verslaafd aan bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verslaafd aan bodybuilding

Beste mensen,

Vraag me af of alle sporters hier er last van hebben:

Chagerijning op dagen dat er niet gesport kan worden ?

Ik namelijk wel ben niet om te genieten als ik niet kan sporten en heb het gevoel dat allles wat ik eet meteen in mijn buik blijft hangen.
    En dat ik door te lange rustdagen alle opbouw van de week ervoor helemaal kwijt ben.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en denken.

Gr andré

Ohw daar heb ik echt helemaal geen last van, dat ik echt sacherijnig wordt ofzo, vind het wel lekker af en toe. Rust is gewoon heel belangrijk in de bodybuilding dus het hoort er gewoon bij Ik kijk wel altijd heel erg uit naar mn volgende training
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Als ik dag niet kan trainen betekend dat me traingsdag doorschuift, wat zorgt dat ik wss niet voluit kan gaan de dag erna (wat eerst een rustdag is) en ik doe aan een vorm van progressief laden, dus ik mis mijn Load voor die dag, dus ik ben pissig. Verder verveel ik me de filistijnen en verminderd mijn eetlust

Dus ja, je zou kunnen stellen dat ik daar pissig van wordt

Ben nu ziek en ik zou wel een moord kunnen plegen om weer 100% te zijn en te gaan trainen
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Heel lang gehad. Precies dat, niet-sporten-is-niet-te-genieten. Ben ik nu van af. Neem rustig een week even rust, ben wat minder obsessief bezig met IF etc. Bevalt me eigenlijk veel beter. Als ik ga haal ik overigens wel zeker alles uit mijn workouts, maar die rust ook bij niet-sporten is relatief nieuw.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Onthoud gewoon dat je groeit in je rust en spieren afbreekt als je paar keer per dag traint of zelfs als je elke dag traint.
          Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

daar heb ik ook last van. niet trainen is klote.. dan voel ik mezelf kut,sip en moe. ik ben daarom verslaafd en zal altijd moeten en willen trainen ook al ben ik 60.

Comment

Ik heb het ook moeten leren van me af te zetten. Nu heb ik er geen problemen meer mee. Maar het heeft er ook mee te maken dat ik sinds ik geen single meer ben, meer tijd nodig heb voor andere dingen.
              Je moet sporten en prive gescheiden houden.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sporten en privé gescheiden houden? BB is een privé iets voor mij.. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het soms is als je er naar toe leeft!

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                  Onthoud gewoon dat je groeit in je rust en spieren afbreekt als je paar keer per dag traint of zelfs als je elke dag traint.
                  Je kunt best elke dag 1 uurtje trainen dat steld niets voor over 24 uur tijd.
                  Als je maar voldoende eet en rust (nacht) kun je gewoon groeien.

Comment

trainen is een must voor me, die uitlaatklep heb ik nodig. Verslaafd? nee ik denk het niet, maar wel hooked aan progressie
                    uut grunn!

Comment

vind het wel vervelend als ik een 3 dagen split heb en iemand moet perse weer op één van die dagen wat plannen.

Train graag op vaste dagen en eet graag op vaste momenten
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Train heel graag, maar heb er zeker geen last van als ik niet kan gaan.

Had dat vroeger wel met mn basketbal
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Sporten en privé gescheiden houden? BB is een privé iets voor mij.. Zo zie je maar weer hoe belangrijk het soms is als je er naar toe leeft!
                          Ik heb ook nog een leven naast sporten Nex. Jij bent veel intensiever met bodybuilding bezig dan ik. Vooral met voeding en kuren etc, dus het neemt bij jou een veel grotere plaats in. Onvergelijkbaar met mijn leven.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Je moet sporten en prive gescheiden houden.
                            Zeker !!! anders krijg je gezeur aan de andere kant en dat is nergens voor nodig
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

voor een klein deel kun je het scheiden maar voor de rest word het toch moeilijk. je bent er de hele dag mee bezig en als het niet in de sportschool is dan ben je wel bezig met eten of bodynetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X