GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by El_Loco View Post
    hier wel hoor
    Is't? Als het in een woordenboek staat is het toch geen dialect of wel? Hier in Vlaanderen gebruiken we het gewoon, maar wij Vlamingen weten niet altijd goed het verschil tussen dialect en AN

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      GHB is vaak de reden dat mijn collega's iemand mogen gaan reanimeren. Heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt.
      Ik gun iedereen zijn lolletje, maar GHB komt toch wel zeer vaak naar boven als oorzaak van een hartstilstand bij jongeren.
      Wat een nonsens lees je hier toch weer.. en de ontwetendheid van iedereen over ghb. Lachwekkend gewoon

"At extremely high doses (10-30 gm), the deep-sleep lasts for much longer periods. The highest reported GHB dose (termed a "poisoning" by the authors) involved a man who took an estimated 15 tablespoons (50-75 grams) of GHB! He woke up 24 hours later feeling groggy with a mild headache. He had no lasting effects."

Doden vallen er niet met GHB, hooguit icm andere drugs zoals alcohol. GHB is gewoon een pure natuurlijke stressremmer zonder enige toxische bijwerkingen. In recreatieve vorm heeft het juist voordelen: verbeterd immuumsysteem, verlaagd cholesterol, geeft veel meer groeihormoon af, verbeterd de slaap (remstage 3 en 4). Wordt immers gebruikt door narcolepsy patienten. Gaat parkinson tegen, helpt tegen shizofrenie, heeft een anti oxiderende werking en verbeterd de toevoer van l-tryptofaan naar de hersenen en de omzetting naar serotonine. Verslaving ligt ook redelijk laag vind ik zelf, je kan er echt makkelijk 60u non stop aanzitten, gaan slapen en totaal geen craving of uberhaupt het gevoel hebben dat je zolang eraan hebt gezeten. Misbruikers hou je altijd, maar hoe dit middel in het daglicht wordt gezet is echt bizar. En dan die zgn feiten als gootsteenonstopper en GBL erin zou zitten. Ja de productie van glucosestroop bevat ook NaOH. Salmiak bijv. kan je ook verkrijgen via een synthese van zoutzuur en ammoniak, dit wil niet zeggen dat je dat dan ook in het eindproduct hebt zitten. Het is een totaal nieuwe stof wat niets meer met de grondstoffen te maken heeft.

Zolang je het in bedwang houdt is er niets aan de hand, zou persoonlijk geen perfectere drug kunnen bedenken. Gebruik het al minimaal 2 jaar bijna dagelijks zonder enige vorm van complicaties. Spieropbouwend werkt het naar mijn inzien ook zeker wel, je zal er geen kilo's mee aanzetten, maar anti katabool is het zeker en met een goede training en voeding zal je sneller groeien dan zonder.

Comment

Feit dat je het al zo lang gebruikt doet de kans op verslaving wel vermoeden. Daarnaast ben ik zeer beneiuwd wat er gebeurd als je stopt. De verslaving aan ghb uit zich namelijk voornamelijk fysiek met een lagere of geen hartslag bij stoppen. Toch niet iets om licht over te denken. Verder ben ik het totaal met je eens dat het zelden de ghb an sich zal zijn die de reanimatie nodig maakt, maar eerder de combinaties met met name alcohol.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

"Just don't do drugs, mmmmkay?"

Comment

Originally posted by testmnky View Post
            Wat een nonsens lees je hier toch weer.. en de ontwetendheid van iedereen over ghb. Lachwekkend gewoon

"At extremely high doses (10-30 gm), the deep-sleep lasts for much longer periods. The highest reported GHB dose (termed a "poisoning" by the authors) involved a man who took an estimated 15 tablespoons (50-75 grams) of GHB! He woke up 24 hours later feeling groggy with a mild headache. He had no lasting effects."

