Stoppen met blowen en roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Uiteindelijk gaat het er dus om dat je niet meer rookt. Gewoon niet meer roken, das het enige dat je moet doen. Klinkt makkelijk en kort door de bocht maar daar komt het wel op neer.

Dat en wat Erik zegt, ;-)

Comment

Gewoon geen bullshit, cold turkey en klaar.
      Ik en nog veel meer op dit forum zijn zo gestopt en gestopt gebleven.

Cold turkey of lekker doorgaan, die 2 keuzes heb je, anders niks.

Comment

Cold turkey of lekker doorgaan, die 2 keuzes heb je, anders niks.
        die moet op een porseleien tegeltje!

Comment

Ik rook ook al best lang en wou er mee stoppen. Toen voor 4 maanden zoals jullie zeggen cold turkey (ikben zelf ook een koude turk) ermee gestopt. Behoefte was totaal weg maar ff een sigaretje pakken is te lekker om te laten, dus weer begonnen. Korte termijn is belangrijker dan de lange termijn voormij..
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Cold turkey na 30 jaar zware shag,...... en als je dus echte nicotine verslaving hebt dan? Hoe vang je dat op zonder er echt ziek van te worden?
            Kauwgom werkt dan niet.

Een kookwekker zetten of aan andere dingen denken, andere dingen doen, werkt bij echte rokers niet. Kauwgom nemen dus ook niet.

Zo'n kauwgom kwat je na een tijdje weer uit en dan wil je wat roken, na het eten wil je roken, na of bij de koffie wil je roken enz enz.
            Heb het gehad met gaan minderen en cigaretten gaan roken ipv zware shag, nog voor de cigaret op was had ik m'n shaggie al opgestoken, dussssss...................

Maar Kojak, wel stom dan om na 4 maanden toch maar weer te gaan beginnen he? Als je de eerste weken doorkomt ben je er wel vanaf dacht ik zo?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

volgens mij,, mocht je pas een topic openen als je 10 berichten had gepost?
              of telt dit voor vrouwen NIET?
              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Iets met klok en klepel... Als je nou de regels leest.... Daar staat duidelijk het volgende:

* 1
                Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Iets met klok en klepel... Als je nou de regels leest.... Daar staat duidelijk het volgende:

* 1
                  Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                  Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

blowen is oook DOPING in veel sporten..:P

haha maar oke ik dacht dat je bij alle topics eerst 10 posts moest hebben

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Maar Kojak, wel stom dan om na 4 maanden toch maar weer te gaan beginnen he? Als je de eerste weken doorkomt ben je er wel vanaf dacht ik zo?
                    Nee hoor helemaal niet. Ik ben nu zo'n 2,5 jaar gestopt en nog heb ik af en toe wel zin in een sigaret, maar je kan dat gevoel nu gewoon makkelijker negeren. De verleiding om het daadwerkelijk te doen is een stuk kleiner, maar als je er eenmaal eentje opsteekt dan kan je het vergeten. Me vader is zelfs 5 jaar gestopt geweest en toen weer begonnen doordat hij één keer op een feestje de verleiding niet kon weerstaan.
                    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Gisteren 4gr in 2 uur opgesmoked als laatste keer... Blehh
                      Ssssmoking

Comment

shit man ik krijg me toch zin in kalkoen door jullie.. fuck off met die hot turkey
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by hakan00 View Post
                          volgens mij,, mocht je pas een topic openen als je 10 berichten had gepost?
                          of telt dit voor vrouwen NIET?
                          Verkoop je soms VoVa?
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Venum View Post
                            Verkoop je soms VoVa?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Het kan stom zijn ja, maar ik geniet er van. Heb er ook geen spijt ofzo van dat ik weer begon. Ik doe over een pakje 3 a 4 dagen dus dat valt dan ook wel weer mee. Ben niet iemand die elke uur één peuk aansteekt..
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Sweet_Mocrolady View Post
                                Ik wil heel en heel graag stoppen met roken en blowen maar alleen lukt het me niet

Zijn er nog meer mensen met die met het zelfde probleem rondlopen??
                                ben ook na lange tijd gestopt met blowen, het maakte me loom, ik kon nietmeer trainen, deed constant per dag 20 euro op aan die rommel...

en ben er uiteindelijk bijna men ouders en vriendin door verloren tot ik op een dag heb gezegd ik raap alle moed bij elkaar en stop met mijn omgeving van mensen die me graag zien te kwetsen met mijn junkiegedrag en ben tot op dag van vandaag clean en heb er géén last van...

het enige dat het vergt is doorzettingsvermogen & wilskracht.
                                If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X