Heej Bodynetters
Altijd tijdens het trainen heb ik veel last van zweet op mijn rug
En als ik klaar ben met mijn krachtraining is heel mijn rug doorweekt
Ik train meestal in een t-shirt en een lange trainingsbroek
Als ik rond mij kijk in de zaal naar andere mensen zie ik amper dat mensen zo erg zweten, behalve degene die cardio doen.
Het rare vind ik dat het ook alleen op mijn rug is en een beetje onder mijn oksels
Het vaakst komt het wel voor als ik naar de fitness ga op de fiets, maar al ga ik met de auto dan heb ik het ook bijna altijd.
Moet ik meer rust tussen de oefeningen pakken of is dit zweten gezond?
Ik rook wel 8 sigaretten per dag en drink geen water tijdens de training wel ervoor en erna
Ik vind het niet heel erg maar ik wil er graag wel wat meer over weten en hoe dit bij jullie is.
Thx
Altijd tijdens het trainen heb ik veel last van zweet op mijn rug
En als ik klaar ben met mijn krachtraining is heel mijn rug doorweekt
Ik train meestal in een t-shirt en een lange trainingsbroek
Als ik rond mij kijk in de zaal naar andere mensen zie ik amper dat mensen zo erg zweten, behalve degene die cardio doen.
Het rare vind ik dat het ook alleen op mijn rug is en een beetje onder mijn oksels
Het vaakst komt het wel voor als ik naar de fitness ga op de fiets, maar al ga ik met de auto dan heb ik het ook bijna altijd.
Moet ik meer rust tussen de oefeningen pakken of is dit zweten gezond?
Ik rook wel 8 sigaretten per dag en drink geen water tijdens de training wel ervoor en erna
Ik vind het niet heel erg maar ik wil er graag wel wat meer over weten en hoe dit bij jullie is.
Thx
Comment