uitgemaakt met vriedin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ triple : Zo is het !

Originally posted by tuner1346 View Post
    doet me goed om dit met jullie te bespreken !
    Doet me goed om als openingspost niet de vraag te zien welk supp dit kan veranderen

Sterkte iig maar kom jij wel doorheen !

Het probleem is gewoon de gewenning, er valt nu iemand weg, die tijd kun je mooi aan sporten besteden

Comment

Beter van je aflullen, dan het verstoppen en opkroppen.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        heel simpel, de linkerzijde van het plaatje gaat over jouw komende maanden:

Haha
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik had eerst verwacht dat iedereen hier zou trolle, maar ze zijn nog aardig voor je.

Kan je geen advies geven helaas omdat ik nooit echt een serieuze relatief heb gehad. Ben ook nooit echt met meisjes bezig eerlijk gezegd. Maar vaak zitten dingen in je mind en dat moet je gewoon allemaal op een rijtje zetten. Deze zin helpt me eigenlijk in alle kut tijde.

You can't change the things that happen, but you can change the meaning of it

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Ben ook nooit echt met meisjes bezig eerlijk gezegd.
            Community / Señor Chang - Gaaaaaay! - YouTube

@ TS
            Niet blijven hangen in de ik-ben-zielig mode. Het is uit, en je bent vast een hoop leuke herinneringen verder, aantal mindere ook. Of ze verder wat met haar ex doet of niet is totaal niet relevant, interessant, boeiend, of wat voor adjectief ik er nog ook aan kan verbinden dat impliceert dat je je er mee moet vermoeien. Zij moet lekker haar verdriet op haar manier verwerken, jij het jouwe op jouw eigen. Blijven hangen in de bezitsmodus en het gaan hebben over klappen geven etc. is echt belachelijk.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              heel simpel, de linkerzijde van het plaatje gaat over jouw komende maanden:

Wow brb chick zoeken voor een relatie om het meteen te beëindigen. Na een maand zien jullie me weer .
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Wow brb chick zoeken voor een relatie om het meteen te beëindigen. Na een maand zien jullie me weer .

Comment

Nope Gewoon andere prioriteiten gehad. Als je een meisje hebt moet je haar werkelijk in alle behoeftes kunnen voorzien die ze maar wilt. Althans zo denk ik erover en dat kan ik nu niet.

Comment

Ik zou der ook van facebook enz verwijderen of zelfs blocken. Zelf vond ik het nooit zo chill om je ex te zien met een nieuwe phaggot op de foto ect.
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Ik zou der ook van facebook enz verwijderen of zelfs blocken. Zelf vond ik het nooit zo chill om je ex te zien met een nieuwe phaggot op de foto ect.
                      Precies. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om "vriendjes" te blijven met een ex wanneer het zo gegaan is. Gewoon schoon schip maken.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Gast,
                        het is beter te worden geslagen door de waarheid dan te worden gekust door een leugen.
                        Purist
                        Verzuren zonder kuren
                        ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Precies. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om "vriendjes" te blijven met een ex wanneer het zo gegaan is. Gewoon schoon schip maken.
                          Die "ich soll es nicht wissen" mentaliteit is idd een aanrader. Of je moet op de een of andere manier een dusdanig moderne relatie kunnen ontwikkelen dat het enkel nog een vleeschlijke relatie is. Maar om daar überhaupt over na te durven denken moet je het zeker een paar maanden laten rusten.

Wat misschien wel een handige is: hou de spulletjes die ze je gegeven heeft en waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Die kutprullekes wat ze bij de xenos haalt moet je overigens ritueel verbranden. Maar om even aan te duiden wat ik precies bedoel: mijn ex had me destijds een heel prettig t-shirt gegeven (maatje te klein enz), en o wat was ze boos toen ze me maanden later er nog in zag lopen, ondanks dat het voor mij een t-shirt was. Dat soort dingetjes zorgen ervoor dat je nog lang een glimlach op je gezicht kunt toveren.

Owja, en het gebruikelijke rideltje aan tips:
                          -focus op het trainen
                          -focus op je studie
                          -babbel eens wat met mensen die een hekel aan der hebben, dan heb je wat roddelvoer. Niet bepaald netjes, maar je hebt niets getekend in geneve ofzo.

En tot slot, voor de echte pro's:
                          -duik eens tussen de lakens met een semi-vreemde. Bonuspunten als je het met bovenstaande tip kunt combineren.

En natuurlijk geen supplementen gebruiken he.

PS: lang niet alles wat hier staat moet je even serieus nemen, en dat is tevens een tip die ik je wil meegeven.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

whahaha geweldig
                            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Ey kerel,

Ik weet wel ongeveer wat je doormaakt.
                              Vorig jaar ging het ook met mijn ex uit waarmee ik 5 jaar had.
                              In het begin was ik echt depri en had ik echt een fml gevoel.
                              Maar tegelijkertijd ging ik veel opstap en veel nieuwe vrienden gemaakt etc.
                              Verder heb ik toen veel emt mijn vrienden gedaan veel stappen en natuurlijk sporten.
                              Want op de eenzame momenten dan denk je inderdaad nog weleens veel na erover dat had ik ook.
                              Zij had het destijds uitgemaakt (wel in overleg) dus was wel niet met een hoop gezeik ofzo.
                              En inmiddels ligt ze zowat te smeken om me terug te willen.
                              Helaas ben ik nu al teveel gewend aan het uitgaansleven en alles eromheen dat ik nu lekker ben aan het genieten!

Ik zeg geniet ervan met je vrienden etc. en ga lekker opstap!!
                              Gewoon laten zien dat je haar dus echt neit nodig hebt om gelukkig te zijn!

Succes en beterschap!

Comment

Als je op zoek bent naar een nieuwe meid zit je in Deurne opzich toch wel goed? Rij anders even een kwartier naar Venray en versier hier een nieuwe. Keuze zat
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X