hoe word je langer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fitness-maniak View Post
    dan hoop ik niet dat ze er bij mij 10 cm naast zitten, want dan ga ik over de 2m

edit: 2 meter lang en een metertje breed als het zover is.. is lang nie slecht..
    word lekker iedereen bang van me
    Yeah right. Voor jou wel.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

hoe wordt je langer

hallo
      ik had een vraagje over hoe je lang wordt zoals at je veel, sliep je genoeg, wat at je vooral, deed je toen fitness. Wil der ook aan gaan beginnen. kben 16 trouwens, 1.72.

alvast bedankt......

Comment

Originally posted by abdelio View Post
        hallo
        ik had een vraagje over hoe je lang wordt zoals at je veel, sliep je genoeg, wat at je vooral, deed je toen fitness. Wil der ook aan gaan beginnen. kben 16 trouwens, 1.72.

alvast bedankt......
        Stel je eens voor, voordat je een topic "haijackt" met een nogal onbegrijpelijke post.

Mocht jou vraag niks met dit topic te maken hebben, maak er dan zelf een nieuwe voor open. Hopelijk kun je wat duidelijker zijn, zodat we ook snappen wat je zegt.

Comment

Originally posted by Boudy View Post
          Als je gezond blijft eten, nooit aan de drugs gaat, weinig alcohol drinkt zou je wel eens langer kunnen worden dan je pa!

Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.

Succes en gewoon niet druk om maken.. komt wel goed!
          Tegen mij zeiden ze 1.93m... ik ben 1.95 en groei dagelijks nog 10cm ofzo.

Nieuwe Semmy Schilt?

Comment

Wetenschappelijk bewezen wordt je iets langer terwijl je slaapt. Dit aangezien je horizontaal ligt en geen druk hebt van de zwaartekracht. Dus vooral heel veel op bed liggen

Gewoon gezond leven zorgt ervoor dat je het meeste uit je groeitijd haalt.

Ik ben trouwens 178 en was op mijn 16e nog 165cm. Maar ik vind het allemaal best, wat moet ik nu met die extrra paar centimeters.. ik zou zeggen maakt niet uit al ben je klein. Zolang maar niet "alle" dingen klein zijn
            MANNENSPORT.nl online in beweging!

Comment

stiletto's
              Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Er zijn geen methodes waardoor je langer kan worden alleen de dokter kan er miss wat aan doen.

Comment

Originally posted by 2010 View Post
                  Er zijn geen methodes waardoor je langer kan worden alleen de dokter kan er miss wat aan doen.
                  Die zijn er wel, botten breken vervolgens net genoeg uitmekaar houden dat je lichaam het opvult en zo steeds doorgaan.
                  duurd heel lang en is vrij pijnlijk!
                  Mind is everything.

Comment

nikey air-max kope..

Comment

-Veel sporten(niet teveel)
                      -Op je rug liggen slapen
                      -Als je nog een groeispurt verwacht, meer eten
                      -En hopen dat je goede genen hebt gekregen...
                      http://forum.bodynet.nl/members/mrmeneer-albums-ik.html
                      P.s. ik ben 13 jaar!

Comment

sport is niet direct gerelateerd aan je groei, kan wel enigzins invloed hebben.
                        op je rug slapen is de grootste onzin die ik ooit heb gehoort.

Comment

Nope, is juist wel een leuke. Op je rug liggen is het minst belastend voor je rug, waardoor je tussenwervels zich weer herstellen, en je weer iets langer wordt. Bij het opstaan ben je iets langer dan bij het slapen gaan.
                          Het verschil is minimaal hoor, maar het is een leuk weetje.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

op internet beweren ze dat je groter kan worden door oefeningen ( bv: How To Grow Taller Naturally! - 3 Tips To Grow Taller Naturally , het internet staar er vol van). Maar ik heb er zo mijn twijfels bij

Ik ben zelf maar 1.68 m, maar ik stoor mij er absoluuuut niet aan.

Comment

belangrijkste blijft denk ik vermijd stress, je ziet het veel tegenwoordig bij opgroeiende kinderen.
                              Ouders zijn in scheiding, kind gaat langzamer groeien.
                              Ouders gaan uit elkaar en gaan weer verder met hun eigen ding, kind krijgt groeispurt.

zo is het zelfs mogelijk dat 20jarige een groeispurt nog krijgen.

sommige kunnen zeggen dat het onzin is maar ik maak het om me heen steeds meer mee.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

in de ruimte geboren worden en dan opgroeien schijn je heel stuk langer worden doordat er geen zwaartekracht is :P en als je wil krimpen geloof ik in een schietstoel zitten ben je tijdelijk stukje kleiner wel minimaal maar toch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X