..

Comment

ieder zijn visie kerel , ik ga er ook niet meer op in. ik begrijp je verhaal kwa onderhoud etc .

Comment

Hmm. je staat op mijn negeerlijst en ik kan nog gewoon zien dat je post. Jammer. Werkt dus niet zoals ik had gehoopt.
                Ik snap niet dat je door blijft gaan met beledigende uitingen richting mij als ik al 3x aangeef dat ik het hier bij wil laten. Nogmaals, ik wil het hier bij laten... Ik wou graag TS op weg helpen, niet met jou gaan lopen kibbelen om nutteloze dingetjes. Het gaat mij er niet om dat jij het niet eens bent met mij, ik heb wel vaker een meningsverschil met iemand. Het gaat mij om jou houding, je maakt het gewoon erg persoonlijk. Ik hou daar niet van. En het blijven uitdagen...niet zo mijn dingetje. Goed, ik heb gezegd wat ik wou zeggen..
                Ik maak niks persoonlijk. Ik hou het inhoudelijk. Waar beledig ik je dan? Je probeert nu gewoon de moral high ground te nemen met deze "kijk mij eens wijs zijn" post. Je begint zelf te stuiteren en als ik daar op reageer dan ben ik vervolgens de raddraaier? Hou op man, hypocriet gelul altijd. Dat jou ego kennelijk erg snel gedeukt is als iemand het met je oneens is, dat is een ander verhaal. Wat is er overigens buiten die negeerlijst shtick gebeurt met het er bij laten? Of gaat dit nu pas in?
                Last edited by pescatore; 16-04-2015, 18:17.

Comment

Hou het gezellig vrienden
                  Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Ik maak niks persoonlijk. Ik hou het inhoudelijk. Je probeert nu gewoon de moral high ground te nemen met deze "kijk mij eens wijs zijn" post. Dat jou ego kennelijk erg snel gedeukt is als iemand het met je oneens is, dat is een ander verhaal. Wat is er overigens buiten die negeerlijst shtick gebeurt met het er bij laten? Of gaat dit nu pas in?
                    Laat het nou maar hierbij ,beetje nutteloos om er nou weer op in te gaan vind je niet?

Comment

Originally posted by imation View Post
                      Laat het nou maar hierbij ,beetje nutteloos om er nou weer op in te gaan vind je niet?
                      No offense, maar bepaal ik graag zelf. Het is toch triest? Je kan je kont niet draaien hier of er is iemand beledigd omdat je het ergens mee oneens bent. Binnenkort mag je ook niet meer tutoyeren. En dan achteraf gaan miepen en zuigen. Bah.

Comment

No offense, maar bepaal ik graag zelf. Het is toch triest? Je kan je kont niet draaien hier of er is iemand beledigd omdat je het ergens mee oneens bent. Binnenkort mag je ook niet meer tutoyeren. En dan achteraf gaan miepen en zuigen.
                        wat jij wil kerel .. het gaat om de manier hoe jij dingen brengt , en dat doe je op een dwingende manier . ik hou er over op zonde van TS zijn topic.

Comment

wat jij wil kerel .. report
                          Ben trots op je.

edit: ook nog ff achteraf je post aanpassen ook, klasse man.
                          Last edited by pescatore; 16-04-2015, 18:35.

Comment

daar is die knop toch voor ? doe niet zo achterlijk man je lijkt wel een klein kind dat ze zin moet hebben.

Comment

daar is die knop toch voor ? doe niet zo achterlijk man je lijkt wel een klein kind dat ze zin moet hebben.
                              Achterlijk ook, how rude. Blijf vooral op knopjes drukken. Held.

Zeg, zou jij niet eens stoppen met door te drammen en TS zijn topic te vervuilen? Of is dat alleen als ik iets zeg? Mss samen met GI cursusje hypocriet volgen. Zal jullie goed doen.
                              Last edited by pescatore; 16-04-2015, 19:26.

Comment

Achterlijk ook, how rude. Blijf vooral op knopjes drukken. Held.

Zeg, zou jij niet eens stoppen met door te drammen en TS zijn topic te vervuilen? Of is dat alleen als ik iets zeg? Mss samen met GI cursusje hypocriet volgen. Zal jullie goed doen.
                                ik kan niet tegen mensen zoals jou , die zeker maar ook vooral het laatste woord moeten hebben . wat maar weer blijkt aan jou genoemde post hierboven. en vooral zelf begint met mensen persoonlijk te beledigen. weet niet hoor maar kijk is in de spiegel. je bent zelf aan het drammen kerel.. zal wel een whey rage zijn.
                                Je praatjes zijn helaas sterker dan je trainingen. je bent ook de rede waarom veel leden niet meer zo actief zijn
                                Last edited by imation; 16-04-2015, 19:36.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X