Originally posted by JGP91
View Post
GHB Harddrugs
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postdenk beroerd omdat je dan aan het afkicken bent, dat schijnt nogal een hell te zijn (weet niet of dit ook zo is bij GHB maar lijkt me wel als je zolang zoveel gebruikt).I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by brillant View Postja maar niet verslavend
Ben ik indd met je eens, dit is een gezonde leefstijl. Dan moet je ook gewoon gezonde keuzes maken.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
@ sean
Nope. Gaba agonist, inhibitieloop eigen gaba, stoppen is exit hartslag."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@ sean
Nope. Gaba agonist, inhibitieloop eigen gaba, stoppen is exit hartslag."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ sean
Nope. Gaba agonist, inhibitieloop eigen gaba, stoppen is exit hartslag.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Jezus, zou dat echt even moeten nazoeken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by brillant View Posthet is zowiezo al dom dat je drugs gebruikt,alleen losers en mensen zonder ruggegraat gebruiken die tering zooi
Verder op de mensen die denken dat ik verslaafd ben. Ik las regelmatig pauze's in van een week en hebt daar 0,0% last van. Geen cravings/ontwenningsverschijnselen of slecht kunnen inslapen. 6 maanden geleden nog volledig laten checken bij de dokter omdat je er van overtuigd kan zijn dat zoveel ghb nuttigen totaal schadeloos is maar of dat in de praktijk ook zo is is een ander verhaal, maar er alles was prima gezond met totaal normale waardes. Lichamelijk afhankelijk wordt je alleen als je 24/7 gebruikt, zolang je 6u per dag nuchter blijft zal je nooit afhankelijk worden. Geestelijk kan natuurlijk wel maar dat is een ander verhaal. Noem me 1 middel dat je op deze manier en chronisch kan gebruiken zonder nadelen?
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostZou je dat misschien nader kunnen verklaren, want als ik op internet zoek naar de afkickverschijnselen als wat je zou verwachten bij een tekort aan gaba. Namelijk een gebrek aan inhiberende neurotransmittors waardoor zenuwcellen overprikkeld raken. Dat verklaart dan ook waarom je overal beestjes voelt, trillerig bent, etc, maar niet waarom je hart juist lángzamer gaat kloppen. Of maak ik ergens een foute gedachtensprong? Want mij lijkt dat, gezien het trillen, hoge bloeddruk en het niet kunnen slapen, dat juist de ortosympaticus onderstimuleert raakt door het afkicken. (Of maak ik hier de fout door het orto- en parasympatisch zenuwstelsel te verwarren met een hyper resp. hypopolarisatie van de neuronen?) En een lage hartslag staat daar rechtstreeks tegenover.
GHB is een precursor van GABA wat een rustgevende werking heeft op je hart. Als je dus lichamelijk afhankelijk bent gaat je lichaam reageren door minder ghb/gaba aan te maken omdat je dit dus via externe toediening al genoeg binnenkrijgt. (Eigenlijk hetzelfde als met test kuurtje bijv.) De halfwaarde tijd is maar 27min bij GHB dus na 3u al uit je bloed verdwenen, de afkick komt dus na 3u al op gang met alle gevolgen van dien.. (hartkloppingen, zweten, dileriums, wakker worden in het zweet na 3u slaap etc) Dus moet je opnieuw nemen om deze te laten verdwijnen. Het is ook niet de GHB die schadelijk is maar de afwezigheid ervan, omdat G een vitale funtie heeft in het lichaam en je niet zonder kan, zal je dus moeten afbouwen en je endogene productie weer op gang moeten laten komen.
Ikzelf gebruik tussen de 5 a 10 ml op een dag (niet altijd elke dag) met uitzondering van het weekend of een feest. Dit zijn totaal geen verslavingshoeveelheden. Meeste afhankelijke personen gebruiken minimaal 100ml per dag of meer.Last edited by testmnky; 24-04-2012, 00:01.
Comment
-
Originally posted by testmnky View Post
Ikzelf gebruik tussen de 5 a 10 ml op een dag (niet altijd elke dag) met uitzondering van het weekend of een feest. Dit zijn totaal geen verslavingshoeveelheden. Meeste afhankelijke personen gebruiken minimaal 100ml per dag of meer.
Dat kan dus ff niet, want bij 3 buisjes in 2,5 uur lig je echt wel knock out te slapen1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
En dan die zgn feiten als gootsteenonstopper en GBL erin zou zitten:
Hoe wou je anders GHB maken? je mist alleen nog een beetje water.
bij een startdosis van 6ml met een onderhouds dosis van 1-2 ml per uur is het gebruik redelijk te doen. anders donder je gewoon in slaap. (uitgaand van half om half gemixt 50ml water/gbl en de benodigde grammen gootsteenontstopper)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment