GHB Harddrugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Het enige excuus is wellicht een hallucinogeen waardoor je een lekker wijf voor je ziet als je de hond aan het aanduwen bent wellicht. Maar voor dat verhaal moet je Sean maar even pm'en.
    Dat zou Sean toch nooit doen? Dat is dierenmishandeling.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Wat paddo's niet met een mens kunnen doen he. Tragisch.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Maar voor dat verhaal moet je Sean maar even pm'en.
        Hoezo, mag het niet in de eerste persoon verteld worden?

die gozer dacht dat hij zijn vrouw aan het kussen was maar het bleek een gozer te zijn enkel door de ghb .
        'Bleek'. GHB werkt practisch hetzelfde als alcohol, maar ik heb van alcohol nog nooit mensen van gedaante zien veranderen. Wel een hoop dingen die ik nuchter natuurlijk niet zou doen - en nee, daar valt een hond batsen niet onder - dus generals versie klinkt in mijn ogen een stuk aannemelijker.
        Last edited by scoobydoo; 10-07-2012, 17:41.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• @ Sean
          Touche
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by Matthias87 View Post
            Kan ik hieruit opmaken dat jij een recreatieve gebruiker bent? Ik vond het verbod van paddo's persoonlijk absurder..
            Ik niet, paddo's kun je wel psychisch wel een klap van de molen aan overhouden. Hoewel ik het zelf nooit gehad heb hoor maar psychedelica moet je niet onderschatten. Persoonlijk alleen maar goeie ervaringen mee. Een paddo-dropping is altijd lachen. Mensen komen op de gekste plekken uit
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Ik verander van de GHB in de meest gelikte chickiesflasher op de planeet. Ik lul alles en iedereen om mijn vinger krijg shit voor elkaar waar ik me weken erna nog steeds van verbaas. Dus nee, homo worden van de GHB, I don't think so.

Heb nog wel een verhaaltje of 2 voor je, en nee het betrof absoluut geen hond.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• haha homo door de ghb. -> gen zijn onderbouwing.

als je nou zei "hij was door een homo in zijn reet genomen" had ik je nog geloofd want dan was die gewoon out gegaan door de ghb

Comment

• Hahaha. Dan heb je wel echt een kutavond, out gaan en dan nog meteen in je ster gepakt worden door een homo ook.

sigpic

Comment

• Toen ik echt genaaid was van ghb en coke moet ik wel bekennen dat ik homo gedachten begon te krijgen. Ik krijg er nog steeds rillingen van als ik er aan denk . geen ghb meer voor mij. Verder had ik er ook nog wat xanax en wisky mee vermengt.
                    En geloof me , ik ben 100% straight.
                    drugs r bad mkay?

Ik ken ook een vriend die seksueel opgewonden geraakte door over zijn eigen kontje de wrijven van die zelfste ghb. Was wel echt kwaliteit ghb.
                    Last edited by simplyshredded; 25-07-2012, 03:42.

Comment

• Originally posted by simplyshredded View Post
                      Toen ik echt genaaid was van ghb en coke moet ik wel bekennen dat ik homo gedachten begon te krijgen. Ik krijg er nog steeds rillingen van als ik er aan denk . geen ghb meer voor mij. Verder had ik er ook nog wat xanax en wisky mee vermengt.
                      drugs r bad mkay?

Ik ken ook een vriend die seksueel opgewonden geraakte door over zijn eigen kontje de wrijven van die zelfste ghb. Was wel echt kwaliteit ghb.

Liep jij laatst niet iemand uit te kafferen die niet shredded was, en nu kom je met zon verhaal aan, vage shit man.
                      Als jij nou gewoon over je vriennd zijn kontje aait, vang je twee vliegen in 1 klap.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Liep jij laatst niet iemand uit te kafferen die niet shredded was, en nu kom je met zon verhaal aan, vage shit man.
                        Als jij nou gewoon over je vriennd zijn kontje aait, vang je twee vliegen in 1 klap.
                        Je kunt er nog n 3e vlieg bij vangen, als je dan n ontharingscrème gebruikt als massage olie.

Comment

Toen ik echt genaaid was van ghb en coke moet ik wel bekennen dat ik homo gedachten begon te krijgen. Ik krijg er nog steeds rillingen van als ik er aan denk . geen ghb meer voor mij. Verder had ik er ook nog wat xanax en wisky mee vermengt.
                          drugs r bad mkay?

Yeah right

Als je nu ff de logica pakt achter het hele verhaal dan weet je ook hoe het komt

GHB word soms gezien als gay drugs omdat je er ongeremd, geil en ontspannen van word !

Nu kan dat dus ook gebeuren in het geval je hetero bent, alleen zal het dan gebeuren t.o.v. een meisje

iig bij mij wel

Gok dat jij en je "vriend" gewoon op zn minst een beetje bi zijn

Comment

drugs r bad mkay?

Ik vind het wel moedig van jou dat je durft te bekennen dat je die gevoelens hebt.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Kunnen we hier anders geen coming out topic van maken?

sigpic

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                shredded lifestyl en harddrugs gaan prima samen hoor .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X