Nieuweling opzoek naar goed advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by imation View Post
    ik kan niet tegen mensen zoals jou , die zeker maar ook vooral het laatste woord moeten hebben . wat maar weer blijkt aan jou genoemde post hierboven. en vooral zelf begint met mensen persoonlijk te beledigen. weet niet hoor maar kijk is in de spiegel. je bent zelf aan het drammen kerel.. zal wel een whey rage zijn.
    Ah, jongen toch . Dus jij noemt mij achterlijk maar ik begin persoonlijk te beledigen? Moet niet gekker worden. Kun je mijn belediging overigens ff quoten?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Pest dat menneke niet zo joh Piscatore. Zo vertrekken er allemaal leden met veel kennis..

Comment

Ja al die intelligente knoeperts gaan er van door jeetje.

generation iron, je word op dbb ook al uitgekotst, misschien wat minder proberen je lengte te compenseren met dat geblaat en normaal een discussie leren voeren ipv meteen op je pikkie getrapt te zijn.

Comment

Originally posted by db96 View Post
          Ja al die intelligente knoeperts gaan er van door jeetje.

generation iron, je word op dbb ook al uitgekotst, misschien wat minder proberen je lengte te compenseren met dat geblaat en normaal een discussie leren voeren ipv meteen op je pikkie getrapt te zijn.
          Uhh guys, ik snap dat jullie me proberen te helpen maar ruziën heeft geen zin, ik weet nu namelijk nog steeds niet wat ik moet doen. Ik ben sinds kort begonnen met krachttraining maar moet ik hierbij ook nog gaan cutten, zoja hoeveel kcal. Richtlijn ligt op 2700 kcal. Maakt niet uit hoe drastisch ik moet cutten of dergelijk, zolang ik maar over een maand of twee zonder onzekerheid op het strand kan gaan voetballen ofzo. Ik wil het ook zo snel mogelijk doen vanwege het zomerweer zelfs als dit betekent dat ik maar 1500 kcal per dag mag innemen en 4x per week moet gaan krachttrainen

Comment

Verder heb ik een vetpercentage van 21%

Comment

Zou er sowieso geen datum aan verbinden. Ik snap je gedachte maar zo werkt het gewoon niet. Pak het gewoon goed aan dan zie je vanzelf waar je uitkomt. Probeer jezelf nou maar zo goed mogelijk te verbeter ipv je te focussen op een dagje strand of een vakantie. Achteraf denk je: was het dat nou?

Ik zou als default nemen op jouw gewicht en ervaring (je onderhoud is hoogswss geen 2700 maar eerder 2300-2400):

1900 kcal
              E: 150 gr
              V: 50-70 gr
              K: rest

Dit is echter een startpunt. Je resultaten geven je vervolgens de informatie om naar boven of naar beneden aan te passen.

Daarnaast 3-4 keer per week met een fatsoenlijk schema de gym in.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Voor mij zijn jullie allemaal toppers (jij ook Pren als je mee leest / p.s. no joke ik meen het).
                Ik las een stelling waar ik het zeker wel mee eens ben, dat veel mensen Bodynet verlaten om het voortdurende gezeik en gekibbel. Nou ben ik zelf niet zonder zonde (dat voorop gesteld), maar het kan ook anders.

Elkaar opbouwen (en ook vergeven) ipv afbreken en meteen het ego laten spreken.
                Be gentle, forgive eachother !
                MORAALRIDDER

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Zou er sowieso geen datum aan verbinden. Ik snap je gedachte maar zo werkt het gewoon niet. Pak het gewoon goed aan dan zie je vanzelf waar je uitkomt. Probeer jezelf nou maar zo goed mogelijk te verbeter ipv je te focussen op een dagje strand of een vakantie. Achteraf denk je: was het dat nou?

Ik zou als default nemen op jouw gewicht en ervaring (je onderhoud is hoogswss geen 2700 maar eerder 2300-2400):

1900 kcal
                  E: 150 gr
                  V: 50-70 gr
                  K: rest

Dit is echter een startpunt. Je resultaten geven je vervolgens de informatie om naar boven of naar beneden aan te passen.

Daarnaast 3-4 keer per week met een fatsoenlijk schema de gym in.
                  Nog een ding:

ik som nu even me dagelijkse voeding op en ik wil even weten at er minder of meer moet:

ontbijt: Havermout en thee met suiker.
                  lunch : 4 volkoren broodjes met pindakaas en boterhamworst.
                  avondeten : aardappelen groente en vlees of rijst of kip ( verschilt per avond ).
                  tussendoortje appel of bakje kwark

ik varieer vaak met avondeten maar niet met lunch of ontbijt.

Comment

Originally posted by marr View Post
                    Voor mij zijn jullie allemaal toppers (jij ook Pren als je mee leest / p.s. no joke ik meen het).
                    Ik las een stelling waar ik het zeker wel mee eens ben, dat veel mensen Bodynet verlaten om het voortdurende gezeik en gekibbel. Nou ben ik zelf niet zonder zonde (dat voorop gesteld), maar het kan ook anders.

Elkaar opbouwen (en ook vergeven) ipv afbreken en meteen het ego laten spreken.
                    Be gentle, forgive eachother !
                    Wijze woorden

Comment

Originally posted by Mohscope View Post
                      Nog een ding:

ik som nu even me dagelijkse voeding op en ik wil even weten at er minder of meer moet:

ontbijt: Havermout en thee met suiker.
                      lunch : 4 volkoren broodjes met pindakaas en boterhamworst.
                      avondeten : aardappelen groente en vlees of rijst of kip ( verschilt per avond ).
                      tussendoortje appel of bakje kwark

ik varieer vaak met avondeten maar niet met lunch of ontbijt.

Waarom download je niet gewoon het excel document hier op het forum. Als je daar je voeding inhooit vertelt hij je vanzelf hoeveel voedingswaarde je ermee bereikt. Of je kiest een aantal voedingsmiddelen uit en stelt de hoeveelheid bij tot je je aantal Kcal hebt bereikt.

Niemand kan nu tegen je zeggen: Ja je moet meer havermout eten. We weten totaal niet hoeveel ML melk je gebruikt of wat voor melk of hoeveel Gr brinta.

Als ik er zo naar kijk lijkt het alsof je zon 1400kcal eet en dat is te weinig. Maar nogmaals kan ik geen hoeveelheden zien. Download het excel document. en bereken het zelf. Anders gaat het nooit lukken

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                        Waarom download je niet gewoon het excel document hier op het forum. Als je daar je voeding inhooit vertelt hij je vanzelf hoeveel voedingswaarde je ermee bereikt. Of je kiest een aantal voedingsmiddelen uit en stelt de hoeveelheid bij tot je je aantal Kcal hebt bereikt.

Niemand kan nu tegen je zeggen: Ja je moet meer havermout eten. We weten totaal niet hoeveel ML melk je gebruikt of wat voor melk of hoeveel Gr brinta.

Als ik er zo naar kijk lijkt het alsof je zon 1400kcal eet en dat is te weinig. Maar nogmaals kan ik geen hoeveelheden zien. Download het excel document. en bereken het zelf. Anders gaat het nooit lukken
                        Eerlijk gezegd kan ik niet echt goed overweg met het excelbestandje

Comment

Waarom niet?

Kies je voeding, kies de hoeveelheid, en Excel rekent het allemaal voor je uit. Dan is het een kwestie van bepalen of je voldoende of te veel eet.

Comment

Als je 'MyFitnessPal'intsalleert op je telefoon,worden alle macro's en kcal automatisch berekend als je de producten invoert.
                            Ook zit er een barcode scanner op die bijna alle produkten uit de supermarkt herkent.
                            Hoe makkelijk kan het zijn.

Linkje:https://www.myfitnesspal.nl/
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Mohscope View Post
                              Eerlijk gezegd kan ik niet echt goed overweg met het excelbestandje
                              Neem je tijd om excel te leren kennen. Desnoods pak je er een handleiding bij via google.
                              Kost je max een uurtje van je tijd om de basics te leren. En je gaat het programma in de rest van je leven waarschijnlijk nog wel vaker nodig hebben. Zeker als je op kantoor gaat werken zoals de meeste mensen.

Comment

Originally posted by rain View Post
                                Als je 'MyFitnessPal'intsalleert op je telefoon,worden alle macro's en kcal automatisch berekend als je de producten invoert.
                                Ook zit er een barcode scanner op die bijna alle produkten uit de supermarkt herkent.
                                Hoe makkelijk kan het zijn.

Linkje:https://www.myfitnesspal.nl/

Ik wou er eerst nooit aan geloven, maar gebruik het nu met iifym. Het is werkelijk perfect en werkt vlekkeloos!
                                In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X