hoe word je langer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In dit topic:
    Fucking dwergen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Nope, is juist wel een leuke. Op je rug liggen is het minst belastend voor je rug, waardoor je tussenwervels zich weer herstellen, en je weer iets langer wordt. Bij het opstaan ben je iets langer dan bij het slapen gaan.
      Het verschil is minimaal hoor, maar het is een leuk weetje.
      Is toch alsnog geen groei? Hooguit herstellen van de kracht van de zwaartekracht?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        In dit topic:
        Fucking dwergen.
        Slotje misschien een goed idee, aangezien dit topic toch iedere keer weer gebumpt wordt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Is toch alsnog geen groei? Hooguit herstellen van de kracht van de zwaartekracht?
          Klopt. Maar toch geinig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Voor degene die nog niet volgroeid zijn:

3mg melatonin en 500mg niacin per dag
              4 weken on / 2 weken off voor een maand of 3

Eerst inlezen voor gebruik.

(srs)
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                Voor degene die nog niet volgroeid zijn:

3mg melatonin en 500mg niacin per dag
                4 weken on / 2 weken off voor een maand of 3

Eerst inlezen voor gebruik.

(srs)
                4 bananen eten is ook goed imo
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

veel springen
                  Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                    rukken

Alleen dit kan nog werken.

Comment

• Het verschilt van mens tot mens wanneer je lengte groei eindigt, maarr over het algemeen wordt 21 aangehouden voor mannen. Als je goed eet, sport, slaapt en afstand neemt van ongezonde gewoontes als roken of (te veel) drank, krijg je optimale omstandigheden om er nog zo veel mogelijk uit te halen. Maar verwacht niet dat je over een paar jaar 2 meter bent
                      "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
                      - Nick Diaz

Comment

• Hallo.
                        Ik ben nieuw op dit forum, maar toen ik dit topic zag, wou ik er toch even op reageren.
                        Mijn naam is christophe. 3 maanden geleden was ik 1m62, wat ik persoonlijk toch wel te klein vindt voor een 21jarige man. Toen ik op zoek ging naar methodes, hormonen... om langer te worden, kwam ik de website van Christiaan van Beugen tegen (www.hoewordjelanger.com). Hij verkoopt een e-boek waarin uitgelegd wordt hoe je op een natuurlijke manier langer kunt worden. Ik volg de methodes in het boek nu ongeveer 3 maand en ben al 7 centimeter gegroeid. Ik ga de methodes ongeveer nog 3 maand toepassen en hopelijk komen er nog wat centimeters bij, maar ik ben natuurlijk al heel tevreden over het resultaat. Ik ga niet te veel verklappen over de methodes (uit respect voor de auteur) maar verschillende aspecten met betrekking tot groei worden grondig aangepakt. Ik kan je dit boek absoluut aanraden. Wou dit toch even meedelen aangezien ik weet wat het is om niet al te groot te zijn.

groeten
                        christophe

Comment

• jij bent niet goed wijs !

In de lengte groeien leer je niet in een boek... ook geen e boek !

Gewoon geduld hebben...

en klein zijn heeft een voordeel.. als je beetje geschapen bent komt hij al gauw tot aan je knie

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                            jij bent niet goed wijs !

In de lengte groeien leer je niet in een boek... ook geen e boek !

Gewoon geduld hebben...

en klein zijn heeft een voordeel.. als je beetje geschapen bent komt hij al gauw tot aan je knie
                            100% geld terug garantie staat er ik heb altijd al 6cm groter willen zijn toch eens proberen...
                            Calisthenics / Street workout

Comment

• Verspilling van geld. Als er een wetenschappelijk bevestigde methode was om als volwassene in lengte te groeien, was dit wereldnieuws en was de uitvinder stinkend rijk.
                              "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
                              - Nick Diaz

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X