hoe word je langer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BikkelM View Post
    Verspilling van geld. Als er een wetenschappelijk bevestigde methode was om als volwassene in lengte te groeien, was dit wereldnieuws en was de uitvinder stinkend rijk.
    maar als het niet werkt krijg je je geld terug
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Haha wtf FM, je onderschrift. Dat is echt ancient history.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Haha wtf FM, je onderschrift. Dat is echt ancient history.
        ghehe jaa
        Volgens mij weet 90% van de huidig actieve leden niet eens dat je eerst sch00m heette.

Comment

• Originally posted by ademski View Post
          ik zou willen weten hoe ik langer kan worden.
          Door te groeien.
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by krikkos View Post
            Hallo.
            Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
            Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.

groeten
            christophe
            trol?
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• whahaha, als je 3x per dag aan je pik trekt wordt ie zeker ook langer.

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                whahaha, als je 3x per dag aan je pik trekt wordt ie zeker ook langer.
                yeah, ik ga nog groeien.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

• Originally posted by axel1994 View Post
                  yeah, ik ga nog groeien.
                  vandaar dat ie de laatste tijd zo hard groeit,

Comment

Hallo.
                    Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
                    Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.

groeten
                    christophe
                    Mooi dat je zelf verzonnen website het ook zo goed doet.
                    All time PRs: 195/135/232,5
                    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• je moet gewoon een paar schoppen onder je reet krijgen, wordt je ook langer van
                      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Hallo.
                        Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen(www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.

groeten
                        christophe
                        Lolled, Chritiaan van Beugen is de schrijver, terwijl het domein geregistreerd staat op jouw naam, Christophe Munier? Als die gegevens kloppen staat je adress in Meerbeek er zelfs bij lol. Al iets verkocht sinds 2005?

En leuk dat je voor je oplichterij foto's neemt van andere oplicht site:
                        Acne No More - FREE Video Presentation

u made my day phaggot.
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• 7 cm in 3 maanden. Mooi werk ja...
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
                            je moet gewoon een paar schoppen onder je reet krijgen, wordt je ook langer van

Alleen het beste is goed genoeg voor hem

Comment

• Originally posted by Danielle80 View Post
                              je moet gewoon een paar schoppen onder je reet krijgen, wordt je ook langer van

Comment

• Femara word ook wel voorgeschreven om je groeischijven open te houden dit betekend dat je langer door groeit..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X