uitgemaakt met vriedin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zoiets kost gewoon tijd. Het is vervelend maar je komt er weer bovenop. Goed dat je het uitmaakt als zij steeds met haar ex zit te klooien
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Als ze toch geen tijd voor je had dan mis je nu ook niks alleen het woordje vriendin is weg.
      gewoon even 100% focus op je sport en je maakt de gains van je leven en vergeet je d'r snel.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Veel sporten, jezelf af en toe bezatten, vaker met je vrienden omgaan en dan nog duurt het bij de 1 langer dan bij de ander. Geniet van je vrijheid en niet te snel weer een nieuwe relatie beginnen. Peace
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Het is idd beter, alhoewel ik ze doodgraag zie, langs haar kan betwist ik dat.
          Haar ouders zijde hetzelfde je bent de ideale jongen, hij ziet je zielsgraag... enfin, hoe kan ik als vent nu zo zot staan van 1 meisje terwijl 5 v/d 7 Miljard mensen vrouwen zijn.
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Kerel,

Luister het is bale dat het uit is.
            Maar je hebt zelf de stap gedaan omdat je wss het niet vertrouwde en omdat het plaatje niet klopte.

2 jaar is niet niks , en ik kan je garanderen uit ervaring , je gaat der nog wel even missen , maar enigste wat ik je kan zeggen , focus op sportschool / werk / vrienden en over aantal weekjes op uitgaan en nieuwe kippetjes scoren !!!!

en ga lekker op zomervakantie naar leuk warm land met wat gasten !!!!

( alleen ik persoonlijk had haar gevraagd waarom moet je bij je ex zijn )

en haar eerst laten kiezen en vervolgens exje een maatje kleiner maken .... )

maarjah dat ben ik ^^

No Pain , No gain!

suc6 kerel je komt er wel boven op
            ‘’ its not about how hard you get hit “
            Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

kopje kleiner maken, hebk idd ferm zin in!

Comment

Het is misschien niet netjes van haar ex om nog met haar om te gaan terwijl ze een vriend heeft. Maar ze kiest er zelf voor. Het is niet zijn schuld
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

eigenlijk zouk ze alleibei een moeten aanpakken, maar het zit niet in mijn karakter om ineens op de vuist te gaan + ik ga sneller iemand een hand geven dan een blauw oog... kvoel me machteloos en kwaad, maar ook droevig, mengeling van gevoelens...

Comment

Tjah ,

Zei is schuldig uiteraard ....

Maar wie weet stalkt hij haar ook 24/7 met whatsappjes berichten en emailtjes en facebook berichtjes bvb.

2 kijven 2 schuld.

Bedoel hij geeft haar dan ook wss de aandacht terug.

Maar dat is nu minder relevant.

Het kwaad machteloos en verdrietig zijn dingen waar ik 100% mee kan in leven want ik heb ook soort gelijke situaties gestaan.

enigste wat ik kan zeggen qua ideeen:

pomp jezelf op ! ga stappen , ontmoet nieuwe dames en FUAAAAAARKKKKKK !!!

wat je nu nodig heb is afleiding....

En als ze echt der ogen opent weet ze wat ze mist aan jou en dat het te laat is.

en dan is ut.

U mirin girl ???

hehe sorry kon het niet laten.

Overigens denk na wat je wilt , zorg dat haar spullen uit jouw huis zijn , desnoods in een vuilniszak en laat haar die ophalen bij jouw ouders !!!! niet jij ..... dat zeker niet...

Krijg je de klap alleen maar harder mee in je gezicht....

kop op !

Bodynet forum is er voor je
                    ‘’ its not about how hard you get hit “
                    Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Thanks guys, jullie zijn bangelijk :-)

tzal nog wel een tijdje duren, maar goed, idd veel afleiding.

Comment

Originally posted by HardBreaker View Post
                        Tjah ,

Zei is schuldig uiteraard ....

Maar wie weet stalkt hij haar ook 24/7 met whatsappjes berichten en emailtjes en facebook berichtjes bvb.

2 kijven 2 schuld.

Bedoel hij geeft haar dan ook wss de aandacht terug.

Maar dat is nu minder relevant.

Het kwaad machteloos en verdrietig zijn dingen waar ik 100% mee kan in leven want ik heb ook soort gelijke situaties gestaan.

enigste wat ik kan zeggen qua ideeen:

pomp jezelf op ! ga stappen , ontmoet nieuwe dames en FUAAAAAARKKKKKK !!!

wat je nu nodig heb is afleiding....

En als ze echt der ogen opent weet ze wat ze mist aan jou en dat het te laat is.

en dan is ut.

U mirin girl ???

hehe sorry kon het niet laten.

Overigens denk na wat je wilt , zorg dat haar spullen uit jouw huis zijn , desnoods in een vuilniszak en laat haar die ophalen bij jouw ouders !!!! niet jij ..... dat zeker niet...

Krijg je de klap alleen maar harder mee in je gezicht....

kop op !

Bodynet forum is er voor je
                        Jouw Enter-knop zal wel versleten zijn, niet?
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Of je neukt haar beste vriendin, pak je der ook wel mee terug, of der zus ofzo ;0

Comment

Zo quibus lekker bezig. Zie de hele tijd het woord neuken op dijken.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Of je neukt haar beste vriendin, pak je der ook wel mee terug, of der zus ofzo ;0
                              hahaha, haar zus is 9 jaar

Haar beste vriendin, dat heeft ze ni volgens mij onlangs had ze ruzie gemaakt met een vriendin dat volgens haar "haar beste vriendin" was...

mss haar mama ? ooooh, ben toch slecht he

Comment

haha, erg he ik het viel mij ineens ook op, sta alweer tijdje droog, dat zal het zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X