GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by El_Loco View Post
    En het punt dat u juist wil maken is?
    Originally posted by El_Loco View Post
    Op een forum waar iedereen pleit voor een gezonde levenstijl, gaat een groot deel het gebruik van GHB en andere hard drugs gaan goedkeuren en zelf pleiten voor legalisatie??? Ja jullie klinken nu echt geloofwaardig...
    Ik zou, ik vind, ik denk dat.. Het is één om je eigen mening in te brengen in een discussie, maar vervolgens zou stap twee zijn om open te staan voor andermans mening.

Wie ben jij om andere mensen te veroordelen?

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
      Ik zou, ik vind, ik denk dat.. Het is één om je eigen mening in te brengen in een discussie, maar vervolgens zou stap twee zijn om open te staan voor andermans mening.

Wie ben jij om andere mensen te veroordelen?
      Ik sta zeker open voor andermans mening, waar staat dat ik dat niet doe? En waar staat dan dat ik iemand veroordeel?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Legaliseren werkt. Zie zwitserland en heroineklinieken. Criminaliteit is enorm gedaald, en er kicken meer mensen af. Kost de maatschappij vele malen minder, en indien accijnzen levert het zelfs op. Daarnaast is de kwaliteit consistent, wat het gevraar doet afnemen.

Verder staat een gezonde leefstijl volledig los van politieke kleuring. Liberalisme for the win.
        Dat klopt allemaal presies.
        HELEMAAL !!!
        Maar daar ging het toch niet over ?
        Geen politieke cite

Comment

Anyways het is in mijn ogen gezonder danjezelf coma zuipen, aangezien ghb gewoon ene lichaams eigen stof is.
          Sterker nog als je gewoon GBL mixt in je drinken (ja het schoonmaakspul) converteerd je lichaam het zelf om in ghb.

Het is de verslafende hand die erinzit dat mensen zichzelf niet kunnen bedwingen. betreft het legialiseren ervan. enige wat ze moeten legaliseren, of iig zelf gaan verbouwen is weed. meteen je staatsschuld e.d. opgelost. iedereen doet het toch al. overigens is het nu veel meer getoloreerd in de maatschappij dan ene jaar of 10 geleden, toen zwoor iedereen het nog af.

Comment

No offence Posseltje, maar ik denk dat je het toch wel met me eens kan zijn dat je het gewoon beter niet kan gebruiken.

Originally posted by Posseltje View Post
            Anyways het is in mijn ogen gezonder danjezelf coma zuipen, aangezien ghb gewoon ene lichaams eigen stof is.
            Zulke vergelijkingen zijn natuurlijk absurd. Je vergelijkt het correct gebruiken van, in dit geval, ghb met het misbruiken van alcohol. Een correct vergelijking zou zijn, 1 pil (ik neem aan dat dit pillen zijn? ) ghb is gezonder voor je dan een glas alcohol. Dan weet ik het nog niet zo...
            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              enige wat ze moeten legaliseren, of iig zelf gaan verbouwen is weed. meteen je staatsschuld e.d. opgelost. iedereen doet het toch al. overigens is het nu veel meer getoloreerd in de maatschappij dan ene jaar of 10 geleden, toen zwoor iedereen het nog af.
              Even off-topic mss.. Maar vinden jullie dit nu echt normaal?
              Ondertussen is het hier ook zo 'getolereerd' dat jongeren stoned naar de les gaan, 3-4 joints per dag smoren lijkt ondertussen 'normaler' dan sigaretten te roken...
              Leuk dat je het mss legaal kan kopen, maar de criminaliteit blijft hoor, en ondertussen is het zo 'normaal' dat iedereen eraan zit.. En dan heb ik het niet over eenmalig gebruik als je eens weggaat (wat ik sowieso al niet versta, het is niet bepaald partydrug...)
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Als je GHB met verstand gebruikt is het een geweldig goedje.

Als je het niet verstandig gebruikt ben het zelf schuld als je er aan onder door gaat. Zal mij lekker worst wezen wie er dood aan gaat, heb ik toch geen last van. Iedereen heeft bij de geboorte een gezond paar hersen gekregen om besluiten te maken voor zichzelf, niet? Ik durf best te zeggen dat het mijn leven verbeterd.

Ik ga op stap zonder dat ik alcohol drink, ik kan na het stappen nog fijn met de auto naar huis. Het heeft geen nadelige gevolgen voor mijn lichaam, ik kan er goed van af blijven, ik krijg dance moves waar Travolta een puntje aan kan zuigen en verander in de gladste speler op aard. Ik blijf het dan ook vrolijk gebruiken wanneer ik daar zin in heb.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                  Even off-topic mss.. Maar vinden jullie dit nu echt normaal?
                  Ondertussen is het hier ook zo 'getolereerd' dat jongeren stoned naar de les gaan, 3-4 joints per dag smoren lijkt ondertussen 'normaler' dan sigaretten te roken...
                  Waar haal je dit vandaan? Uit mijn ervaring is dat helemaal niet zo. En dit is precies het probleem in de discussie. Men komt aanzetten met eigen ervaringen, en geen feitelijke cijfers over het hele land. Alles wat wij zelf meemaken kunnen we niet zomaar generaliseren over de hele populatie.

Ik heb even de vrijheid genomen rond te neuzen, en stuitte op het volgende document van Trimbos. Hier wordt een rapport gegeven over het gebruik van drugs(incl. alcohol) en de repercussies. Dateert van 2010.

http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_Feiten_Cijfers_Beleid/NDM%20Jaarbericht%202010.ashx#page=145

Hoofdstuk 6 GHB
                  Hoofdstuk 7 Alcohol.

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                    Waar haal je dit vandaan? Uit mijn ervaring is dat helemaal niet zo. En dit is precies het probleem in de discussie. Men komt aanzetten met eigen ervaringen, en geen feitelijke cijfers over het hele land. Alles wat wij zelf meemaken kunnen we niet zomaar generaliseren over de hele populatie.

Ik heb even de vrijheid genomen rond te neuzen, en stuitte op het volgende document van Trimbos. Hier wordt een rapport gegeven over het gebruik van drugs(incl. alcohol) en de repercussies. Dateert van 2010.

http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_Feiten_Cijfers_Beleid/NDM%20Jaarbericht%202010.ashx#page=145

Hoofdstuk 6 GHB
                    Hoofdstuk 7 Alcohol.
                    Klopt, kan dat niet generaliseren, maar dit is idd hoe ik het al gezien heb.
                    (ging over wiet trouwens he wat ik zei)
                    heb genoeg vrienden waar je vroeger gwn tof kon mee uitgaan en die nu ganse dagen stoned lopen, want JA het is een drug waar je ook verslaafd aan kan raken, iedereen mag mss zeggen ho, het is maar wiet, daar raak je niet aan verslaafd, dat is echt enorm naiëf als je dat denkt, meerderheid zal er idd nooit aan verslaafd raken, maar voor de idioten die het regelmatig beginnen te doen en de frequentie alleen maar opdrijven...
                    Met alle gevolgen van dien, heb je niks meer aan hoor aan zo'n mensen

Persoonlijk kan ik het HELEMAAL niet eens zijn met dat artikel. Rondom mij zie ik alleen maar meer wiet. Zoals ik zei, ga eens naar een festival en ik heb het niet over van die hippie muziek, maar bv tomorrowland, je ruikt meer en vaker wiet dan dat je iemand ziet met sigaret in zn bek...
                    dit jaar was het alleen maar meer als vorig jaar, tis echt in stijgende lijn hoor...
                    Last edited by Triple Aces; 08-09-2011, 09:32.

Comment

het is naief om te denken dat iedereen die wiet gebruikt er meteen verslaafd aan is. Hoeveel mensen, zoals ik, kunnen het gewoon prima 1 of 2 keer per week gebruiken zonder er problemen mee te hebben, dat zijn er veel meer dan die bij de verslavingszorg zitten.

@ el_loco
                      ah dus wanneer het harddrugs is is het slecht? beetje makkelijk om af te gaan van een label wat anderen erop plakken. Ik zou zeggen doe zelf eens research en oordeel dan. Zou je steroiden ook afkeuren en belachelijk vinden als het harddrugs is? Je zegt dat je steroiden niet kan vergelijken met harddrugs en dat het lang niet zo slecht is.

je kunt niet alle harddrugs generaliseren, er zijn tig verschillende soorten met elke hun eigen werking, bijwerking en gevolgen. dit geld tevens voor steroiden.

ik heb niet veel verstand van steroiden maar volgens mij is anavar of winstrol niet zo heel schadelijk voor je lichaam dus om dat tegenover methamfetamine te zetten is het misschien makkelijk gezegd dat drugs slechter voor je is. Maar zet maar eens clenbuterol tegenover ghb, gaan we dan even kijken wat slechter voor je is.

( ik haal wel eens namen door elkaar van steroiden dus correct me if i'm wrong )

Comment

sted lees effe wil je

meerderheid zal er idd nooit aan verslaafd raken, maar voor de idioten die het regelmatig beginnen te doen en de frequentie alleen maar opdrijven...

Comment

wat ik probeer te zeggen is, waarom zou je uitgaan van die gevallen waarbij het fout gaat om iets te verbieden? afgelopen jaar 800 doden in het verkeer, moet je het dan ook maar verbieden? nee want bij die 10 miljoen anderen gaat het goed.

Comment

ik zei niet dat je het moet verbieden, ik zei dat ik het moeilijk kan geloven wat in die studies voorkomt: nl dat er een daling is van cannabis gebruik.

aangezien ik enkel meer mensen zie gebruiken, is idd enkel mijn persoonlijke ervaring

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                              Persoonlijk kan ik het HELEMAAL niet eens zijn met dat artikel. Rondom mij zie ik alleen maar meer wiet. Zoals ik zei, ga eens naar een festival en ik heb het niet over van die hippie muziek, maar bv tomorrowland, je ruikt meer en vaker wiet dan dat je iemand ziet met sigaret in zn bek...
                              dit jaar was het alleen maar meer als vorig jaar, tis echt in stijgende lijn hoor...
                              Wat jij ziet v.s. een artikel geschreven op basis van wetenschappelijk onderzoek. Dan sta ik eerder achter dat artikel.

Bovendien zeg je ook "en ik heb het niet over van die hippie muziek". Je mening is verkleurt door vooroordelen. Verder ben ik het ook eens met wat STED zegt; het gaat ook over mate waarin men gebruikt.

Maar afijn ik ben ook geen expert, iedereen heeft zijn eigen mening hierover en dit is dan ook een oneindige discussie. Ik richt me nu verder weer even op het gedeelte van loggen en training onderwerpen. Ik excuseer mijzelf uit dit topic! :P

Comment

Wat doet GHB eigenlijk precies met je, als je wel kan autorijden maar wel kan losgaan?

En in mijn omgeving heb ik ook echt de indruk dat het roken van wiet afneemt, maar eerder toeneemt, bijna iedereen die ik ken gebruikt het wel af toen/regelmatig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X