hoe word je langer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hee ik ben 19 jaar en ben zo rond de 1.72 denken julie dat ik nog groei ik hoop het wel?alvast bedankt

Comment

Denk zo, je kunt beter klein zijn en lekker veel spiermassa hebben ( dat oogt namelijk groter en breder ) dan te lang met dezelfde spiermassa.

Comment

Als ik jou was zou ik me nog nergens zorgen over maken, ik kreeg mijn groeispurt ook pas op mijn 16e en ben nu tevreden met mijn 184 cm, komt miss nog wel wat bij. Wel is het zo dat je botten en spieren eiwitten gebruiken om te groeien dus technisch gezien zou je langer kunnen worden door meer eiwitten te eten, of dit in de praktijk verschil maakt is een tweede.

Comment

hgh???
          "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Geen echt nuttige schop omhoog he.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Denk zo, je kunt beter klein zijn en lekker veel spiermassa hebben ( dat oogt namelijk groter en breder ) dan te lang met dezelfde spiermassa.
              Precies, zo moet je inderdaad denken. Als je lang bent, zoals ik, duur het vele maler langer voor dat je duidelijk resultaat begint te zien!
              Truthfulness is the new religion.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Geen echt nuttige schop omhoog he.
                geen ervaring mee, weet wel dat sultan kosen iig teveel groeihormoon aanmaakt wegens kanker en hierdoor zo verschrikkelijk lang is.

verder vraag ik me af, waarom langer worden??? geduls blijft een schone zaak:P
                "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Als je een grafiti bar met grafiti boots koopt, scheelt dit ook al een paar cm.
                  Elke dag ff 5 minuutjes op de kop eraan hangen. Goed voor je rug die zich mooi uitrekt op deze manier aangezien de zwaartekracht nu voor je werkt ipv tegen je.
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

is dit achterlijke topic nou nog steeds aan de gang? godsamme zeg...

Comment

Benen breken , uit elkaar trekken botten na elkaar toe laten groeien. Dit doen ze in china ook. IK weet overgens niet of dat ook op zon leeftijd kan

Comment

http://www.ebay.nl/itm/180691912308?...84.m1497.l2649

Comment

Originally posted by michiel231 View Post
                          Benen breken , uit elkaar trekken botten na elkaar toe laten groeien. Dit doen ze in china ook. IK weet overgens niet of dat ook op zon leeftijd kan
                          wtf is het doel van je post, de TS is al 1.5 jaar niet meer online en deze rotzooi word nogsteeds gebumpt?
                          tijd voor een lockje...

Comment

1,70m is niet klein hoor!
                            Ik ben 1,61m en ben hier gewoon tevreden mee, je moet er mee leren leven!

Comment

Goede topic bump

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by xmilou View Post
                                1,70m is niet klein hoor!
                                Ik ben 1,61m en ben hier gewoon tevreden mee, je moet er mee leren leven!
                                Mooie eerste post ook...
                                Stel je eerst eens voor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X