uitgemaakt met vriedin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• uitgemaakt met vriedin

Hey Guys,

Wil dit even kwijt dat ik vorige week het heb uitgemaakt met mijn vriendin, na 2 jaar... zijn er tips om dit beter te verwerken, kvoel me een eenzaat.

Alvast bedankt !
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Zo snel mogelijk weer een nieuwe nemen.Dan ben je die muts zo weer vergeten.
    “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

jij hebt het tg uitgemaakt? zul je wel n goede reden voor hebben gehad, dus voel niet te rot!
      powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Doe men best, hoe zouden jullie er tegenover staan mocht ze met haar ex verschillende malen in de week afspreken en als je dan zelf iets wilt doen ze geen tijd heeft ?

Comment

Ik zou dan zeggen:,lol wut, donder maar op.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
            Doe men best, hoe zouden jullie er tegenover staan mocht ze met haar ex verschillende malen in de week afspreken en als je dan zelf iets wilt doen ze geen tijd heeft ?
            Dat soort dingen moet je niet te lang over blijven denken. Dingen die niet goed zitten kun je alleen tijdelijk fixen, gaat vanzelf weer fout.

Zo gaat dat soms met jongens en meisjes. Patriciaaa en ik hebben ook weleens onze probleempjes...
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik heb een idee hoe het nu in je hoofd gaat, je herinnert je nu de hele tijd de leuke dingen waardoor je die gaat missen.
              Denk eens aan alle vrijheid die je nu ineens hebt, en de reden waarom het niet meer liep de dagen dat je in een rotsfeer zat en amper kon eten omdat je je ellendig voelde door ruzies etc, dan is dit beeld geromantiseerde beeld zo weg.

(En ja ik weet waar ik over praat, zelf 3 weken geleden relatie gekapt en moest ook waken niet in een gat te vallen maar zie nu in dat het echt niet meer liep en voel me gelukkiger dan eerst)
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ik zou dan zeggen:,lol wut, donder maar op.
                tjah, hard zijn eh

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                  Ik heb een idee hoe het nu in je hoofd gaat, je herinnert je nu de hele tijd de leuke dingen waardoor je die gaat missen.
                  Denk eens aan alle vrijheid die je nu ineens hebt, en de reden waarom het niet meer liep de dagen dat je in een rotsfeer zat en amper kon eten omdat je je ellendig voelde door ruzies etc, dan is dit beeld geromantiseerde beeld zo weg.

(En ja ik weet waar ik over praat, zelf 3 weken geleden relatie gekapt en moest ook waken niet in een gat te vallen maar zie nu in dat het echt niet meer liep en voel me gelukkiger dan eerst)
                  Wel je begrijpt me, probeer lekker veel te sporten om dat rotgevoel te verminderen altijd bezig proberen te zijn.

het is de eerste maal dat ik zoiets meemaak, voordien waren het alleen flirtjes... enfin, we komen er wel!

Comment

Ik.zou zeggen, ga op jacht, nu kan het weer komende maanden geen vaste vriendin, regel elke chick die je kunt regelen, straks kan het niet meer.

Comment

Gewoon vol houden en leuke dingen doen met je vrienden.
                      Ga niet haastig op zoek naar een ander, want je hebt nu alle vrijheid.

Op dit moment voel je je kut, maar over een week voel je je beter en over 2 weken nog beter.

Daarnaast, als je een vriendin hebt die afspreekt met haar Ex, die moet meteen opzouten, want daar heb je dus niets aan en is ze je niet waard.

Succes kerel.
                      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Dat soort dingen moet je niet te lang over blijven denken. Dingen die niet goed zitten kun je alleen tijdelijk fixen, gaat vanzelf weer fout.

Zo gaat dat soms met jongens en meisjes. Patriciaaa en ik hebben ook weleens onze probleempjes...
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

tips om het beter te verwerken?
                          Nou sorry hoor, maar iedereen overkomt dit weleens en iedereen overleeft het uiteindelijk.
                          Gewoon even huilen en weer doorgaan.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            tips om het beter te verwerken?
                            Nou sorry hoor, maar iedereen overkomt dit weleens en iedereen overleeft het uiteindelijk.
                            Gewoon even huilen en weer doorgaan.
                            tja, iedereen idd... het gaat met ups en downs.

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                              Klote voor je kerel. Maar je had haar al niet alleen, en dr ex was/is waarschijnlijk veel belangrijker voor haar dan jij.
                              Wat is erger, n vriendin hebben die je eigenlijk helemaal niet hebt. Of je geen zorgen hoeven te maken dat ze raakklooit?
                              Het doet nu pijn, maar dat gaat over als je ogen opengaan.
                              Sterkte voor de komende tijd kerel....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X