GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dennis23 View Post
    Hahaha wtf legaliseren harddrugs? Ja lekker de drempel omlaag en voor je het weet wil men het eens proberen en met de snelle verslaving van die middelen en de toegankelijkheid creeer je helemaaaaaal geen problemen.

Groen links is was en zal altijd een pauper partij zijn.
    Je ziet niet het hele plaatje. Als het legaal zou zijn, kunnen ze het zelf in de hand houden. Hierdoor krijgt ook het criminele circuit een harde klap, omdat deze meestal door drugsgeld worden gefundeerd. Win-win situatie. Legaliseren staat niet gelijk aan het product kunnen verkrijgen bij de Blokker o.i.d.

Een ander punt is dat de overheid er dan ten minste nog eens geld aan gaat verdienen, maar dat ter zijde.

Wiet is legaal en toegankelijk. Betekent dit dat er daardoor meer problemen zijn als dan dat het illegaal zou zijn. Dat denk ik niet.. Overigens onmogelijk om dat in te schatten. Een verboden product(vrucht) trekt hoe cliché dan ook, toch meer bekijks.

Als men drugs wilt, dan komen ze er ook aan, of het nou de illegale route is of de legale.

De keerzijde van de medaille.

@Bolder
    Mijn reactie was gericht op TS

Comment

Hahaha wtf legaliseren harddrugs? Ja lekker de drempel omlaag en voor je het weet wil men het eens proberen en met de snelle verslaving van die middelen en de toegankelijkheid creeer je helemaaaaaal geen problemen.

Inderdaad, snap de argumenten wel, dat je dan tenminste propere drugs kan bekomen en dat je lui niet meer in een bepaald milieutje moeten gaan shoppen, maar de gedachte dat men kinderen al die harddope zomaar in de apotheek/smartshop kunnen kopen zonder boe of ba lijkt me de hell...

Wat wel een feit is, is dat na elke jacht op bepaalde drugs, er juist daardoor nieuwe op de proppen komen... en iemand die chemie volgt, weet best goed dat je uit legio producten de zotste dope kan fixen.

Had de grote drooglegging in Amerika geen feit geweest was andere dope nooit zo vespreid geworden....

De nood naar een kick zit diep in ons, so it seems

' t is een discussie apart

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
        Je ziet niet het hele plaatje. Als het legaal zou zijn, kunnen ze het zelf in de hand houden. Hierdoor krijgt ook het criminele circuit een harde klap, omdat deze meestal door drugsgeld worden gefundeerd. Win-win situatie. Legaliseren staat niet gelijk aan het product kunnen verkrijgen bij de Blokker o.i.d.

Een ander punt is dat de overheid er dan ten minste nog eens geld aan gaat verdienen, maar dat ter zijde.

Wiet is legaal en toegankelijk. Betekent dit dat er daardoor meer problemen zijn als dan dat het illegaal zou zijn. Dat denk ik niet.. Overigens onmogelijk om dat in te schatten. Een verboden product(vrucht) trekt hoe cliché dan ook, toch meer bekijks.

Als men drugs wilt, dan komen ze er ook aan, of het nou de illegale route is of de legale.

De keerzijde van de medaille.

@Bolder
        Mijn reactie was gericht op TS
        Ah zo,ok^^ op mijn ander forum zijn we het gewend te quoten vanaf er een poster tussen zit vandaar.

maar goed kijk, al dan niet blokker, er zal wel gemakkelijker aan geraakt worden en als er een deel niet aan kan en een deel wel is dat gewoon een verschuiving van verkopers...

zie aan schooltjes genoeg lui met spirits en sloefen sigaretten vanuit het bakkertje om de hoek komen om het met wat extra geklutter te verpatsen aan al die pubers die dan rond hen komen staan, ter illustratie he

Comment

ow en btw, die dingen zijn makkelijk zelf te brouwen, ga jij op een feestje niet vloeken als je zonder zit en de apotheek is toe? en er komt daar een verkoper met veeeel goedkoper spul, de doorsnee junk is in de zevende hemel.. legalize of ni, handeltjes gaan wel blijven denk ik

Comment

Het is niet legaal, er is sprake van gedoogbeleid. En er zijn zeker problemen met criminaliteit die aan wiet zijn gerelateerd. Want het gebruik ervan mag dan wel legaal zijn, zowat alles eromheen is nu nog tegen de wet.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Het is niet legaal, er is sprake van gedoogbeleid. En er zijn zeker problemen met criminaliteit die aan wiet zijn gerelateerd. Want het gebruik ervan mag dan wel legaal zijn, zowat alles eromheen is nu nog tegen de wet.
              Er staat nergens dat ik problematiek ontken met wiet. Ik had het anders moeten formuleren; Je loopt de coffeeshop binnen en je haalt het. Mocht het zo zijn dat dit wegvalt, klappen de criminele mannen gepassioneerd in hun handjes.

Er is ook geen touw aan vast te knopen aan het huidige beleid omtrent cannabis.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                niiice, in een stad met 200.000(?) inwoners maar liefst 114 aanhoudingen in een heel jaar. Hoeveel zijn het er met drankmisbruik?

Maargoed, mijn mening: Hoewel ik het nooit gebruikt heb, is het eigenlijk nog een van de minst erge drugs op de markt. Het is niet noemenswaardig ongezond bij gebruik op weekendbasis, en een extra voordeel voor de (toch al kurende) bodybuilders: door de GABA-imitatie is het zelfs een anabool middel als ik me niet vergis.