Doden vallen er niet met GHB, hooguit icm andere drugs zoals alcohol. GHB is gewoon een pure natuurlijke stressremmer zonder enige toxische bijwerkingen. In recreatieve vorm heeft het juist voordelen: verbeterd immuumsysteem, verlaagd cholesterol, geeft veel meer groeihormoon af, verbeterd de slaap (remstage 3 en 4). Wordt immers gebruikt door narcolepsy patienten. Gaat parkinson tegen, helpt tegen shizofrenie, heeft een anti oxiderende werking en verbeterd de toevoer van l-tryptofaan naar de hersenen en de omzetting naar serotonine. Verslaving ligt ook redelijk laag vind ik zelf, je kan er echt makkelijk 60u non stop aanzitten, gaan slapen en totaal geen craving of uberhaupt het gevoel hebben dat je zolang eraan hebt gezeten. Misbruikers hou je altijd, maar hoe dit middel in het daglicht wordt gezet is echt bizar. En dan die zgn feiten als gootsteenonstopper en GBL erin zou zitten. Ja de productie van glucosestroop bevat ook NaOH. Salmiak bijv. kan je ook verkrijgen via een synthese van zoutzuur en ammoniak, dit wil niet zeggen dat je dat dan ook in het eindproduct hebt zitten. Het is een totaal nieuwe stof wat niets meer met de grondstoffen te maken heeft.

Zolang je het in bedwang houdt is er niets aan de hand, zou persoonlijk geen perfectere drug kunnen bedenken. Gebruik het al minimaal 2 jaar bijna dagelijks zonder enige vorm van complicaties. Spieropbouwend werkt het naar mijn inzien ook zeker wel, je zal er geen kilo's mee aanzetten, maar anti katabool is het zeker en met een goede training en voeding zal je sneller groeien dan zonder.
            Knaller van een eerste post.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by testmnky View Post

Stop er eens een weekje mee en laat ons weten hoe jij je dan voelt.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Stop er eens een weekje mee en laat ons weten hoe jij je dan voelt.
                denk beroerd omdat je dan aan het afkicken bent, dat schijnt nogal een hell te zijn (weet niet of dit ook zo is bij GHB maar lijkt me wel als je zolang zoveel gebruikt).
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  denk beroerd omdat je dan aan het afkicken bent, dat schijnt nogal een hell te zijn (weet niet of dit ook zo is bij GHB maar lijkt me wel als je zolang zoveel gebruikt).
                  Afhankelijk van hoe verslaafd je bent kan het afkicken zelfs dodelijk zijn. Daarom dat je bij GHB nooit een cold turkey moet doen.

De verslaving aan ghb uit zich namelijk voornamelijk fysiek met een lagere of geen hartslag bij stoppen
                  Zelf zou ik zeggen dat het net andersom is. GHB is immers een gaba-agonist met dus als één van de effecten dat het rustig en slaperig maakt, dus stoppen zou volgens mij dan net zorgen voor dezelfde effecten als een flinke dosis clen, caffeïne, of andere ortosympatische stimulanten.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

het is zowiezo al dom dat je drugs gebruikt,alleen losers en mensen zonder ruggegraat gebruiken die tering zooi
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

geld trouwens ook voor alcohol

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        het is zowiezo al dom dat je drugs gebruikt,alleen losers en mensen zonder ruggegraat gebruiken die tering zooi

geld trouwens ook voor alcohol
                        Ja echt mega dom man, wat een onzin, iedereen behoort toch volgens jou standaarden te leven.. Ik gedoog niks, ben zelf geen gebruiker, toch vind ik jou dommer dan de gemiddelde recreatieve gebruiker door deze uitspraken. Beargumenteer dan op zijn minst waarom je dit vind.

Comment

Jij zo in discussie moeten met testmnky. Dat zijn 2 uitersten tegen elkaar.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                            Ja echt mega dom man, wat een onzin, iedereen behoort toch volgens jou standaarden te leven.. Ik gedoog niks, ben zelf geen gebruiker, toch vind ik jou dommer dan de gemiddelde recreatieve gebruiker door deze uitspraken. Beargumenteer dan op zijn minst waarom je dit vind.
                            alle varianten van verslavende middelen ,zoals drugs alcohol roken ed zijn niet te combineren met sport, zeker niet met bb,en dat is mijn mening.

Comment

alle varianten van verslavende middelen ,zoals drugs alcohol roken ed zijn niet te combineren met sport, zeker niet met bb,en dat is mijn mening.
                              Ben ik indd met je eens, dit is een gezonde leefstijl. Dan moet je ook gewoon gezonde keuzes maken.

Comment

steroids zijn toch ook drugs? Dit is weer wel te combineren met bb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X