stoppen met blowen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stoppen met blowen

hallo mensen

ik wil aandacht besteden aan het feit dat ik aan het stoppen met blowen ben
    blow zelf al heel wat jaren en heb het vaak geprobeerd om te stoppen maar tevergeefs ik vindt mijn eigen ook niet echt rijp voor een kliniek
    heb zelf ook geen afkickverschijnselen als ik niet blow
    maar de drang om een joint te roken blijft dus ben eigenlijk niet verder gekomen dan een weekje te stoppen maar nu zover weer 2 dagen niet geblowt en gaat redelijk!
    heeft iemand hier ook ervaring mee of tips!
    of is iemand daadwerkelijk op eigen kracht gestopt??
    ik hoor het graag!!!
    grtz

http://forum.bodynet.nl/even-voorstellen/
    Last edited by Tails; 11-03-2013, 20:48.

Comment

Gewoon stoppen man. Ik was gestopt in 1 keer, want het gebruik ging nergens meer over. Toen heb ik een paar dagen afkickverschijnselen gehad, met andere woorden ik voelde me echt kut.

Als je zoiets simpels niet kan, blow dan maar gewoon door.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Faab doet die chick ook aan blowen? Zoja, dan verwacht ik aanvullende informatie in een pm.

Comment

Welke chick ?, hejj een worldie geplukt faab?
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            "Degree in pulling birds" nuff said
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by resike View Post
              Van zijn profielafbeelding natuurlijk .

Comment

Ik ben een jaar geleden (met veel moeite) gestopt met het roken van wiet en ben i.p.v. wiet hasj gaan roken. Merkte na een maand of 2 direct verschil in de drang naar het roken en ben nu echt blij dat ik toendertijd ben gestopt met het roken van wiet aangezien wiet er (bij mij) voor zorgt dat ik nooit 'uitgerookt' ben. Had elke dag wel zin in een paar blowtjes.

Sinds ik alleen hasj rook, is de drang om te roken veeeeel minder en merk ik dat het veel minder nadelige effecten heeft. (geen nadelige gevolgen op eetritme, geen slaapproblemen, niet echt verslavend aangezien ik weleens perioden heb van 2 weken zonder ook maar te denken aan blowen).

Ik zeg: stoppen is niet noodzakelijk. Switch over naar assie en gebruik het alleenmaar wanneer het kan (dus s'weekends) en zorg ervoor dat het niet iets wordt wat je dagelijks gaat doen.

Comment

okee opzicht best goede tip ik rook zelf eigenlijk nooit assie omdat ik er niet zoveel van merk maar inderdaad als ik echt trek heb kan ik ook assie roken
                  ik blow eigenlijk elke dag behalve overdags op t werk in het weekend wel overdag maar blow al zo lang dat ik nu zoveel kan blowen en niet genoeg krijg en voel
                  ik kan zo met gemak in een avondje van 6 uur tot 11 uur een 10tje oproken en dan nieteens zo stoned zijn
                  eigenlijk wil ik ook niet voor altijd stoppen maar vindt het wel nodig omdat ik elke dag wil blowen als ik niet blow heb ik zon vervelende drang om toch weer te halen en dat doe ik dan ook maar achteraf weer spijt!
                  ernstige afkickverschijnselen heb ik niet alleen vooral de drang!!!

Comment

Originally posted by Zuilenaar90 View Post
                    Ik ben een jaar geleden (met veel moeite) gestopt met het roken van wiet en ben i.p.v. wiet hasj gaan roken. Merkte na een maand of 2 direct verschil in de drang naar het roken en ben nu echt blij dat ik toendertijd ben gestopt met het roken van wiet aangezien wiet er (bij mij) voor zorgt dat ik nooit 'uitgerookt' ben. Had elke dag wel zin in een paar blowtjes.

Sinds ik alleen hasj rook, is de drang om te roken veeeeel minder en merk ik dat het veel minder nadelige effecten heeft. (geen nadelige gevolgen op eetritme, geen slaapproblemen, niet echt verslavend aangezien ik weleens perioden heb van 2 weken zonder ook maar te denken aan blowen).

Ik zeg: stoppen is niet noodzakelijk. Switch over naar assie en gebruik het alleenmaar wanneer het kan (dus s'weekends) en zorg ervoor dat het niet iets wordt wat je dagelijks gaat doen.
                    okee opzicht best goede tip ik rook zelf eigenlijk nooit assie omdat ik er niet zoveel van merk maar inderdaad als ik echt trek heb kan ik ook assie roken
                    ik blow eigenlijk elke dag behalve overdags op t werk in het weekend wel overdag maar blow al zo lang dat ik nu zoveel kan blowen en niet genoeg krijg en voel
                    ik kan zo met gemak in een avondje van 6 uur tot 11 uur een 10tje oproken en dan nieteens zo stoned zijn
                    eigenlijk wil ik ook niet voor altijd stoppen maar vindt het wel nodig omdat ik elke dag wil blowen als ik niet blow heb ik zon vervelende drang om toch weer te halen en dat doe ik dan ook maar achteraf weer spijt!
                    ernstige afkickverschijnselen heb ik niet alleen vooral de drang!!!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      "Degree in pulling birds" nuff said
                      Box !:P

Originally posted by Tails View Post
                      Van zijn profielafbeelding natuurlijk .
                      worldie idd
                      Mind is everything.

Comment

De 10 Gino Geboden - Wiet - YouTube
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon cold turkey. In een keer stoppen. Je weet zelf volgens mij niet wat je zegt want eerst zeg je dat je wilt stoppen en daarna dat je niet helemaal wilt stoppen
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

cold turkey ishet beste 2 weken ben je er vanaf

Comment

Gewoon stoppen! De eerste weken worden moeilijk. Maar dan moet je niet opgeven
                              Hard work Pays off!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X