Mijn punt: het is inderdaad vervelend, hoewel ik het me aan de andere kant kan voorstellen. Het heeft immers een stuk minder goodwill dan het sociaal geaccepteerde alcohol. De normale mens houdt dat niet in zijn achterhoofd, en zal daardoor sneller een conclusie trekken die tegenstrijdig is met de mijne.

Dit klinkt als een artikel van hoog niveau. Zou het soms geschreven zijn door een geblondeerde tienermoeder wiens zoontje in aanraking is gekomen met de politie vanwege GHB?
                Ik heb het vroeger wel gebruikt en gemaakt.(Veel en te lang).
                Heel veel ervaringen helaas van mezelf en vele vriende en vriendinnen.
                Die idd bij CAD ed lopen !!!
                Met soort methadon voor GHB.
                Maar jij bent GEK.
                Alcohol met GHB vergelijken haha sukkel.
                Je weet niet wat je zecht man !!!
                Is 1000 maal erger dan Heroine gek.
                En net zo verslavent.
                Ben blij dat ik wat slimmer geworden ben !!!
                Wat,n GEK
                GROTE ERGE ROTZOOI !!!!!!!!! COMA CHIT
                Word steets gekker hier !!!

Comment

Originally posted by danny74 View Post
                  Ben blij dat ik wat slimmer geworden ben !!!
                  Hmm sorry, wablief?
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Legaliseren werkt. Zie zwitserland en heroineklinieken. Criminaliteit is enorm gedaald, en er kicken meer mensen af. Kost de maatschappij vele malen minder, en indien accijnzen levert het zelfs op. Daarnaast is de kwaliteit consistent, wat het gevraar doet afnemen.

Verder staat een gezonde leefstijl volledig los van politieke kleuring. Liberalisme for the win.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Legaliseren werkt. Zie zwitserland en heroineklinieken. Criminaliteit is enorm gedaald, en er kicken meer mensen af. Kost de maatschappij vele malen minder, en indien accijnzen levert het zelfs op. Daarnaast is de kwaliteit consistent, wat het gevraar doet afnemen.

Verder staat een gezonde leefstijl volledig los van politieke kleuring. Liberalisme for the win.
                      Verslaafden krijgen onder medische supervisie heroine toegediend in klinieken om drugs-gerelateerde criminaliteit beter onder controle te houden. Daar is een prescriptie voor nodig. Als je echter betrapt wordt met heroine terwijl je daar geen prescriptie voor hebt dan word je zonder pardon keihard aangepakt. Voor andere harddrugs is er geen soortgelijk beleid.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

'Half men, half animal, all dead!'

Comment

criminaliteit rondom softdrugs is er alleen om dat de overheid het illegaal maakt om het te verkopen, verbouwen en in te kopen. Als het gelegaliseerd zou zijn en het verbouwt zou worden tussen de tulpjes en de roosjes is er niks illegaals en crimineels aan.

@ el loco

een forum waar iedereen pleit voor een gezonde levenstijl? zo zie ik het absoluut niet. Het is eerder een medium waar informatie vergaard kan worden om doelen te bereiken. Er zitten er hier genoeg die zich vol spuiten met steroiden om die doelen te bereiken dus zo gezond is het hier allemaal niet.

Het past inderdaad niet echt op dit forum maargoed, ik heb tientallen al dan niet honderden topics voorbij zien komen in de off-topic sectie waar veel mensen zich gewoon als debielen gedragen. Hier word nog redelijk normaal gediscuseerd.

Comment

Heroine is echt niet legaal hoor in Zwitserland... Hoe kom je er ook bij om een HARDdrug te laten legaliseren... is gewoon het absurde voorbij, hoeveel verslaafden gaan we dan niet bijkrijgen???

@STED

ik zou steroiden toch nog niet gaan vergelijken met een of andere harddrug hoor. Daarnaast denk ik dat het toch een van de pijlers is van het bodybuilden en in mindere mate het powerliften om een gezondere levenstijl te gaan ontwikkelen? Het al dan niet debiel gaan reageren hangt eerder van de persoon in kwestie af, zo kan je bijvoorbeeld in een topic over eiwitten (wat wel bij het forum past) je ook gaan gedragen als een kloontje...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                              Heroine is echt niet legaal hoor in Zwitserland... Hoe kom je er ook bij om een HARDdrug te laten legaliseren... is gewoon het absurde voorbij, hoeveel verslaafden gaan we dan niet bijkrijgen???

@STED

ik zou steroiden toch nog niet gaan vergelijken met een of andere harddrug hoor. Daarnaast denk ik dat het toch een van de pijlers is van het bodybuilden en in mindere mate het powerliften om een gezondere levenstijl te gaan ontwikkelen? Het al dan niet debiel gaan reageren hangt eerder van de persoon in kwestie af, zo kan je bijvoorbeeld in een topic over eiwitten (wat wel bij het forum past) je ook gaan gedragen als een kloontje...
                              Het is "al dan niet debiel" om geen rekening te houden met alle variabelen.

Comment

Het is "al dan niet debiel" om geen rekening te houden met alle variabelen.
                                En het punt dat u juist wil maken is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X