Originally posted by mooimike
View Post
hoe word je langer ?
Collapse
X
-
Originally posted by mooimike View PostIk heb ergens op internet gevonden dat je een boek kunt kopen en daarin staat dan hoe je langer wordt op natuurlijke wijze.Misschien helpt dat.
www.hoewordjelanger.com
lollucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by axel1994 View Post
[IMG]http://static2.fjcdn.com/comments/I+bet+it+s+that+sand+************************+on+the+bottom+right+_e 900328c66d406ae2065447776c0a61b.jpg[/IMG]"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostNiet grappig man.
[IMG]http://static2.fjcdn.com/comments/I+bet+it+s+that+sand+************************+on+the+bottom+right+_e 900328c66d406ae2065447776c0a61b.jpg[/IMG]
Was ook niet grappig bedoelt.
Die lol staat er gewoon omdat die gast nog steeds denkt e-boeken te kunnen verkopen hier.lucky short-armed-spine-bending bastard
Comment
-
Originally posted by axel1994 View Postzie plaatje niet?
Was ook niet grappig bedoelt.
Die lol staat er gewoon omdat die gast nog steeds denkt e-boeken te kunnen verkopen hier."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ik heb niet snel dat ik chicks neer wil hoeken, maareh...
How to Grow Taller Faster and Naturally.mp4 - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk heb niet snel dat ik chicks neer wil hoeken, maareh...
How to Grow Taller Faster and Naturally.mp4 - YouTube
(kon het niet laten)lucky short-armed-spine-bending bastard
Comment
-
Originally posted by krikkos View PostHallo.
Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.
groeten
christophe
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment