GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JGP91 View Post
    steroids zijn toch ook drugs? Dit is weer wel te combineren met bb.
    ja maar niet verslavend
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
      denk beroerd omdat je dan aan het afkicken bent, dat schijnt nogal een hell te zijn (weet niet of dit ook zo is bij GHB maar lijkt me wel als je zolang zoveel gebruikt).
      Dat is toch leuk? Eens kijken of hij dan net zo lovend is over zijn geliefde GHB.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by brillant View Post
        ja maar niet verslavend
        Eerst zo uitvallen over drugs c.q. alcohol en dan vervolgens anabolen verdedigen omdat deze "niet" verslavend zijn. Een zeepbel.. Anabolen kunnen wel verslavend zijn.

Comment

Originally posted by brillant View Post
          ja maar niet verslavend
          Androgene steroïden zijn wel degelijk verslavend. Zo worden testosterontekorten geassoiceerd met depressies en lees je wel vaker van mensen die zich onoverwinnelijk voelen als ze aan het kuren zijn. Dat is allemaal grondslag voor een psychische verslaving.

Ben ik indd met je eens, dit is een gezonde leefstijl. Dan moet je ook gewoon gezonde keuzes maken.
          Voor jou wel ja, voor mij staat het gezonde deel echt niet als primaire reden om te bodybuilden.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

@ sean
            Nope. Gaba agonist, inhibitieloop eigen gaba, stoppen is exit hartslag.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ sean
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                @ sean
                Zou je dat misschien nader kunnen verklaren, want als ik op internet zoek naar de afkickverschijnselen als wat je zou verwachten bij een tekort aan gaba. Namelijk een gebrek aan inhiberende neurotransmittors waardoor zenuwcellen overprikkeld raken. Dat verklaart dan ook waarom je overal beestjes voelt, trillerig bent, etc, maar niet waarom je hart juist lángzamer gaat kloppen. Of maak ik ergens een foute gedachtensprong? Want mij lijkt dat, gezien het trillen, hoge bloeddruk en het niet kunnen slapen, dat juist de ortosympaticus onderstimuleert raakt door het afkicken. (Of maak ik hier de fout door het orto- en parasympatisch zenuwstelsel te verwarren met een hyper resp. hypopolarisatie van de neuronen?) En een lage hartslag staat daar rechtstreeks tegenover.

Comment

Jezus, zou dat echt even moeten nazoeken.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Jezus, zou dat echt even moeten nazoeken.
                    Ja, ik maak het je niet te makkelijk.

Comment

• moet mijn comment even bijstellen
                      aas kunnen geestelijk verslavend zijn ,sorry wist ik niet
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

• Originally posted by brillant View Post
                        het is zowiezo al dom dat je drugs gebruikt,alleen losers en mensen zonder ruggegraat gebruiken die tering zooi
                        Kijk nog eens naar wat je zegt.. Je hebt normale gebruikers die wel eens een pilletje of een lijntje doen met verder geen gevolgen. Je hebt ook misbruikers die verslaafd zijn.. wil niet zeggen dat als je wel eens wat pakt als een extra'tje dat je kan een kansloze loser bent.

Verder op de mensen die denken dat ik verslaafd ben. Ik las regelmatig pauze's in van een week en hebt daar 0,0% last van. Geen cravings/ontwenningsverschijnselen of slecht kunnen inslapen. 6 maanden geleden nog volledig laten checken bij de dokter omdat je er van overtuigd kan zijn dat zoveel ghb nuttigen totaal schadeloos is maar of dat in de praktijk ook zo is is een ander verhaal, maar er alles was prima gezond met totaal normale waardes. Lichamelijk afhankelijk wordt je alleen als je 24/7 gebruikt, zolang je 6u per dag nuchter blijft zal je nooit afhankelijk worden. Geestelijk kan natuurlijk wel maar dat is een ander verhaal. Noem me 1 middel dat je op deze manier en chronisch kan gebruiken zonder nadelen?

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                          Zou je dat misschien nader kunnen verklaren, want als ik op internet zoek naar de afkickverschijnselen als wat je zou verwachten bij een tekort aan gaba. Namelijk een gebrek aan inhiberende neurotransmittors waardoor zenuwcellen overprikkeld raken. Dat verklaart dan ook waarom je overal beestjes voelt, trillerig bent, etc, maar niet waarom je hart juist lángzamer gaat kloppen. Of maak ik ergens een foute gedachtensprong? Want mij lijkt dat, gezien het trillen, hoge bloeddruk en het niet kunnen slapen, dat juist de ortosympaticus onderstimuleert raakt door het afkicken. (Of maak ik hier de fout door het orto- en parasympatisch zenuwstelsel te verwarren met een hyper resp. hypopolarisatie van de neuronen?) En een lage hartslag staat daar rechtstreeks tegenover.
                          Bij een afkick zal je hart niet langzamer gaan kloppen, maar eerder sneller met veel ritmestoornissen. Het kan dus wel zo zijn dat het ene moment je hart langzaam klopt en een paar min. later weer snel.

GHB is een precursor van GABA wat een rustgevende werking heeft op je hart. Als je dus lichamelijk afhankelijk bent gaat je lichaam reageren door minder ghb/gaba aan te maken omdat je dit dus via externe toediening al genoeg binnenkrijgt. (Eigenlijk hetzelfde als met test kuurtje bijv.) De halfwaarde tijd is maar 27min bij GHB dus na 3u al uit je bloed verdwenen, de afkick komt dus na 3u al op gang met alle gevolgen van dien.. (hartkloppingen, zweten, dileriums, wakker worden in het zweet na 3u slaap etc) Dus moet je opnieuw nemen om deze te laten verdwijnen. Het is ook niet de GHB die schadelijk is maar de afwezigheid ervan, omdat G een vitale funtie heeft in het lichaam en je niet zonder kan, zal je dus moeten afbouwen en je endogene productie weer op gang moeten laten komen.

Ikzelf gebruik tussen de 5 a 10 ml op een dag (niet altijd elke dag) met uitzondering van het weekend of een feest. Dit zijn totaal geen verslavingshoeveelheden. Meeste afhankelijke personen gebruiken minimaal 100ml per dag of meer.
                          Last edited by testmnky; 24-04-2012, 00:01.

Comment

• Goeie info. stond t nog niet op de lijst.....didnt knew that lol:S
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by testmnky View Post

Ikzelf gebruik tussen de 5 a 10 ml op een dag (niet altijd elke dag) met uitzondering van het weekend of een feest. Dit zijn totaal geen verslavingshoeveelheden. Meeste afhankelijke personen gebruiken minimaal 100ml per dag of meer.
                              Dat zijn 20 buisjes per dag; gedeeld over 16 uur wakker zijn
                              Dat kan dus ff niet, want bij 3 buisjes in 2,5 uur lig je echt wel knock out te slapen
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• En dan die zgn feiten als gootsteenonstopper en GBL erin zou zitten:

Hoe wou je anders GHB maken? je mist alleen nog een beetje water.

bij een startdosis van 6ml met een onderhouds dosis van 1-2 ml per uur is het gebruik redelijk te doen. anders donder je gewoon in slaap. (uitgaand van half om half gemixt 50ml water/gbl en de benodigde grammen gootsteenontstopper)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X