Originally posted by scoobydoo
View Post
uitgemaakt met vriedin
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
-
Originally posted by scoobydoo View PostDiegene die je van seks kan onthouden. Zwijgen over wat ik doe is dan een kleine prijs die ik ervoor moet betalen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHoe dan? Zij is toch niet de enige vrouw op aarde?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostOok goed, op korte termijn. In tegenstelling tot de meeste beesten hier heb ik geen friends with benefits onder sneltoets 4, 5 en 6 zitten.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik vind dat wel zo vaag, gasten die dingen niet mogen.
Ook in een relatie moet je vrij zijn, maar veel jongens doen.zich in het begin beter voor dan ze zijn.
Zijn ze ineens 24/7 met hun vriendin, niet sporten, lekker chipjes eten, geen voetbal kijken, niet drinken,blowen,snuiven.
Dan na een maand of wat komen ineens de verlangens van hun hobbys weer boven, maar dan denkt je meisje je al te kennen.
us wees gewoon jezelf, toen ik mijn vrouw leerde kennen melde ik de dingen.die ik belangrijk vond, sport, bodysuit,af en toe een jointje,vrienden etc. nu nooit ergens problemen mee en andersom ook niet.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk vind dat wel zo vaag, gasten die dingen niet mogen.
Ook in een relatie moet je vrij zijn, maar veel jongens doen.zich in het begin beter voor dan ze zijn.
Zijn ze ineens 24/7 met hun vriendin, niet sporten, lekker chipjes eten, geen voetbal kijken, niet drinken,blowen,snuiven.
Dan na een maand of wat komen ineens de verlangens van hun hobbys weer boven, maar dan denkt je meisje je al te kennen.
us wees gewoon jezelf, toen ik mijn vrouw leerde kennen melde ik de dingen.die ik belangrijk vond, sport, bodysuit,af en toe een jointje,vrienden etc. nu nooit ergens problemen mee en andersom ook niet.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View Postik laat haar dan weten dat ik na 31jaar toch graag zelf mijn beslissingen wil nemen als ze mijzelf aangaan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Sja
Ik ben na mijn studie Biomedische Wetenschappen (Master gehaald) gaan werken en kwam er na een paar jaar achter dat ik toch mijn droom na wou jagen, namelijk dokter worden. Was 27 toen ik met Geneeskunde begon. Financieel kut, maar wel blij dat ik het doe.Train hard or go hormone
Comment
-
Mooi dat je die stap nog hebt durven zetten dan. En geen slechte basis denk ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment