Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nope, is juist wel een leuke. Op je rug liggen is het minst belastend voor je rug, waardoor je tussenwervels zich weer herstellen, en je weer iets langer wordt. Bij het opstaan ben je iets langer dan bij het slapen gaan.
Het verschil is minimaal hoor, maar het is een leuk weetje.
Is toch alsnog geen groei? Hooguit herstellen van de kracht van de zwaartekracht?
Het verschilt van mens tot mens wanneer je lengte groei eindigt, maarr over het algemeen wordt 21 aangehouden voor mannen. Als je goed eet, sport, slaapt en afstand neemt van ongezonde gewoontes als roken of (te veel) drank, krijg je optimale omstandigheden om er nog zo veel mogelijk uit te halen. Maar verwacht niet dat je over een paar jaar 2 meter bent
"I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed" - Nick Diaz
Hallo.
Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.
Verspilling van geld. Als er een wetenschappelijk bevestigde methode was om als volwassene in lengte te groeien, was dit wereldnieuws en was de uitvinder stinkend rijk.
"I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed" - Nick Diaz
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment