Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben 1.80 vind het wel goed.
1.82 of 1.83 is ook nederlands gemiddelde dus je hebt weer geluk iron
ja idd alleen vind ik dat meisjes zo klein blijve :s wat ik tegen kom is ma 1m67 opzich geen problemen mee, ma kben wel een liefhebber van lange benen :$
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Nederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.
Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.
Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.
Nederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.
Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.
Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.
Ik heb der geen statistische gegevens ofzo over maar ik ben 1m84 en denk dat ik wel bij het gemiddelde zit in België.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Of ze nog op je 16e werken is een ander verhaal, maar ze hebben de verwachting voor de lengte van een kennis van mij toch echt met een paar cm opgekrikt.
Groeihormonen slikken, kan wel, maar zijn bijzonder dure eiwitten dan.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Als je gezond blijft eten, nooit aan de drugs gaat, weinig alcohol drinkt zou je wel eens langer kunnen worden dan je pa!
Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.
Succes en gewoon niet druk om maken.. komt wel goed!
CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.
Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.
Mij hadden ze 1.85 voorspeld maar ben 1.95
Vind 10 cm toch behoorlijk verschil en kan nog steeds groeien... dusja zegt verder niet erg veel.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment