uitgemaakt met vriedin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by scoobydoo View Post
    Ik moet wel zeggen dat je lievv bent dat je niet 'gewoon' ging zwemmen. Ik zou al lang zijn gaan zwemmen zonder het mee te delen.
    Of gewoon spottend lachend je zwemspullen pakken en laten weten dat je over een paar uurtjes terug komt. Wie denkt zij wel dat zij is.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Wie denkt zij wel dat zij is.
      Diegene die je van seks kan onthouden. Zwijgen over wat ik doe is dan een kleine prijs die ik ervoor moet betalen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Diegene die je van seks kan onthouden. Zwijgen over wat ik doe is dan een kleine prijs die ik ervoor moet betalen.
        Hoe dan? Zij is toch niet de enige vrouw op aarde?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Hoe dan? Zij is toch niet de enige vrouw op aarde?
          Ook goed, op korte termijn. In tegenstelling tot de meeste beesten hier heb ik geen friends with benefits onder sneltoets 4, 5 en 6 zitten.

Comment

Ook goed, op korte termijn. In tegenstelling tot de meeste beesten hier heb ik geen friends with benefits onder sneltoets 4, 5 en 6 zitten.
            Oh, je had het over jezelf. Neem me niet kwalijk, ik refereerde naar de TS.
            - Dave Tate

Comment

Ik vind dat wel zo vaag, gasten die dingen niet mogen.
              Ook in een relatie moet je vrij zijn, maar veel jongens doen.zich in het begin beter voor dan ze zijn.
              Zijn ze ineens 24/7 met hun vriendin, niet sporten, lekker chipjes eten, geen voetbal kijken, niet drinken,blowen,snuiven.
              Dan na een maand of wat komen ineens de verlangens van hun hobbys weer boven, maar dan denkt je meisje je al te kennen.
              us wees gewoon jezelf, toen ik mijn vrouw leerde kennen melde ik de dingen.die ik belangrijk vond, sport, bodysuit,af en toe een jointje,vrienden etc. nu nooit ergens problemen mee en andersom ook niet.

Comment

nvm, ik praat weer over mezelf. Waarschijnlijk totaal niet interessant voor andere mensen.

Comment

Helemaal eens met quibus. Wees van begin af aan gewoon open over wie je bent. Dat voorkomt een hoop ellende.
                  - Dave Tate

Comment

Inderdaad en als ze echt van je houd dan moet het niet uit maken.
                    je bent dan niet ineens en compleet ander mens daar door, al denken sommige van wel, meer die zijn het dan ook niet waard!
                    Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Ik vind dat wel zo vaag, gasten die dingen niet mogen.
                      Ook in een relatie moet je vrij zijn, maar veel jongens doen.zich in het begin beter voor dan ze zijn.
                      Zijn ze ineens 24/7 met hun vriendin, niet sporten, lekker chipjes eten, geen voetbal kijken, niet drinken,blowen,snuiven.
                      Dan na een maand of wat komen ineens de verlangens van hun hobbys weer boven, maar dan denkt je meisje je al te kennen.
                      us wees gewoon jezelf, toen ik mijn vrouw leerde kennen melde ik de dingen.die ik belangrijk vond, sport, bodysuit,af en toe een jointje,vrienden etc. nu nooit ergens problemen mee en andersom ook niet.
                      Amen! Mijn vriendin probeert me soms te beïnvloeden omdat ze over sommige dingen anders denkt, maar ik laat haar dan weten dat ik na 31jaar toch graag zelf mijn beslissingen wil nemen als ze mijzelf aangaan. Vind het ook niet erg dat ze dat doet, zolang ze maar accepteert als ik er niet in mee ga.
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        ik laat haar dan weten dat ik na 31jaar toch graag zelf mijn beslissingen wil nemen als ze mijzelf aangaan.
                        Ik dacht dat jij jonger was.
                        - Dave Tate

Comment

Ik dacht dat jij jonger was.
                          +1

Student ofzo.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sja

Ik ben na mijn studie Biomedische Wetenschappen (Master gehaald) gaan werken en kwam er na een paar jaar achter dat ik toch mijn droom na wou jagen, namelijk dokter worden. Was 27 toen ik met Geneeskunde begon. Financieel kut, maar wel blij dat ik het doe.
                            Train hard or go hormone

Comment

Mooi dat je die stap nog hebt durven zetten dan. En geen slechte basis denk ik.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Mooi dat je die stap nog hebt durven zetten dan. En geen slechte basis denk ik.
                                met die basis word je wel genaaid door het systeem
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X