stoppen met blowen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben zelf ook een tijd geleden heel erg geminderd met blowen. Ben begonnen met alleen weekend en blow nu nog ongeveer 1x in de maand. Soms wat meer in de vakantie aan het zwembad/bbq oid.

Paar tips die mij iig wel wat geholpen hebben:

- sowieso niets meer en hebben liggen, ook geen vloeitjes
    - maak lijstjes met voor- en nadelen, en schrijf er steeds dingen bij
    - houd de dagen dat je gestopt bent ook bij
    - vertel het andere mensen, geeft wat meer 'verplichting'
    - prik een datum dat je weer wel mag blowen, bijvoorbeeld het komende weekend weer. Het gevoel dat je nooit meer mag blowen is veel moeilijker dan die 2-3 daagjes nog ff niet.
    - en vooral volhouden, ook als het niet lukt. Veel mensen zondigen een keer, denken meteen ' Zie je, ik kan het niet' en blowen weer net zoveel of meer verder.

Het is allemaal mindgame bro.

Comment

Anders moet je eens met je maten een dumbelltje doorgeven

Wat als sporten illegaal was? - YouTube
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post

Wtf.... hahhaha

Comment

roken en sporten gaat al niet samen ,en blowen zeer zeker niet
          een goeie body builder rookt en drinkt niet ... foutje er zitten alleen maar gassies hier die fitnessen
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by gleke View Post

Geniaal filmpje .

Comment

Originally posted by brillant View Post
              roken en sporten gaat al niet samen ,en blowen zeer zeker niet
              een goeie body builder rookt en drinkt niet ... foutje er zitten alleen maar gassies hier die fitnessen
              gelukkig zijn er nog mensen zoals jij... die zich pro gedragen maar niks liften

@ TS als je WILT stoppen dan stop je, als je er over wilt praten praat er dan over..

Stoppen met iets doe je zelf!

Dit jaar mn 10 jarig dagelijks blow jubileum en still going strong

Comment

Domme tip, net of je een alcolis adviseert ipv bier wijn te drinken.
                Ik ken genoeg gasten die net zo hooked zijn aan hash als aan wiet, daarbij is hash veel schadelijker dan wiet.
                Gewoon stopen.
                Ik rookte elke dag, nu om het weekeinde.

Comment

Hash is idd schadelijker maar dit word door weed verslaafden vaak ontkent omdat je er dus minder van verneemt
                  Ook bij de meeste weed/ hash gebruikers geldt wat ook voor de meeste AAS gebruikers geldt, Ze weten niet wat ze nemen !

BTW Quibus : zolang je nog om het weekeinde rookt is het ook nog een soort van vast kost / verplichting.

Enige optie om te stoppen is echt stoppen en nooit weer aanraken !

Comment

maar er mee stoppen is verdomme moeilijk! ik herval altijd langste dat ik heb volgehouden is 6maanden stoppen..

Comment

Originally posted by BigMike View Post
                      maar er mee stoppen is verdomme moeilijk! ik herval altijd langste dat ik heb volgehouden is 6maanden stoppen..
                      Als je het echt wilt, lukt het je ook!

Comment

heey naja ik zelf heb meerdere drugs gebruikt en hier ook een probleem mee gehad het lukte mij niet om er op eigen kracht mee te stoppen en ben dus naar een kliniek gegaan, maar wat ik wil zegen is dat je in een kliniek eigenlijk niet heel veel leert ze blijven gewoon tegen je zegen dat drugs erg is en dat was het dan ook wel zon beetje. het enigste positieve aan de kliniek vond ik dat niet bij mijn vrienden kring kon komen en dus niet aan drugs kon komen want in die kliniek kun je niet aan drugs komen , maar wat nu mijn punt is zorg gewoon dat je zeker 5-6 weken probeerd weg te blijven bij mensen die gebruiken dan moet je wel van blowen af kunnen komen! en heel veel succes ermee. want 5-6 weken is de onwennigs fase waar de klik om ja te zegen tegen drugs het grootste is.

Comment

blow je alleen of rook je ook gewoon? groot deelvan wiet/hashverslaving is de nicotine,ik weet zeker dat je niet puur rookt. nicotine is echt een bitch.

Comment

Originally posted by bjornthje View Post
                            heey naja ik zelf heb meerdere drugs gebruikt en hier ook een probleem mee gehad het lukte mij niet om er op eigen kracht mee te stoppen en ben dus naar een kliniek gegaan, maar wat ik wil zegen is dat je in een kliniek eigenlijk niet heel veel leert ze blijven gewoon tegen je zegen dat drugs erg is en dat was het dan ook wel zon beetje. het enigste positieve aan de kliniek vond ik dat niet bij mijn vrienden kring kon komen en dus niet aan drugs kon komen want in die kliniek kun je niet aan drugs komen , maar wat nu mijn punt is zorg gewoon dat je zeker 5-6 weken probeerd weg te blijven bij mensen die gebruiken dan moet je wel van blowen af kunnen komen! en heel veel succes ermee. want 5-6 weken is de onwennigs fase waar de klik om ja te zegen tegen drugs het grootste is.

jammer dat ze je niet ff op typ cursus gezet hebben

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                              jammer dat ze je niet ff op typ cursus gezet hebben
                              hij gebruikt nu pep

Comment

Mwa als je echt wil stoppen dan kan je het ook..

Ik tijden gehad dat ik elke dag blowde en dit begon me op een moment toch wel op te breken met werken/sporten enz.. Het was toen ook meer een gewoonte dan voor het plezier. Ik ben eigenlijk nooit gestopt maar rook nu nog een 1x in de maand op een zondag met een maatje een joint. Filmpje erbij daarna chinees halen of zoiets maar gewoon voor de fun. Dat moet natuurlijk kunnen.

Als je van jezelf echter weet dat je dat niet kan zonder weer vol aan de bak te gaan dan kan je beter cold turkey in 1 keer stoppen.
                                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X