Stoppen met blowen en roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by t-0-mmie View Post

haha, jaa het spijt me zeer maar het is toch echt zo Ik hoor het ook van anderen. Ik zou zeggen, probeer het een keer uit

Whahah nee sorry al te vaak geprobeerd, word niks bij mij !

Als ik er dan bij gaan liggen gaan de oogjes ook dicht :P

Maja be lucky dat de sex nog lekkerder is , kan me er in het geval van softdrugs niks bij voorstellen

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
      Het is geen case van "ik heb een joint nodig om lekkere seks te hebben".

Als je lekkere seks hebt met je vriendin, kan het door een joint te roken nog lekkerder zijn.

Net als goede muziek, die klinkt nog beter als je stoned bent.

Dat je het nodig hebt zeg ik niet
      Maar wat jij zegt het klopt

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
        Whahah nee sorry al te vaak geprobeerd, word niks bij mij !

Als ik er dan bij gaan liggen gaan de oogjes ook dicht :P

Maja be lucky dat de sex nog lekkerder is , kan me er in het geval van softdrugs niks bij voorstellen
        Achja helaas. Bij de ene zal het wel werken en bij de ander niet

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
          Nee mensen in mijn omgeving wel !

Clusterhoofdpijn word ook minder bij zuurstof gebruik, weet alleen niet of dat ook geldt voor spanningshoofdpijn !

Houd trouwens wel rekening met drinken he , kan een boel hoofdpijn wegnemen !

Drinken doe ik gelukkig niet, tenminste geen alcohol.
          Daarom dat ik af en soms een jointje rook, dan heb ik tenminste nog iets wat lekker is.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

• ik doelde dus ook op voldoende "gewoon" drinken!

het zal niet weggaan maar het kan iets verminderen! alcohol is sws not done bij hoofdpijn! !

Comment

• Ah ok haha,

Uiteraard heb ik het advies gekregen om veel water te drinken en koffie en thee moet ik zo weinig mogelijk drinken!
              I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Laatste toch de fout in gegaan, 3 weken terug en echt flink lopen blowen. Maar dat was echt eenmalig, en stoppen met roken wilt helaas nog niet lukken

Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet echt WIL zeg maar, die is er op het moment niet. Maar binnenkort als het allemaal wat beter gaat hier ga ik het maar weer proberen. Ben nu 15, ben begonnen op m`n 11de/12de ofzo, dus kom er nu juist nog makkelijk vanaf

Comment

• Hoe sneller je stopt hoe beter voor je gezondheid. Maar als je het niet echt wilt kun je het wel schudden. Dan kom je er nooit vanaf...hoeveel hulpmiddelen je ook gebruikt.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X